2015-08-26, 16:05
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siongojim
Sanningen om Auschwitz är att det fanns simbassäng - för de intagna. Bibliotek, tandläkare, barnmorskor, en bordell, teaterscen, Röda Korset besökte regelbundet Auschwitz.

http://judicial-inc-archive.blogspot...title.html?m=1

När skall du bevisa att Förintelsen är judiska lögner från början till slut?
2015-08-26, 16:22
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:

Encyklopedi Judaica finns på alla universitetsbibliotek i hela världen, så vem som helst kan ju motbevisa mitt påstående att det INTE står ett ord om några eller sex miljoner gasade judar.

Det förklaras enkelt med att sådan information (se min fetning) inte går att finna någonstans.

Edit: Snacka om att återanvända samma argument. Är ganska säker på att jag läst ett nästan identiskt inlägg av en tidigare förnekare. Blir du inte trött på att sitta och klistra in en massa random antisemitiska texter utan antydan till att vilja föra en diskussion? Encyklopedi Judaica har redan diskuterats massvis av gånger på detta fora. Sök och se.
Senast redigerad av varmluftsballong 2015-08-26 kl. 16:27.
2015-08-26, 16:53
Medlem
Juden var i tolv läger och såg inte en gaskammare.

"Surviving the Holocaust: Yaakov Hollander’s Story”* 2 min

http://m.youtube.com/watch?v=1PHPd67kYp0
2015-08-26, 17:53
Medlem
22:22 Judarna uppfann mobila gaskammare.

Joseph Stalin Secret Police

http://m.youtube.com/watch?v=govQzYvBOWU
2015-08-26, 18:35
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Juden var i tolv läger och såg inte en gaskammare.

"Surviving the Holocaust: Yaakov Hollander’s Story”* 2 min

http://m.youtube.com/watch?v=1PHPd67kYp0

Hur vet du det?
Du sitter och hittar på en massa i din förvridna hjärna.
Kom med fakta istället för ditt uppkastande av lögner och påhitt.

/VV
2015-08-26, 18:38
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Sök bilder på: DDT us army så får du se när US army använder Zyklon-B för att avlusa folk.

Tror du att detta är en nyhet?
*NEWSFLASH FRÅN siongojim!!!!! * Zyklon-B användes för avlusning!!!
Det visste ingen tidigare.
Siongojim borde få Nobels pris i historia [sic!]

/VV
2015-08-26, 20:53
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
[...] flugsprayen Zyklon-B.

Du kan köpa Zyklon-B på ICA, fråga efter Radar flugspray. [...]

[min, d00rkeys, fetning]
Say WHAT?!?

Du är onekligen en källa till stor och verkligt betydelsefull kunskap.

Jag frågar mig dock: Varifrån hämtar du dessa förbluffande "fakta"??
Är det från Nordfront? Daily Stormer? Metapedia?? Eller kanske IHR? Codoh? Avpixlat? Fria tider??

Men ännu har vi inte sett mycket till belägg för din TS, alltså att "'förintelsen' är judiska lögner från början till slut"... Tja, mer än i stort sett att:
Citat:
[kl 10:51 den 24 aug]
Så var tog alla judar vägen då? De transporterades från Polen österut i säkerhet i det judestyrda Sovjet. [...]
Citat:
[kl 19:00 den 24 aug]
Självklart vägrade det judestyrda Sovjet ta emot några judiska flyktingar. De judiska massorna var endast pjäser i zionistjudarnas schakspel. Tror du på fullt allvar att jag inte känner till Eviankongressen? Skärp dig eller håll tyst.
[...]

Så ja. Skärp dig eller håll tyst.
2015-08-26, 20:59
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Hur vet du det?
Du sitter och hittar på en massa i din förvridna hjärna.
Kom med fakta istället för ditt uppkastande av lögner och påhitt.

/VV
Well. För att.. hmm... "försvara" siongojim (något som jag egentligen alls icke på minsta sätt vill eller önskar) så måste jag ändå säga att han är rätt bra på att länka till material...

.. där andra (såvitt jag kan förstå) ljuger sig blågrå och/eller spyr upp sina djupt antisemitiska vanföreställningar och konspirationsteorier.
(Så hen är tyvärr inte ensam precis.)
2015-08-26, 21:05
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
VV, du får sköta din släktforskning själv.

"Det var 100 000 som mördades. Men förnekare påstår det inte hände, men de har svårt hitta några överlevande från Kiev eller någon transportlista från Kiev. De är puts väck, den enda kända överlevande var en kvinna som berättade om massakern. " ---Lillaherkules----
------------

EN jude säger att 100.000 judar mördades och då är det sant. Proffs"överlevaren" Elie Weasel såg "gejsrar med blod som sprutade upp från jorden". Visst, visst ...

Jag får faktiskt erkänna att en gång i tiden var jag också dum i huvudet, jag trodde på judarnas lögner om gaskammare, pedaldrivna benkrossningsmaskiner, elektriska bad å fan å hans moster.

