2015-08-25, 17:13
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Det var drygt 770 judar som deporterades till Tyskland.
34 överlevde.
Jag trodde du var insatt, men jag medger att allt kanske man inte känner till.

Men nu när du vet. Kan du kolla dina källor vart de drygt 700 judarna tog vägen? Till vilken stad eller by i Sovjet de hamnade efter att alla spår av dom tog slut, de flesta i Birkenau.
Kolla gärna också hur de kom till Sovjet. Varmluftballong frågar ju var överlämningen skedde, det var ju krig mellan Tyskland och Sovjet vilket du kanske känner till. Då kan ju inte överlämningen av flera miljoner människor ha varit speciellt enkel och smärtfri.

Tack på förhand.

/VV

Sedan kan du ge mig information var alla judar från Kiev tog vägen ?? Ingen transportlista, eller annan överlevande har hittats från alla dessa judar som mördades i KIEV under några hektiska veckor i sept 1941. Det var 100 000 som mördades. Men förnekare påstår det inte hände, men de har svårt hitta några överlevande från Kiev eller någon transportlista från Kiev. De är puts väck, den enda kända överlevande var en kvinna som berättade om massakern. Säg det inte hände, för det har dokumenterats grundligt av tyskarna. Även orsaken till denna massakern utfördes. Det var på grund några påstådda judar har sprängt några tyska kaserner med officerare och hotel. Därför skulle alla judar i stan sättas på plats.
Senast redigerad av Herkulesbig 2015-08-25 kl. 17:16.
2015-08-25, 19:13
Medlem
Här har du den verkliga förintelsen och det är judar som driver på förintelsen av en vita rasen. Bild med text:

http://www.dailystormer.com/wp-conte...08/spectre.jpg

Barbara Lerner Spectre calls for* 1 min

http://m.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ
2015-08-25, 19:45
Medlem
VV, du får sköta din släktforskning själv.

"Det var 100 000 som mördades. Men förnekare påstår det inte hände, men de har svårt hitta några överlevande från Kiev eller någon transportlista från Kiev. De är puts väck, den enda kända överlevande var en kvinna som berättade om massakern. " ---Lillaherkules----
------------

EN jude säger att 100.000 judar mördades och då är det sant. Proffs"överlevaren" Elie Weasel såg "gejsrar med blod som sprutade upp från jorden". Visst, visst ...

Jag får faktiskt erkänna att en gång i tiden var jag också dum i huvudet, jag trodde på judarnas lögner om gaskammare, pedaldrivna benkrossningsmaskiner, elektriska bad å fan å hans moster.

Dom där pedaldrivna benkrossningsmaskinerna har alltid fascinerat mig. Tyskland ar då världens mest utvecklade industrination, men hade pedaldrivna benkrossningsmaskiner?

Men efter att ha läst en bok om diamanter av juden Epstein kom jag på var detta judiska skitpratet kommer ifrån. Det enda matrialet som rår på en diamant är en annan diamant. Det fanns en enda känd diamantfyndighet i världen och det var i Indien.

Ta vilken ädelsten som helst och judar är i centrum för den handeln. Innan industrialismen var det enda sättet att bearbeta en rådiamant med Pedaldrivna drejskivor. Det judarna gjorde var att de bytte diamanter mot ben, pedaldrivna benkrossningsmaskiner.
2015-08-25, 19:54
Medlem
Vi "vet" alla att dödsknarksnazisterna är de största jävlar som funnits på jorden. Vet du vad nazisterna gjorde? De runkade judar till döds med dödsmastrubationsmaskiner. Det är sant, EN jude har sagt så och då är det sant.

https://firstlightforum.wordpress.co...the-holocaust/

Nazisternas dödsmaskin at work.

High quality Milking Machines

http://m.youtube.com/watch?v=l4W3C68b_Rg
2015-08-25, 20:45
Medlem
varmluftsballongs avatar
Siongojim- du har ingenting att komma med. Det är därför du helt ignorerar de frågor, kritik och källhänvisningar som du fått ta emot i din egenstartade tråd. Men om tråden skall överleva så får du nog rappa på och komma med någonting konkret än en massa lögner.

Hur är det tänkt att du skall bevisa att Förintelsen är judiska lögner från början till slut?
2015-08-25, 21:43
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siongojim
VV, du får sköta din släktforskning själv.
Jag som trodde du kunde något. Att du hade belägg för dina påståenden.
Men nu ser vi att du är ett vanligt troll.

/VV
2015-08-25, 22:17
Medlem
sheigetzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varmluftsballong
Siongojim- du har ingenting att komma med. Det är därför du helt ignorerar de frågor, kritik och källhänvisningar som du fått ta emot i din egenstartade tråd. Men om tråden skall överleva så får du nog rappa på och komma med någonting konkret än en massa lögner.

