Citat:
Nämen. Oj då.Jag avfärdar förintelsen som en lögn. Jag brukar inte förneka osanningar.
Avataren föreställer en rabbin som klottrar ett hakkors, dvs normal judisk false flag. Tittar du noga kan du se kroknäsan, ungf som på din avatar.
Nej sidospåret skenade du ut på när du gjorde en selektiv citering av ett inlägg som inte var ställt till dig. Varför ens ljuga om en så uppenbart lättkontrollerad sak?
Avataren föreställer en rabbin som klottrar ett hakkors, dvs normal judisk false flag. Tittar du noga kan du se kroknäsan, ungf som på din avatar.
Nej sidospåret skenade du ut på när du gjorde en selektiv citering av ett inlägg som inte var ställt till dig. Varför ens ljuga om en så uppenbart lättkontrollerad sak?
Hur skulle jag se att det var en rabbin? I min tankevärd ser varken rabbiner eller judar ut på det viset.
Men det är ju i alla fall knappast (bara) avataren som skvallrar om dina antisemitiska böjelser... Men jag är kanske ändå ute på ett villospår här?
Ja. Sidospåret var en selektiv citering, eftersom jag 1) tyckte att det första stycket nästan är för dumt att ens kommentera, och 2) för att jag inte låter vad som helst skrivas utan att kommentera det om det så skrivs som en bisats eller i ett avslutande stycke. Men jag kan givetvis kommentera även det uppenbart dumma.
Citat:
Du ville ha en order? Det är många (nazister) som har vittnat om att de fick en sådan, och andra liknande, order. Men jag förstår hur du tänker: "De blev torterade av de allierade och deras vittnesmål är i vilket fall som helst lögner eftersom Förintelsen aldrig har hänt."Gasade judar skriver du? Ja, det främsta syftet var att gräva upp alla mördade judar och bränna dem. Många var ihjälgasade. Andra ihjälskjutna. Mord som mord.
Det enda jag vill tillägga är att jag har läst att det var Gestapochefen Heinrich Müller (nr 2 inom SS under Himmler) som Paul Blobel fick sin (direkta) order av och inte från Eichmann. Men det spelar helt klart föga roll. Det tillhör ju brukligt förfarande (även hos nazisterna) för delegering, ett förfarande eller en metod som du, sheigetz, fortfarande inte verkar begripa?
Citat:
Jag menade absolut inte att Himmler inte åkte runt bakom eller vid fronten. Det trodde jag att du begrep i alla fall.
Givetvis drog han tillbaka sina SS-Generaler från fronten och höll ett tal där han berättade att liken skulle utrotas.
Det är nämligen inte inte just det som delegering innebär.Slutligen, om det fortfarande endast är skriftliga order som duger för dig, så upprepar jag något som du ännu inte har besvarat, men förmodligen för att det inte var det huvudsakliga innehållet i min post:
För inte förnekar du väl även de kommunistiska ("judestyrda"??) massmorden i Sovjetunionen?