Citat:
Ursprungligen postat av
dack
;Vi mot dom; är ju alla redan ett faktum i vart fall för en stor del av Sveriges befolkning. Och det har invandrarna helt skapat skällva i och med att dom inte respekterar svensk lag och ordning. Utan i stället beter sig barbariskt och svinaktigt mot det landet och dess befolkning som tagit i mot dom med öppna armar. Sedan att det finns en klick hjärntvättade vänstermuppar som arrangerar fackeltåg och hela jävla skiten och är så in i helvete duma att dom tror att det hjälper. Hur många tåg har det inte varigt i år. Har våldet blivigt mindre nej knappast tvärt om det ökar ju varje månad i stället. Bättre då skita i att arrangera något över huvud taget. Detta är politikernas ansvar att se till att samhället är tryggt att leva och bo här. Och då kan dom ju börja med att je fan i att ta in en massa avföring från tredje värden.
Du resonerar lika bra som du stavar. Antar att du har dyslexi. Hoppas det iaf.
Har alla invandrare något slags gemensamt ansvar för varandra menar du?
Jag är också trött på denna överdrivna invandring och mest av allt är jag trött på folk från stenålderskulturer som inte fungerar ihop med våran kultur. Men man får inget gehör för det om man argumenterar utifrån rent hitte på och grova överdrifter. Då kan man lika gärna hålla käften.
Vidare så handlar denna tråden inte om vad du eller jag tycker om invandring,så om vi kan försöka hålla oss till ämnet så vore det bra. Finna GOTT om trådar på FB där du kan uttrycka ditt missnöje.
Jag har en fråg till herren som var bekant med familjen till BO; har du fått ett signalement? Mer än att det skulle vara folk från asylboendet alltså. Svarta,bruna,unga gamla osv?