Dom där pedaldrivna benkrossningsmaskinerna har alltid fascinerat mig. Tyskland ar då världens mest utvecklade industrination, men hade pedaldrivna benkrossningsmaskiner?

Men efter att ha läst en bok om diamanter av juden Epstein kom jag på var detta judiska skitpratet kommer ifrån. Det enda matrialet som rår på en diamant är en annan diamant. Det fanns en enda känd diamantfyndighet i världen och det var i Indien.

Ta vilken ädelsten som helst och judar är i centrum för den handeln. Innan industrialismen var det enda sättet att bearbeta en rådiamant med Pedaldrivna drejskivor. Det judarna gjorde var att de bytte diamanter mot ben, pedaldrivna benkrossningsmaskiner.
Så du kan inte hittar några judar från KIEV ?? varken på transportlistor eller annat dokument att de existerade efter sept 1941 ?? Varför är jag inte förvånad??
Så du anser att Tyskland var ledande industrination ? JAG håller med om det!! Så då borde de kunna lista ut att Zyklon B , även om det bekämpningsmedel för lus. Så är det mycket lättare att döda människor med Zyklon B, mer effektiv.

Att det även med en modern ugn, tar 1 timme bränna en människa. Så lyckades de utveckla mastadontugnar kunna bränna människor på kortare tid. För standard ugnar hade företaget (Topf & Söhne) redan sedan 1870 talet, men fick ändå sätta 30 tal ingenjörer till utveckla nya ugnar??
http://www.topfundsoehne.de/cms-www/...php?id=108&l=1. Varför då om de hade standardugnar redan?? lol....

varför ha 52 ugnar i ett läger på ca 115 000 interner. När en normal by/stad på ca 100 000 2 st ugnar ( i min stad).

Varför lägga 2 st krematorium (II, III) på var sida om järnvägen, som går igenom hela lägret??? Ska de transportera ut liken med järnvägen ??

Varför ha en STOR "likkällare" under krematorium?? Ska de brännas under en speciell dag i veckan?? eller vad?? Trodde man hade duktig över kapacitet. Trodde man skulle bränna lik som har dött av sjukdom direkt, så de inte smittar vidare.

Ska vi fortsätta??? Så visst är Tyskland den största industriella nation då , så det är inga problem kunna hitta på industriell massmord.. eller??
2015-08-26, 21:11
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheigetz
Luftbubblan, trolla fram ett obduktionsprotokoll på en gasad jude. Pronto.
Varför checka ni inte upp innan ni uttalar er om saker ??
Varför kommer ni "förnekare" samma saker sedan 1980 talet??
Det finns inga massmord i större utsträckning de gjorde obduktionsprotokoll. Så varför skulle tyskarna göra det på några som är dömda till döden, för deras tro o sin sak?

Men vill du ha bevis på judarsom har blivit gasad , så varsågod:
Along with the current director of the institute Jean-Sebastien Raul, the historian managed to identify several of the body parts, including "a jar containing skin fragments of a gas chamber victim".

Test-tubes containing the intestine and stomach of a victim was also found.

The remains found at the institute had actually been preserved by a forensic professor from Strasbourg's medicine faculty, Camille Simonin, as part of an investigation into Hirt's crimes.

http://afp.omni.se/a57a8b13-16a6-4f78-856a-39eb7fb70f47

2015-08-26, 21:17
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Varför skulle nazister behöva bevisa sitt eget påstådda folkmord? De satte inte upp en tribunal efter krigsslutet där de rannsakade sig själva.

Citat:
För att styrka ett historiskt industriellt massmord som saknar motstycke.

Vänta nu här!! Du menar att de allierade skulle göra obduktionsprotokoll på de gasade judar?? De som har blivit uppbrända?? Hur sjutton ska det gå till ?? Vilka instrument klara man av det med den tidens teknik att checka uppbrända lik se om de har blivit gasade?? Hoppas jag har missuppfattat dig , annars dör jag av garv här!! Det är inte CSI nu här lol...
2015-08-26, 21:24
Medlem
sheigetzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Varför checka ni inte upp innan ni uttalar er om saker ??
Varför kommer ni "förnekare" samma saker sedan 1980 talet??
Det finns inga massmord i större utsträckning de gjorde obduktionsprotokoll. Så varför skulle tyskarna göra det på några som är dömda till döden, för deras tro o sin sak?

Men vill du ha bevis på judarsom har blivit gasad , så varsågod:
Along with the current director of the institute Jean-Sebastien Raul, the historian managed to identify several of the body parts, including "a jar containing skin fragments of a gas chamber victim".

Test-tubes containing the intestine and stomach of a victim was also found.

The remains found at the institute had actually been preserved by a forensic professor from Strasbourg's medicine faculty, Camille Simonin, as part of an investigation into Hirt's crimes.

http://afp.omni.se/a57a8b13-16a6-4f78-856a-39eb7fb70f47

Fattar nada av ditt inlägg. Har du nån grammatisk inkontinens?

Fragment av skinn från ett gaskammaroffer?!? Hur vet man att det är en judes skinnbit som ligger i burken? Vilket jävla skämt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in