Hur är det tänkt att du skall bevisa att Förintelsen är judiska lögner från början till slut?

Luftbubblan, trolla fram ett obduktionsprotokoll på en gasad jude. Pronto.
2015-08-26, 06:54
Medlem
Escape of Jews from Poland to the Soviet Union(November 15, 1939)

...There is no present and no future for young Jews. They escape for their lives. They get away by different methods: on foot, by auto, train, carts and every other kind of transport. The border is open. The Soviets do nothing to prevent it.

It is reliably estimated that more than a million** refugees escaped to Russia. However many came they were still well received.

But – where was this great mass of people to go? A small part, particularly those with a trade, have already been moved to the interior of Russia.

https://www.jewishvirtuallibrary.org...st/escpol.html

Enligt judarna själva fanns det 3,5 miljoner judar i Polen. Det fanns ca en halv miljon judar i Tyskland men ca 350.000 hade gett sig av. Lägg ihop alla judar i Frankrike, Belgien, Holland, Danmark och Norge och jag tvivlar på att judarna var fler än en halv miljon. Lägg till lika många i Östeuropa, Ungern osv. Kanske en miljon sammanlagt.

Men det är ändå en bråkdel av de 3,5 miljoner judar som fanns i Polen. Vart du skulle du själv åka om du var jude i Polen, Tyskland eller Sovjet? Verkar som att jag hade fel om att Sovjet inte släppte in judar.

De judar som styrde Sovjet var kommunistjudar och de flesta var antizionistiska, många var extremt antizionistiska. Alla judar i Polen visste att det var judar som styrde Sovjet och de fick hjälp av judarna i Sovjet.

En återkommande fråga här är hur övergången från Polen gick till och det var helt enkelt som så att de gav sig av österut till Sovjet på eget initiativ. Det behövdes helt enkelt inga organiserade transporter, judarna skötte det själva och de var mer än välkommen till Sovjet.

När Sovjetarmen kom hade tyskarna annat att tänka på än judar, de flesta judar i arbetslägrerna blev helt enkelt lämnade där de var och sedan tog Sovjetarmen över och judarna hamnade automatiskt bakom den Sovjetiska gränsen.
Senast redigerad av siongojim 2015-08-26 kl. 06:58.
2015-08-26, 07:13
Medlem
Alla judar lämnade inte Polen utan blev kvar som lägerkommendanter och lägervakter i Polen. John Sack är jude, en ärlig jude. Han berättar i hans bok An Eye For An Eye vad dessa judar gjorde mot civila tyskar inklusive små barn.

Description, Amazon.
Longtime journalist Sack's controversial book looks at how Jewish concentration camp survivors' supposedly captured 200,000 Germans at the end of WWII and placed them in camps of their own.
________

Behind An Eye for An Eye
Revenge, Hate and History
By John Sack

http://www.ihr.org/jhr/v20/v20n1p-9_Sack.html
2015-08-26, 07:16
Medlem
John Sack med hans egna ord. 10 min

John Sack - An Eye for an Eye: The Untold Story of Jewish Revenge Against Germans in 1945

http://m.youtube.com/watch?v=lqDf7wGw1RA
2015-08-26, 08:02
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siongojim
John Sack med hans egna ord. 10 min

John Sack - An Eye for an Eye: The Untold Story of Jewish Revenge Against Germans in 1945

http://m.youtube.com/watch?v=lqDf7wGw1RA

John sack.. Alltså det är hyfsat märkligt att denna tråd ännu lever eftersom du knappast kommer med något nytt. Alla dina nynazistiska svammelkällor och ljusskygga antisemiter har blivit dementerade och förkastade hundratalet gånger innan du började tramsa. Cred åt de som orkar visa intresse åt en så förvirrad och hatisk dåre som du. Men när allt kommer omkring blir jag ändå nyfiken på din diagnos, du har plöjt hundratals böcker om judiska konspirationer tydligen. Varför? Hur mycket fritid har du egentligen? Eller sitter du på sluten avdelning som många av oss tror?
2015-08-26, 08:23
Medlem
sheigetzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
John sack.. Alltså det är hyfsat märkligt att denna tråd ännu lever eftersom du knappast kommer med något nytt. Alla dina nynazistiska svammelkällor och ljusskygga antisemiter har blivit dementerade och förkastade hundratalet gånger innan du började tramsa. Cred åt de som orkar visa intresse åt en så förvirrad och hatisk dåre som du. Men när allt kommer omkring blir jag ändå nyfiken på din diagnos, du har plöjt hundratals böcker om judiska konspirationer tydligen. Varför? Hur mycket fritid har du egentligen? Eller sitter du på sluten avdelning som många av oss tror?

När blev juden John Sack nynazist och antisemit?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in