Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-25, 21:42
Medlem
PissingContests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youarestupidasfuck
Jag hugger inte i sten att det är så,men sunt förnuft och lite erfarenhet av världen säger mig att dom flesta människor inte är kapabla att begå våldtäkter.
Har du några belägg för att det skulle vara fler än 1% ?
Det rör sig snarare om någonstans mellan 5 och 50% om man extrapolerar ur den statistik för överrepresentation vi faktiskt har.. (exakt går ju inte att säga och det varierar helt säkert beroende på etnicitet)
1% är hyfsat realistiskt för svenska män, vilket antagligen också är anledningen till att du känner att det är realistiskt. Men du kan inte utgå ifrån dina egna referenser här, det funkar inte så.

Se min trådstart "Den definitiva tråden om våldtäkt och överrepresentation" för mer information på temat..
Citera
2015-08-25, 21:52
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f839444
Vi borde DNA-topsa ALLA asylsökare. Då hade det här kanske aldrig inträffat
Ett bra förslag som även kan stoppa annan brottslighet, t.ex. att man söker asyl under flera olika identiteter för att få mer pengar. Men som sagt, denna historia låter lite väl fantastisk även om polisen säger sig ha hittat spår.
Senast redigerad av Herostratos 2015-08-25 kl. 21:55.
Citera
2015-08-25, 21:54
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Alla på boendet lär inte begå våldtäkter. Inte ens en procent lär vara kapabla till något liknande.

Om dom inte bjuder in dom så bidrar dom ju bara till att det blir ett "vi mot dom". Men det kanske inte spelar någon roll för dig.
;Vi mot dom; är ju alla redan ett faktum i vart fall för en stor del av Sveriges befolkning. Och det har invandrarna helt skapat skällva i och med att dom inte respekterar svensk lag och ordning. Utan i stället beter sig barbariskt och svinaktigt mot det landet och dess befolkning som tagit i mot dom med öppna armar. Sedan att det finns en klick hjärntvättade vänstermuppar som arrangerar fackeltåg och hela jävla skiten och är så in i helvete duma att dom tror att det hjälper. Hur många tåg har det inte varigt i år. Har våldet blivigt mindre nej knappast tvärt om det ökar ju varje månad i stället. Bättre då skita i att arrangera något över huvud taget. Detta är politikernas ansvar att se till att samhället är tryggt att leva och bo här. Och då kan dom ju börja med att je fan i att ta in en massa avföring från tredje värden.
Citera
2015-08-25, 22:02
Medlem
Varför går kvinnor ut på natten utan att vara beväpnade?
Citera
2015-08-25, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dack
;Vi mot dom; är ju alla redan ett faktum i vart fall för en stor del av Sveriges befolkning. Och det har invandrarna helt skapat skällva i och med att dom inte respekterar svensk lag och ordning. Utan i stället beter sig barbariskt och svinaktigt mot det landet och dess befolkning som tagit i mot dom med öppna armar. Sedan att det finns en klick hjärntvättade vänstermuppar som arrangerar fackeltåg och hela jävla skiten och är så in i helvete duma att dom tror att det hjälper. Hur många tåg har det inte varigt i år. Har våldet blivigt mindre nej knappast tvärt om det ökar ju varje månad i stället. Bättre då skita i att arrangera något över huvud taget. Detta är politikernas ansvar att se till att samhället är tryggt att leva och bo här. Och då kan dom ju börja med att je fan i att ta in en massa avföring från tredje värden.

Du resonerar lika bra som du stavar. Antar att du har dyslexi. Hoppas det iaf.

Har alla invandrare något slags gemensamt ansvar för varandra menar du?
Jag är också trött på denna överdrivna invandring och mest av allt är jag trött på folk från stenålderskulturer som inte fungerar ihop med våran kultur. Men man får inget gehör för det om man argumenterar utifrån rent hitte på och grova överdrifter. Då kan man lika gärna hålla käften.

