• 1
  • 2
2015-08-24, 17:25
Medlem
Richie Apriles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zara.Larsson
Jag började som sagt med portion, men har gått över till lös helt nu. Jag känner dock att jag vill ha en portion när jag är ute i det offentliga, vilket rekommenderar ni då?

Har testat alla billiga, typ Kaliber, LD, Gustavus osv, men dom är alla likadana.
Testa granit vit, den håller sig på plats utan rinn och håller formen skitbra tycker jag, billig är den också. Den var som sagt min reserv om jag av nån anledning inte skulle snusa lös. Dosan är dessutom diskret rundad vilket brukar gå hand i hand med behovet av att snusa portion (att det inte ska synas).
Citera
2015-08-24, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Richie Aprile
Testa granit vit, den håller sig på plats utan rinn och håller formen skitbra tycker jag, billig är den också. Den var som sagt min reserv om jag av nån anledning inte skulle snusa lös. Dosan är dessutom diskret rundad vilket brukar gå hand i hand med behovet av att snusa portion (att det inte ska synas).
Om det syns att jag snusar portion rör mig inte ryggen, jag är inte så manlig i övrigt ändå :P

Jag snusade två dosor Granit lös, och jag gillade den inte så. Den var ungefär som en kopia av General lös, och då älskar jag general. Den kändes som ett budgetalternativ av General, även fast dom var lika dyra.

Ska kika närmare på Granit vit dock
Citera
2015-08-25, 16:11
Bannlyst
Jag köpte precis en stock Knox för 375:- + 0:- frakt. Var det det billigaste alternativet om man vill ha just Knox?
Citera
2015-08-27, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zara.Larsson
Jag köpte precis en stock Knox för 375:- + 0:- frakt. Var det det billigaste alternativet om man vill ha just Knox?
Fick hem stocken och jävlar vad jag saknat Knox, varit utan det i kanske en vecka men guuuuuuud. Bästa snuset, helt oslagbart.
Citera
2015-08-27, 18:15
Medlem
NecroBytes avatar
Äre knox portion eller knox stark portion som är bästa budgetsnuset?
Citera
2015-08-27, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NecroByte
Äre knox portion eller knox stark portion som är bästa budgetsnuset?
Jag kör knox lös, och den är väl inte så budget egentligen (42kr styck, eller 375kr/10). Vet inte vad portion kostar, men det står nog på snusbolaget.se, samt har jag inte testat det så kan inte lova kvalité.
Citera
2015-09-22, 15:52
Medlem
Köper mitt Knox lös på ICA för 440 SEK/stock. Snusade tidigare Grov lös, men det känns inte befogat att lägga en tia extra per dosa när man är storkonsument (>1 dosa/dag)

Speciellt inte när smaken är minst lika bra, krambarheten bättre och det dessutom inte känns lika fuktigt (=betala för vatten!). Så Knox känns just nu som det mest prisvärda snuset, men skulle någon ha andra förslag så mottages tips gärna.

Så nu är det Knox som gäller, tills dess att jag bemästrat konsten att göra eget snus!
Citera
2015-10-08, 08:33
Medlem
Knox Lös är favoriten.
För mig en utmärkt balans mellan sälta, sting, nikotin och smak.
Citera
2015-10-10, 18:54
Medlem
Krexuss avatar
Jag gillar Knox stenhårt men jag börjar må illa utav det snuset, någon mer än jag som gör det? Har snusat i över 10 år och försöker då och då att köpa en dosa Knox men nä det går inte.
Citera
2015-10-16, 22:22
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krexus
Jag gillar Knox stenhårt men jag börjar må illa utav det snuset, någon mer än jag som gör det? Har snusat i över 10 år och försöker då och då att köpa en dosa Knox men nä det går inte.

Jag har tyckt att smaken är lite otäck ibland men har aldrig mått direkt illa av det. När jag började köra Knox tyckte jag det var det ett av de få snus i någorlunda budget-klass som höll kvalité. Ett annat bra snus som fanns då var Smålands. Dock inte lika gott som Knox... Granit, LD, Kaliber, Kapten, etc räknar jag i en klass långt under, och för mig inte acceptabla att använda. Jag vill snusa hyfsat billigt men ändå inte kompromissa för mycket gällande kvalité. Då är Knox ett av ett fåtal snus jag kan använda....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in