2015-08-22, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Ja. Precis som svarta i USA och Karibien som blivit framavlade, där bara de största och starkaste fått para sig.

kineser som växer upp här och blir längre än sina föräldrar får alltså större kukar?
Citera
2015-08-22, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure
kineser som växer upp här och blir längre än sina föräldrar får alltså större kukar?

Ja, kineser över lag blir längre och längre, de har dessutom inte längre minst penisar i världen, där har Indien tagit över. Allt detta kan du hitta med en snabb googling, om du vill läsa mer själv.
Citera
2015-08-22, 14:40
Medlem
vasaduellers avatar
Nederländerna har väl världens längsta män? Men inte världens största penisar?

Rent generellt så finns det väl ett statistiskt samband mellan kroppsstorlek (längd, axelbredd etc.) och penisstorlek. Men undantagen är så många, att det inte utgör något relevant urvalskriterie.

Om en tjej vill veta storleken på en mans organ, i erigerat tillstånd, så finns det nog bara empiriska metoder att tillgå.
Citera
2015-08-22, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Nederländerna har väl världens längsta män? Men inte världens största penisar?

Rent generellt så finns det väl ett statistiskt samband mellan kroppsstorlek (längd, axelbredd etc.) och penisstorlek. Men undantagen är så många, att det inte utgör något relevant urvalskriterie.

Om en tjej vill veta storleken på en mans organ, i erigerat tillstånd, så finns det nog bara empiriska metoder att tillgå.

"empiriska metoder"
Citera
2015-08-22, 14:46
Bannlyst
Citat:
Fel. Gambianer är väldigt korta men har de största kukarna. Finns inget samband mellan kroppslängd/annan kroppsdel och kukens storlek. Många långa män har små händer, stora fötter etc. Allt är slumpmässigt.

Du vet detta hur?

Jag har 45 i skor, 192 cm i räckvidd (armar), 186,3 cm lång och min kuk är även den över medel (17 cm). En sådan korrelation kan möjligtvis finnas. Varför skulle allt bli över medel förutom kuken.....På något sätt hör det väl ändå ihop. Kanske inte om en faktor är över medel, men typ alla...
Senast redigerad av Spacetime. 2015-08-22 kl. 14:50.
Citera
2015-08-22, 14:51
Medlem
Har aldrig ens funderat på storleken på killens kuk. När byxorna åker av får jag se helt enkelt.
Aldrig bott ihop med en kille. Men sperman tar jag i munnen/ansiktet eller så sprutar han i kondomen.
Citera
2015-08-22, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Har aldrig ens funderat på storleken på killens kuk. När byxorna åker av får jag se helt enkelt.
Aldrig bott ihop med en kille. Men sperman tar jag i munnen/ansiktet eller så sprutar han i kondomen.

Ursäkta att jag går OT, men hur är det att ta sperma i munnen? Jag har bara haft en kvinna som tog den i munnen, och detta med glädje. Varför tror du man är emot det? För du gillar det, eller?
Citera
2015-08-22, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nekst
Ursäkta att jag går OT, men hur är det att ta sperma i munnen? Jag har bara haft en kvinna som tog den i munnen, och detta med glädje. Varför tror du man är emot det? För du gillar det, eller?

Ja, jag gillar det för att jag tycker att det känns undergivet, anser dessutom att det är mitt jobb som kvinna att svälja. Antar de tjejer som sväljer inte gör det för att de ogillar smaken/konsistensen.
Citera
2015-08-22, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nekst

För att de är asexuella/tråkiga, vilket många kvinnor är. De använder sex som en metod att få annat. Dessa kvinnor ser endast sex som en vinst för killen, när det egentligen ska vara något båda har ett utbyte av. Men är man inte speciellt kåt blir det resultatet.
Senast redigerad av Spacetime. 2015-08-22 kl. 15:55.
Citera
2015-08-22, 15:53
Medlem
Ja det är najs när tjejen frivilligt tar den i munnen och sväljer så man slipper "tvinga" henne, men skulle dumpa direkt om det var någon jag såg som potentiell flickvän.
Citera
2015-08-22, 15:55
Medlem
Vem0ths avatar
Är tyvärr emot att lossa mot truten. Tycker känns förnedrande för båda parter.
Citera
2015-08-22, 15:56
Medlem
Citat:
Det jag menar =) var därför jag skrev "fördomar". Det är i princip omöjligt att se om ngn har stor kuk.
Ja men den där "fördomen" är väl ändå ganska logisk?
Ju längre en kille är desto större är ju sannolikheten rent proportionsmässigt att han har stor kuk.
Senast redigerad av JohanThe94 2015-08-22 kl. 16:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in