• 1
  • 2
2015-08-22, 11:52
Medlem
rex144s avatar
Har ni blivit överraskade nån gång? Berätta,

en annan fråga,

har ni tänkt på detta innan ni flyttade ihop med en kille hur mycket sperma som sprutas i sängen,
hur ofta byter ni lakan?
Citera
2015-08-22, 12:17
Bannlyst
Största fördomarna om killar som har stor kuk är en av dessa:

+ Stora händer
+ stora fötter
+ Lång kroppslängd
+ Mörk röst
+ Vältränad

Verkar som alla som är "stora" på något sätt associeras med stor kuk
Citera
2015-08-22, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure
Största fördomarna om killar som har stor kuk är en av dessa:

+ Stora händer
+ stora fötter
+ Lång kroppslängd
+ Mörk röst
+ Vältränad

Verkar som alla som är "stora" på något sätt associeras med stor kuk

Den största kuken jag sett i verkliga livet såg jag i högstadiet, och snubben var kort som få, smal om en anorektiker, med ljus röst.
Citera
2015-08-22, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nekst
Den största kuken jag sett i verkliga livet såg jag i högstadiet, och snubben var kort som få, smal om en anorektiker, med ljus röst.

Det jag menar =) var därför jag skrev "fördomar". Det är i princip omöjligt att se om ngn har stor kuk.

En annan fördom är om killen har stor näsa
Citera
2015-08-22, 12:35
Medlem
Små händer slår iaf aldrig fel.
Citera
2015-08-22, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxxxxxxxxxxxxxxxx
Små händer slår iaf aldrig fel.

Detta

Källa: mig själv

Nejdå men trots riktigt små händer är den en liten bit över medel

Dock så tror jag att det kan stämma generellt
Citera
2015-08-22, 14:02
Medlem
Är man liten i kroppen, dvs kort och smal så ser ju penis större ut dessutom. Dvs, en kort och smal person kan ha en normalstor penis som ser större ut än en lång och krallig person med en större penis.
Sen är det väl ingen skräll att penisen fungerar som allt annat att man ofta växer proportionellt. De folkslag som toppar listorna på kroppslängd toppar ofta listorna på penisstorlek också. Och vice versa.
Citera
2015-08-22, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Är man liten i kroppen, dvs kort och smal så ser ju penis större ut dessutom. Dvs, en kort och smal person kan ha en normalstor penis som ser större ut än en lång och krallig person med en större penis.
Sen är det väl ingen skräll att penisen fungerar som allt annat att man ofta växer proportionellt. De folkslag som toppar listorna på kroppslängd toppar ofta listorna på penisstorlek också. Och vice versa.

Fel. Gambianer är väldigt korta men har de största kukarna. Finns inget samband mellan kroppslängd/annan kroppsdel och kukens storlek. Många långa män har små händer, stora fötter etc. Allt är slumpmässigt.
Citera
2015-08-22, 14:12
Medlem
Citat:
Fel. Gambianer är väldigt korta men har de största kukarna. Finns inget samband mellan kroppslängd/annan kroppsdel och kukens storlek. Många långa män har små händer, stora fötter etc. Allt är slumpmässigt.

Yep, tror många sydamerikanska länder, typ ecuador hamnar strax efter afrikanerna och de är verkligen inte långa
Citera
2015-08-22, 14:18
Medlem
Citat:

Bara empiri alltså. Finns tyvärr ingen pålitlig fakta på afrikanska folkslag. Men västafrikaner är i regel både långa och välhängda.

Här under är den fakta man faktiskt kan hitta enkelt på nätet och det är ju knappast svårt att se sambandet.

Asiater - kortast i världen, minst penisar

Latinamerikaner - också väldigt korta, små penisar

Öst och syd européer - lite längre,
lite större penisar

Nordeuropéer - Långa, ganska stora penisar

Karibiska länder med mestadels svart befolkning (gamla slavar) - längst med störst penisar.
Citera
2015-08-22, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Bara empiri alltså. Finns tyvärr ingen pålitlig fakta på afrikanska folkslag. Men västafrikaner är i regel både långa och välhängda.

Här under är den fakta man faktiskt kan hitta enkelt på nätet och det är ju knappast svårt att se sambandet.

Asiater - kortast i världen, minst penisar

Latinamerikaner - också väldigt korta, små penisar

Öst och syd européer - lite längre,
lite större penisar

Nordeuropéer - Långa, ganska stora penisar

Karibiska länder med mestadels svart befolkning (gamla slavar) - längst med störst penisar.

För 100 år sen var medellängden i Sverige 10 cm kortare än idag. Är ju ganska kort. Du menar alltså att svenskar skulle ha fått större kukar på bara 100 år?
Citera
2015-08-22, 14:28
Medlem
Citat:
För 100 år sen var medellängden i Sverige 10 cm kortare än idag. Är ju ganska kort. Du menar alltså att svenskar skulle ha fått större kukar på bara 100 år?

Ja. Precis som svarta i USA och Karibien som blivit framavlade, där bara de största och starkaste fått para sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in