2015-08-24, 19:58
Medlem
SergeantPreppers avatar
http://ekuriren.se/nyheter/strangnas...r-av-olika-man

Citat:
"Anledningen till polisens vaga rapportering förklarar Lars Liwenborg bero på att man tagit hänsyn till den drabbade kvinnan."

Haha ja eller hur konstapeln...VI VET NOG VAD FAN DET ÄR NI TAR HÄNSYN TILL!
Det vore ju hemskt om "mörka krafter" skulle dra nytta av det här...som ni brukar säga.
Senast redigerad av SergeantPrepper 2015-08-24 kl. 20:18.
Citera
2015-08-24, 20:17
Medlem
SergeantPreppers avatar
Hur långt är avståndet mellan dessa två nämnda platser?
Citera
2015-08-24, 20:18
Medlem
YP4XQs avatar
Mycket kvinnor som råkar i trubbel nu. Svenska kvinnor förmodar jag. Väldigt märkligt i vårt land där alla och inga är helsvenskar och brotten minskar.
Citera
2015-08-24, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flikkan1891
Svenska hem arena ligger 30 m från asylboendet.

Ligger S.H.A söder om bron? Det visade hitta.se. Fick för mig att asylboendet ligger norr om bron. Eller finns det ett på var sida? Kan hon isåfall haft oturen att träffat på förmågor från ett hem i taget? (Mina geografiska kunskaper om Strängnäs är begränsade till Hemglass och Mekonomenlagret.)
Citera
2015-08-24, 20:20
Medlem
Det är inte skummare än att där det första hände är precis bakom svenska hems arena där det går en cykel väg sedan så flydde kvinnan ner mot enköpingsvägen och där blivit påhoppad igen och allt detta inom en radie av ca 100 meter från asyl boendet som flyttat till våran lilla trevliga stad !!!!!
Citera
2015-08-24, 20:25
Medlem
Inte ett pip från aftonbladet eller expressen. Inte så oväntat.

Det ligger endå något i rädslan att någon idiot ska dra alla på asylboendet över samma kant och gå till någon form av attack,men det ligger även någonting i att detta är vad man kan vänta sig när man tar in stora mängder människor från kulturer som hör hemma på stenåldern utan att ställa några som helst krav på anpassning.

En grundkurs i alla människors lika värde borde fan vara obligatoriskt när man sitter och väntar på besked från mig.verket.
Jag förstår inte varför man inte kan göra klart för dessa nyanlända att ska dom vara här så finns vissa grundkriterier och ett av dom är att kvinnor har samma rättigheter som män. Passar det inte så är man inte välkommen att stanna. Om personen redan delar den synen så kan dom ju knappast bli kränkta av det.

Kan bara föreställa mig hur jävla dåligt denna kvinnan måste må nu. Men det skiter makthavarna i för dom bor inte i områden där sådant här händer. Det är aldrig deras döttrar,systrar eller mammor som drabbas.

Så jävla less man blir.
Citera
2015-08-24, 20:25
Medlem
Rebell4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kocken1975
Det är inte skummare än att där det första hände är precis bakom svenska hems arena där det går en cykel väg sedan så flydde kvinnan ner mot enköpingsvägen och där blivit påhoppad igen och allt detta inom en radie av ca 100 meter från asyl boendet som flyttat till våran lilla trevliga stad !!!!!

Hur går det lokala skvallret i byn? Ilska, eller "vi gillar fortfarande olika"?
Senast redigerad av Rebell4ever 2015-08-24 kl. 20:30.
Citera
2015-08-24, 20:33
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Säger samma som jag sa i Karlstadfallet. Har polisen säkrat teknisk bevisning? Det kan mycket väl handla om en hysterika. Överfallsvåldtäkt är relativt ovanligt. Hysteriska mytomaner något mer vanliga.

Det ärt något som inte stämmer. Historien verkar vara helt konstig enligt min mening. Särskilt när polisen mörkar.
Citera
2015-08-24, 20:37
Medlem
Det lokala skvallret är mest ilska sedan finns det så klart några idioter som inte fattar bättre ! Men det bubblar i grytorna kan man säga ilskan och hatet växer för varje brott som sker ! Fortfarande inget om varken Gm eller Bo endast att Bo är i 30 års åldern det är allt !! Väntar med spänning på att det ska komma fram mer info !!!
Citera
2015-08-24, 20:53
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Säger samma som jag sa i Karlstadfallet. Har polisen säkrat teknisk bevisning? Det kan mycket väl handla om en hysterika. Överfallsvåldtäkt är relativt ovanligt. Hysteriska mytomaner något mer vanliga.
Ja, polisen har säkrat teknisk bevisning (spår).
Läs artikeln:
http://ekuriren.se/nyheter/strangnas...lagga-kvallen-
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Det ärt något som inte stämmer. Historien verkar vara helt konstig enligt min mening. Särskilt när polisen mörkar.
Det är möjligt att storyn känns konstig, men polisen har i alla fall säkrat teknisk bevisning (spår).
Det står i artikeln, som jag förmodar att du har läst innan du skrev inlägget?
http://ekuriren.se/nyheter/strangnas...lagga-kvallen-
Citera
2015-08-24, 20:53
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kocken1975
Det lokala skvallret är mest ilska sedan finns det så klart några idioter som inte fattar bättre ! Men det bubblar i grytorna kan man säga ilskan och hatet växer för varje brott som sker ! Fortfarande inget om varken Gm eller Bo endast att Bo är i 30 års åldern det är allt !! Väntar med spänning på att det ska komma fram mer info !!!

34 enligt Exponerat:

http://www.exponerat.net/svensk-blon...a-i-strangnas/
Citera
2015-08-24, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero

Enligt ekuriren har polisen säkrat vissa spår.

http://ekuriren.se/nyheter/strangnas...a-valdtogs-ute
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in