2015-08-25, 23:08
Medlem
FastRabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dack
fast du verkar ju inte ha något besvär med att förstå vad jag skriver. Det att du hänvisar till andra trådar brukar ju folk som inte tål att höra sanningen föreslå. Så gå du och dom andra nötterna ert tåg fast vänd det då mot dom politikerna som är ansvariga för Sveriges förfall så kanske ni får ett tryggare samhälle att leva och bo i.

Ledsen, men du slår in öppna dörrar. Youarestupidasfuck och jag har nog ungefär samma uppfattning och inställning som du när det gäller migration och integrering men kanske något mer nyanserad. När det gäller de ämnena så menar vi att det finns andra ämnen innehållande trådar som är gjorda för den diskussionen även om vi alla gör misstag i stridens hetta och när känslorna går varma. Här vill vi försöka diskutera den misstänkta dubbla våldtäkten utanför ett asylboende i Strängnäs. Vill inte du det?
Citera
2015-08-25, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Går inte att se gruppen nu. Urartade den fullkomligt och togs bort, månne?
Gruppen fick en hel del kritik så den kanske las ner?
Citera
2015-08-25, 23:28
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det är märkligt det där med kvinnorna. Jag följde fallet Hagamannen och hans frisläppande på olika sociala medier. Där var det helt tvärtom. Öppna feminister satt och hyllade dem som slog ner honom och rent allmänt var det ett väldigt hat mot just den våldtäktsmannen. Anledningen var antagligen medias rapportering där de liksom gjorde det "ok" att hata honom genom all negativ rapportering. Kvinnor kan verkligen hata våldtäktsmän, men helst ska de vara vita och ett måste är att media ger hinten att det är ok att hata. I det här fallet är det inte ok att hata och då går de svenska feministerna hellre och "kärleksbombar" tillsammans med våldtäktsmännen.

Det är bara att inse att många svenska tjejer/kvinnor vill bli "våldtagna"/"gruppvåldtagna" av de icke-vita männen som väller in i Sverige. Många av dessa "gruppvåldtäkter" som avslöjats de senaste åren har varit frivilligt sex från de svenska kvinnornas sida, och nu senast avslöjades falskanmälningar på Friatider: http://www.friatider.se/inget-tal-f-...-gruppv-ldt-kt

När det gäller rån, mord och våldsbrott så är dock motivet nästan alltid antivit svenskfientlighet.
Citera
2015-08-25, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av albypeter
Är du kvinna?
Vilken jävla idiotisk inställning, så du menar att tjejer inte ska gå ut själva efter 19? Herrejesus vad korkat du måste vara!!
Det är inte kvinnans fel och försök inte få det till det.

Omän jag håller med dig principielt så måste man leva i verkligheten och verkligheten är att kvinnor riskerar att bli överfallna på fler platser än någonsin i modern tid,i sverige.
Men givetvis är det aldrig offrets fel. Det brukar bara vara folk från vissa (inte längre så) fjärran kulturer som anser att kvinnor får skylla sig själva.

Den här kvinnan har bara gjort som man gör om man bor på tosterön och vädret tillåter,man promenerar eller cyklar. Miljön är vacker och avståndet kort. Att några undermänniskor tagit sig friheten att våldföra sig på henne ligger helt på deras samvete. Nej,jag hyser inget hopp om att dom har något samvete när det gäller detta.
Citera
2015-08-25, 23:39
Medlem
wishyouwereheres avatar
kan den ha haft något väldigt "slinkigt" på sig så att dem tänkte att hon ville ha det?? Dem kanske e vana m tjejer i burka? konstigt om samma orre skulle locka två olika gäng annars ...
Citera
2015-08-25, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Går inte att se gruppen nu. Urartade den fullkomligt och togs bort, månne?

Ja jag å några till började bjäbbande i tråden och antingen blev vi utslängda eller så stängdes skiten ner.

Hängpattsvänstern i gruppen klarade inte av lite sanning.
Citera
2015-08-25, 23:49
Medlem
Initiativtagarna till manifestationen mot våld har hotats och vågar inte stå bakom den. Manifestationen kommer att genomföras i alla fall.
Citera
2015-08-26, 00:53
Medlem
PissingContests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wishyouwerehere
kan den ha haft något väldigt "slinkigt" på sig så att dem tänkte att hon ville ha det?? Dem kanske e vana m tjejer i burka? konstigt om samma orre skulle locka två olika gäng annars ...
Ser jag dig i ett par jeans så ska jag slå in skallen på dig, ditt luder..
Jag är van vid umbro-brallor och blir helt jävla vild av jeans.
Citera
2015-08-26, 01:30
Medlem
Har svårt att tro att man kan ha sån "otur" att möta på två skilda personer och bli våldtagen.

Skulle inte alls förvåna om förövarna kände varandra och att det här skedde i ett samförstånd, att det inte var två helt skilda händelser som det ser ut att vara. Kanske meningen var att "förvirra" både polis och offer.
Citera
2015-08-26, 02:35
Bannlyst
Har man gått ut med någon uppgift om signalement av förövarna ?
Citera
2015-08-26, 02:56
Medlem
juttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballabananen
Har man gått ut med någon uppgift om signalement av förövarna ?
Nej men avsaknaden av signalement vet alla vad det betyder vid det här laget
Citera
2015-08-26, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IV7
Har svårt att tro att man kan ha sån "otur" att möta på två skilda personer och bli våldtagen.

Skulle inte alls förvåna om förövarna kände varandra och att det här skedde i ett samförstånd, att det inte var två helt skilda händelser som det ser ut att vara. Kanske meningen var att "förvirra" både polis och offer.

Kolla mobiltrafiken i området, såna här älskar mobiler och har messat att en Svenska finns att tillgå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in