Citat:
Ursprungligen postat av
nantale
Precis. Hon berättar för polisen att hon är på bron/vid bron när hon våldtas första gången. Det måste alltså innebära att GM kommer från ett asylboende som hon passerat.
För sista gången, hon hade passerat bron,sen passerat asylboendet,sen sker första våldtäkten EFTER hon passerat asylboendet. Sluta påstå att det skett vid någon bro. Du vet uppenbarligen inte ens hur geografin ser ut i området. Jag har bott 300m från asylboendet så jag vet vad jag pratar om och det är uppenbart att du inte ens bemödat dig med att titta på en karta.
Jag återkommer till det jag skrev tidigare,du är inte intelligent. Du har säkert flera fina egenskaper,kanske du kan sjunga eller dansa bra,det kan inte jag om mitt liv hängde på det.
Du kan inte tänka rationellt eller sammanhängande och då är det bara att acceptera det och ägna sig åt något man är bra på. Alla kan inte vara bra på allt.
Kan vi inte komma överens om att du trappar ner på antalet inlägg och trappar upp studerandet av det material som finns till hands?