Citat:
Ursprungligen postat av
siongojim
VV, du får sköta din släktforskning själv.
"Det var 100 000 som mördades. Men förnekare påstår det inte hände, men de har svårt hitta några överlevande från Kiev eller någon transportlista från Kiev. De är puts väck, den enda kända överlevande var en kvinna som berättade om massakern. " ---Lillaherkules----
------------
EN jude säger att 100.000 judar mördades och då är det sant. Proffs"överlevaren" Elie Weasel såg "gejsrar med blod som sprutade upp från jorden". Visst, visst ...
Jag får faktiskt erkänna att en gång i tiden var jag också dum i huvudet, jag trodde på judarnas lögner om gaskammare, pedaldrivna benkrossningsmaskiner, elektriska bad å fan å hans moster.
Dom där pedaldrivna benkrossningsmaskinerna har alltid fascinerat mig. Tyskland ar då världens mest utvecklade industrination, men hade pedaldrivna benkrossningsmaskiner?
Men efter att ha läst en bok om diamanter av juden Epstein kom jag på var detta judiska skitpratet kommer ifrån. Det enda matrialet som rår på en diamant är en annan diamant. Det fanns en enda känd diamantfyndighet i världen och det var i Indien.
Ta vilken ädelsten som helst och judar är i centrum för den handeln. Innan industrialismen var det enda sättet att bearbeta en rådiamant med Pedaldrivna drejskivor. Det judarna gjorde var att de bytte diamanter mot ben, pedaldrivna benkrossningsmaskiner.
Så du kan inte hittar några judar från KIEV ?? varken på transportlistor eller annat dokument att de existerade efter sept 1941 ??

Varför är jag inte förvånad??
Så du anser att Tyskland var ledande industrination ? JAG håller med om det!! Så då borde de kunna lista ut att Zyklon B , även om det bekämpningsmedel för lus. Så är det mycket lättare att döda människor med Zyklon B, mer effektiv.
Att det även med en modern ugn, tar 1 timme bränna en människa. Så lyckades de utveckla mastadontugnar kunna bränna människor på kortare tid. För standard ugnar hade företaget (Topf & Söhne) redan sedan 1870 talet, men fick ändå sätta 30 tal ingenjörer till utveckla nya ugnar??
http://www.topfundsoehne.de/cms-www/...php?id=108&l=1. Varför då om de hade standardugnar redan?? lol....
varför ha 52 ugnar i ett läger på ca 115 000 interner. När en normal by/stad på ca 100 000 2 st ugnar ( i min stad).
Varför lägga 2 st krematorium (II, III) på var sida om järnvägen, som går igenom hela lägret??? Ska de transportera ut liken med järnvägen ??
Varför ha en STOR "likkällare" under krematorium?? Ska de brännas under en speciell dag i veckan?? eller vad?? Trodde man hade duktig över kapacitet. Trodde man skulle bränna lik som har dött av sjukdom direkt, så de inte smittar vidare.
Ska vi fortsätta???

Så visst är Tyskland den största industriella nation då , så det är inga problem kunna hitta på industriell massmord.. eller??