Vidare så handlar denna tråden inte om vad du eller jag tycker om invandring,så om vi kan försöka hålla oss till ämnet så vore det bra. Finna GOTT om trådar på FB där du kan uttrycka ditt missnöje.

Jag har en fråg till herren som var bekant med familjen till BO; har du fått ett signalement? Mer än att det skulle vara folk från asylboendet alltså. Svarta,bruna,unga gamla osv?
Citera
2015-08-25, 22:13
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Du vet inte vad kvinnan har lämnat för signalement. Och det finns en annan tänkbar förklaring till att polisen inte vill gå ut med det signalement som kvinnan lämnat. Polisen har nämligen också sagt att de håller på att "kartlägga kvällen" och att de inte vill lämna ut signalement för att "inte begränsa eventuella vittnesuppgifter". Underförstått håller de på med att kartlägga kvinnans förehavanden under den aktuella, de håller på med att kontrollera att hennes uppgifter stämmer och de hoppas på att personer som har sett någonting hör av sig oavsett vad de har sett.

Jag sätter hur mycket som helst på att du aldrig varit i den trakten vid den tiden. Det finns inte en chans att det först var Anders, Kalle, Erik, Peter, Olle och Andreas och sedan Richard, Lars, Magnus, Nils och Gustaf.
Citera
2015-08-25, 22:25
Medlem
Katthoarderns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxxxxxxxxxxxx
Varför går kvinnor ut på natten utan att vara beväpnade?

för strängnäs har alltid varit en lugn stad
Citera
2015-08-25, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katthoardern
för strängnäs har alltid varit en lugn stad

Ja och tosterön brukade vara den lugnaste delen av strängnäs. Har själv bott där för ca 10 år sedan. På den tiden var det mest bara jehovas vittnen som höll till där,förutom dom bofasta.
Citera
2015-08-25, 22:43
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ja och tosterön brukade vara den lugnaste delen av strängnäs. Har själv bott där för ca 10 år sedan. På den tiden var det mest bara jehovas vittnen som höll till där,förutom dom bofasta.

Jehovas är ju inga helgon direkt heller =) Men medlemmarna i Strängnäs är ju iaf svenskar och därmed ett inhemskt problem. Till skillnad från importerade asylsökanden
Citera
2015-08-25, 22:52
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Du resonerar lika bra som du stavar. Antar att du har dyslexi. Hoppas det iaf.

Har alla invandrare något slags gemensamt ansvar för varandra menar du?
Jag är också trött på denna överdrivna invandring och mest av allt är jag trött på folk från stenålderskulturer som inte fungerar ihop med våran kultur. Men man får inget gehör för det om man argumenterar utifrån rent hitte på och grova överdrifter. Då kan man lika gärna hålla käften.

Vidare så handlar denna tråden inte om vad du eller jag tycker om invandring,så om vi kan försöka hålla oss till ämnet så vore det bra. Finna GOTT om trådar på FB där du kan uttrycka ditt missnöje.

Jag har en fråg till herren som var bekant med familjen till BO; har du fått ett signalement? Mer än att det skulle vara folk från asylboendet alltså. Svarta,bruna,unga gamla osv?
fast du verkar ju inte ha något besvär med att förstå vad jag skriver. Det att du hänvisar till andra trådar brukar ju folk som inte tål att höra sanningen föreslå. Så gå du och dom andra nötterna ert tåg fast vänd det då mot dom politikerna som är ansvariga för Sveriges förfall så kanske ni får ett tryggare samhälle att leva och bo i.
Citera
2015-08-25, 22:58
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jutte
Länk till manifestationen , vidrigaste jag sett att dom ska bjuda in dessa våldtäktsnegrer , jag mår illa
https://www.facebook.com/events/886076341463123/

Går inte att se gruppen nu. Urartade den fullkomligt och togs bort, månne?
Citera
2015-08-25, 23:06
Avstängd
BizarreReverends avatar
Jag tippar på att dem Svenska dödsknarkarnazisterna ligger bakom dessa dåd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in