2015-08-21, 10:04
Medlem
JehovasFittslems avatar
Det har väl gjorts seriösa tester där man försökt mäta sexuell upphetsning genom blodtillströmning till genitalierna och man kommit fram till att just bilder på erigerade penisar är något som generellt ökar upphetsningen både hos män och kvinnor? Varför även heterosexulla män tänder på stora kukar är ju en intressant fråga. Min teori är att den sexuella upphetsningen är konstruerat som ett självförstärkande system där just själva åsynen av deras egen stora fallos får dem att bli extra kåta så att de kan genomföra ett samlag även med oattraktiva kvinnor och på så vis föra sina gener vidare. Men det krävs nog mer forskning i detta ämne...
Citera
2015-08-21, 10:06
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Jag tänker främst på den stora kuk och fitt-tråden som domineras av män och även sexsidor. Varför är män så förtjusta i sina vidriga organ medan kvinnor, som faktiskt har vackra organ, inte är det? En optimal fitta tillhörande en kvinna är kliniskt vacker. Detsamma gäller deras rumpor. Män har ingenting att komma med. Men ändå är det dem som skyltar med det, medan majoriteten kvinnor lägger pannan för vecket... Varför går inte detta in i männens skallar?

Jag anser att det är narcissism. Men däremot inte om kvinnor skulle göra likadant, för då hade det varit rationellt baserat.

Militanta mans-hatande feministfittor brukar då inte vara snygga ivf.
Sen så faller ditt egna sätt att resonera, som t.ex "varför går inte detta in/.../" samt din definition av "kliniskt vacker" med bristande förståelse för när någon bad dig definiera detta, inom narcissism om något.
Dessutom så klarar du inte här i din enkelspåriga enfald ens av att skapa en beskrivande rubrik av innehållet. Du är som en arg liten blint studsande bajsbomb, en klick här en klick där...
Citera
2015-08-21, 10:17
Avstängd
Hackebeilchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JehovasFittslem
Det har väl gjorts seriösa tester där man försökt mäta sexuell upphetsning genom blodtillströmning till genitalierna och man kommit fram till att just bilder på erigerade penisar är något som generellt ökar upphetsningen både hos män och kvinnor? Varför även heterosexulla män tänder på stora kukar är ju en intressant fråga. Min teori är att den sexuella upphetsningen är konstruerat som ett självförstärkande system där just själva åsynen av deras egen stora fallos får dem att bli extra kåta så att de kan genomföra ett samlag även med oattraktiva kvinnor och på så vis föra sina gener vidare. Men det krävs nog mer forskning i detta ämne...

"Självförstärkande" är nog nyckelordet här. Man imponeras nog av andra mäns kukar för att det ska sporra en själv till att prestera bra sexuellt. I princip alla kulturer har ju fallossymboler, antingen direkta eller indirekta.
Citera
2015-08-21, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JehovasFittslem

Hörde om en undersökning som jag inte minns alla detaljer om, men i stora drag handlade det om att en grupp män fick runka till till både gangbangporr med en kvinna och flera män och "vanlig" porr med en man och en kvinna. Man analyserade sperman och upptäckte att det var en markant skillnad på spruten till dom olika formerna av porr. Gangbangspruten var betydligt mer potenta (på vilket sätt kommer jag inte ihåg) och hypotesen var att detta beror på att åsynen av män (och andra erigerade kukar) som knullar en annan kvinna ställer in mannens kropp på "sperm wars", dvs att just ens egna sprut i kvinnan skall vara den fruktsamma. Som jag förstår det finns det speciella soldatspermier som är till för att utrota spermier från andra män. Så åsynen av ett stånd i en sexuell situation för en heterosexuell kanske triggar en slags tävlingsinsikt...
Citera
2015-08-21, 11:10
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Hörde om en undersökning som jag inte minns alla detaljer om, men i stora drag handlade det om att en grupp män fick runka till till både gangbangporr med en kvinna och flera män och "vanlig" porr med en man och en kvinna. Man analyserade sperman och upptäckte att det var en markant skillnad på spruten till dom olika formerna av porr. Gangbangspruten var betydligt mer potenta (på vilket sätt kommer jag inte ihåg) och hypotesen var att detta beror på att åsynen av män (och andra erigerade kukar) som knullar en annan kvinna ställer in mannens kropp på "sperm wars", dvs att just ens egna sprut i kvinnan skall vara den fruktsamma. Som jag förstår det finns det speciella soldatspermier som är till för att utrota spermier från andra män. Så åsynen av ett stånd i en sexuell situation för en heterosexuell kanske triggar en slags tävlingsinsikt...

Skulle ju kunna bero på att gangbangporren upplevs som mer förbjuden och pervers, därmed mer upphetsande?
Citera
2015-08-21, 11:26
Medlem
mungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
En kvinna däremot blir äcklad/förolämpad av en främmande mans kukbilder, med rätta!
Det kan inte vara så att det är just DINA bilder de blir äcklade av? Du kanske skulle sluta skicka bilder på ditt organ till diverse okända kvinnor.
Citera
2015-08-21, 11:43
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Ja! Bra tänkt! Funkar ju bra när man snackar rövar. En tight röv behöver inte nödvändigtvis betyda att själva hålet är trångt. Det kan ju vara fastheten i och formen på köttet som åsyftas.

Jag vet inte, jag spekulerar bara.
Citera
2015-08-21, 11:48
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Vad är en kliniskt utformad fitta?

Något skapat i ett laboratorium får man anta.

Kanske vad Victor Frankenstein ägnade sin tid åt när monstret hade dragit. It's Alive!
Citera
2015-08-21, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Skulle ju kunna bero på att gangbangporren upplevs som mer förbjuden och pervers, därmed mer upphetsande?

Inte hos alla dock.
Citera
2015-08-21, 14:58
Medlem
Rymd-Tores avatar
Citat:
Vad är en kliniskt utformad fitta?
Den ser ut som en slida.
Citera
2015-08-21, 15:07
Medlem
Rymd-Tores avatar
En hårig slida är det vackraste tycker jag.
Citera
2015-08-21, 15:57
Bannlyst
Citat:
Du snackar alltså om opererade fittor?

Du har aldrig ordagrant påstått att man kan se om en fitta är tight. Däremot gjorde du gällande att en "kliniskt vacker" fitta är tight. Vad menar du med det?

Och hur är det egentligen med den där päronformade fittan? Hur ser den ut?

Du vill bara veta om du har en päronformad fitta, erkänn nu.. Jag använder vissa bord bokstavligt, andra bildligt i form av liknelser. En opererad fitta syftade jag inte på. Det var en aspergertolkning av dig som heter duga. Operation är inte ett nödvändigt villkor för att producera den typen av fitta jag beskriver. Men givetvis är det möjligt.

Låt mig nu ställa en fråga till dig: Blir du kåt av bilder på främmande mäns nedre regioner? Jag blir som sagt kåt av fittor och även fitta och röv-bilder utan att få ansikte, bekanta tjejen osv. Tvärtom kan ansiktet förstöra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in