2015-08-28, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Varför skulle en asylsökande som sett denna kvinna inifrån sitt boende eller utanför sitt boende bestämt sig för att våldta henne? Jag vet inte vad ni inbillar er men alla män är ganska lika faktiskt oavsett varifrån de kommer. De vill knulla men de flesta vill inte göra det till varje pris och de vill inte våldta. En svensk man våldtar av samma skäl som en utländsk man våldtar. Hagamannen, Eklund är likadana som mannen som våldtog och mördade Elin Krantz.

Är du full? Fredag kväll så inget fel med det isf, men du yrar. Det går inte att förstå vad poängen är med dina inlägg eller vad det du påstår har med det här fallet att göra?
Får jag fråga,häratammar du från MENA?
Citera
2015-08-28, 23:40
Medlem
phasors avatar
Citat:
Varför skulle en asylsökande som sett denna kvinna inifrån sitt boende eller utanför sitt boende bestämt sig för att våldta henne? Jag vet inte vad ni inbillar er men alla män är ganska lika faktiskt oavsett varifrån de kommer. De vill knulla men de flesta vill inte göra det till varje pris och de vill inte våldta. En svensk man våldtar av samma skäl som en utländsk man våldtar. Hagamannen, Eklund är likadana som mannen som våldtog och mördade Elin Krantz.

Vänd på det: Skulle två av varandra oberoende svenska våldtäktsmän valt att stått utanför asylboendet i området och väntat på tjejen, hur jävla troligt är det?
Citera
2015-08-28, 23:48
Medlem
Om polisen nu inte slog en järnring kring asylboendet och tog DNAtest på alla där meddetsamma efter larmet lär man aldrig hitta gärningsmännen. Befinner sig förmodligen nu som nytillkomna asylsökande i något grannland. Fingeravtryck får man ju inte ta.
Citera
2015-08-28, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youarestupidasfuck
Källa och förklaring vad detta har för relevans i det här fallet?

Källa hit och källa dit. Du har själv inte visat någon källa som har relevans i detta fall. Tycker du att det är normalt för en man att våldta en okänd kvinna vid en bro, en kvinna som är på väg till sitt hem? Jag tycker att det är extremt onormalt. Jag tror inte normalt funtade män - även om de är från Syrien eller Afrika skulle göra detta.
Citera
2015-08-28, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phasor
Vänd på det: Skulle två av varandra oberoende svenska våldtäktsmän valt att stått utanför asylboendet i området och väntat på tjejen, hur jävla troligt är det?

Det är lika troligt att hon blivit våldtagen av svennar som att hon blivit våldtagen av utlänningar. Asylboendet behöver inte ha med saken att göra överhuvudtaget. Men ni måste få det dithän på Flashback.
Citera
2015-08-29, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Om polisen nu inte slog en järnring kring asylboendet och tog DNAtest på alla där meddetsamma efter larmet lär man aldrig hitta gärningsmännen. Befinner sig förmodligen nu som nytillkomna asylsökande i något grannland. Fingeravtryck får man ju inte ta.

Har för mig att alla som söker asyl får lämna fingeravtryck. Tror dock det blir svårt att hitta några fingeravtryck som är av betydelse i det här fallet.
Citera
2015-08-29, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phasor

Vad har asylboendet med saken att göra? Hon våldtogs inte utanför asylboendet. Att hon skulle ha blivit våldtagen av asylsökande är någonting som ni själva har hittat på.Jag vet inte vilka som har våldtagit henne eller om det hela är fejk men jag vet att även en svensk kan våldta.
Senast redigerad av nantale 2015-08-29 kl. 00:32.
Citera
2015-08-29, 00:30
Medlem
Citat:
Utanför asylboendet? Var hon där också eller vad menar u?

Var det inte du som påstod att du läst allt som har med det här fallet att göra? Hon passerar asylboendet med ett avstånd på ca 5m för det är den vägen man måste gå för att komma till området hon är påväg till. Våldtäkt nr 1 sker ca 100m från asylboendet. Hon flyr därefter ner mot den stora vägen som är en fortsättning av bron(enköpingsvägen) och där vid en gräsyta sker våldtäkt nr2, ca 100-150m från asylboendet.

Seriöst,jag försöker inte sätta mig över dig nu utan det är ungefär som när man säger åt en kompis att hen har dålig andedräkt,man upplever något som kompisen är omedveten om. Du är en förvirrad människa med uppenbart låg intelligens i jämförelse med medelmänniskan. Därför borde du sluta spekulera så mycket och ägna dig åt att läsa vad andra skriver. För allas bästa.
I all välmening. Hoppas du kan acceptera det som en vuxen och inte blir kränkt.

Edit: kom.på att det är närmare än 2-300m som jag skrev först.
Senast redigerad av Youarestupidasfuck 2015-08-29 kl. 00:32.
Citera
2015-08-29, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youarestupidasfuck
Var det inte du som påstod att du läst allt som har med det här fallet att göra? Hon passerar asylboendet med ett avstånd på ca 5m för det är den vägen man måste gå för att komma till området hon är påväg till. Våldtäkt nr 1 sker ca 100m från asylboendet. Hon flyr därefter ner mot den stora vägen som är en fortsättning av bron(enköpingsvägen) och där vid en gräsyta sker våldtäkt nr2, ca 100-150m från asylboendet.

Seriöst,jag försöker inte sätta mig över dig nu utan det är ungefär som när man säger åt en kompis att hen har dålig andedräkt,man upplever något som kompisen är omedveten om. Du är en förvirrad människa med uppenbart låg intelligens i jämförelse med medelmänniskan. Därför borde du sluta spekulera så mycket och ägna dig åt att läsa vad andra skriver. För allas bästa.
I all välmening. Hoppas du kan acceptera det som en vuxen och inte blir kränkt.

Edit: kom.på att det är närmare än 2-300m som jag skrev först.

Precis. Hon berättar för polisen att hon är på bron/vid bron när hon våldtas första gången. Det måste alltså innebära att GM kommer från ett asylboende som hon passerat.
Citera
2015-08-29, 00:50
Medlem
Citat:
Precis. Hon berättar för polisen att hon är på bron/vid bron när hon våldtas första gången. Det måste alltså innebära att GM kommer från ett asylboende som hon passerat.

För sista gången, hon hade passerat bron,sen passerat asylboendet,sen sker första våldtäkten EFTER hon passerat asylboendet. Sluta påstå att det skett vid någon bro. Du vet uppenbarligen inte ens hur geografin ser ut i området. Jag har bott 300m från asylboendet så jag vet vad jag pratar om och det är uppenbart att du inte ens bemödat dig med att titta på en karta.

Jag återkommer till det jag skrev tidigare,du är inte intelligent. Du har säkert flera fina egenskaper,kanske du kan sjunga eller dansa bra,det kan inte jag om mitt liv hängde på det.
Du kan inte tänka rationellt eller sammanhängande och då är det bara att acceptera det och ägna sig åt något man är bra på. Alla kan inte vara bra på allt.
Kan vi inte komma överens om att du trappar ner på antalet inlägg och trappar upp studerandet av det material som finns till hands?
Citera
2015-08-29, 01:10
Medlem
dacks avatar
Citat:
Vad har asylboendet med saken att göra? Hon våldtogs inte utanför asylboendet. Att hon skulle ha blivit våldtagen av asylsökande är någonting som ni själva har hittat på.Jag vet inte vilka som har våldtagit henne eller om det hela är fejk men jag vet att även en svensk kan våldta.
Redan för två dagar sedan så skrev en person som var bekant med flickans familj att förövarna var HUDINGAR. Sedan att asylboendet ligger i nära anslutning till brottsplatsen ökar ju sannolikheten att någon på boendet är inblandat i detta avskyvärda brott.
Citera
2015-08-29, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Redan för två dagar sedan så skrev en person som var bekant med flickans familj att förövarna var HUDINGAR. Sedan att asylboendet ligger i nära anslutning till brottsplatsen ökar ju sannolikheten att någon på boendet är inblandat i detta avskyvärda brott.

Den personen var ett troll. Det förmodade BO är ingen flicka utan en kvinna i 30- 35 års åldern. Enligt media. Pappan som laddade älgstudsaren var också en påhitt av trollet. Det finns ingen här som är bekant med kvinnans familj. Det finns ingen här som har någonting vettigt att komma med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in