2015-08-21, 07:42
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Det resonemanget faller som ett korthus, då kvinnor inte resonerar på ett motsvarande sätt kring visuella bilder på främmande mäns kukar (att få den främmande kuken i sig). Jag vet inte varför ni blandar in vidriga fittor. Självklart existerar dessa, likt fula ansikten. 5%-uppskattningen var sannerligen cynisk men min poäng kvarstår oavsett.
Fast bara för att kvinnor resonerar på ett sätt så innebär det ju inte direkt att män gör det, inte sant?
Citera
2015-08-21, 07:48
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Mina fråga med det hela är vad denna feministiska flata vill få ut av denna skittråd ?

Ät din jävla fitta TS och skit i kukarna.. Bögjävel
Citera
2015-08-21, 07:53
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Sicken amatörfråga. En kliniskt vacker fitta är kompakt, tajt, päronformad och utan häng.

Ånyo två amatörfrågor. Hur kan man se om en fitta är tight? Och hur ser en päronformad fitta ut?

Enlighten me!

Och en språklig fråga. Hur tänker du när du kombinerar kliniskt och vacker på sättet du gör?
Citera
2015-08-21, 07:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Fast bara för att kvinnor resonerar på ett sätt så innebär det ju inte direkt att män gör det, inte sant?

Det säger en hel del om de inte tänder på ett organ som normalt tillfredsställer dem, hur osköna de faktiskt är att beskåda estetiskt. En vilt främmande tjej med snygg fitta som skickar bilder får mig kåt med rätt vinklar. Är hon helt efterbliven med fotandet funkar det inte. En kvinna däremot blir äcklad/förolämpad av en främmande mans kukbilder, med rätta! Undantag för sprängkåta tjejer som blir kåta på ALLT relaterat till sex. De är redan kåta och väntar bara på en katalysator, association. Så är det inte för män. Fittan/röven har ett egenvärde i sig. Män kan vara helt neutrala och väckas till liv av bilder.
Citera
2015-08-21, 07:57
Medlem
Daredevil999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Ånyo två amatörfrågor. Hur kan man se om en fitta är tight? Och hur ser en päronformad fitta ut?

Enlighten me!

Och en språklig fråga. Hur tänker du när du kombinerar kliniskt och vacker på sättet du gör?

TS vet nog inte ens själv. TS svamlar och hittar på egna betydelser på ord.

Sedan detta evigt tramsande om "tighthet" vad är ens en slapp fitta? Jag har fan i mig aldrig träffat på en slapp fitta och då har jag haft fler ligg än jag kan räkna. Tight? Så man knappt får in den?

Jag fattar fan inte ett skit av vad folk svamlar om.
Citera
2015-08-21, 07:59
Medlem
Alkyonioss avatar
Citat:
Jag tänker främst på den stora kuk och fitt-tråden som domineras av män och även sexsidor. Varför är män så förtjusta i sina vidriga organ medan kvinnor, som faktiskt har vackra organ, inte är det? En optimal fitta tillhörande en kvinna är kliniskt vacker. Detsamma gäller deras rumpor. Män har ingenting att komma med. Men ändå är det dem som skyltar med det, medan majoriteten kvinnor lägger pannan för vecket... Varför går inte detta in i männens skallar?

Jag anser att det är narcissism. Men däremot inte om kvinnor skulle göra likadant, för då hade det varit rationellt baserat.

Du tänker ju på exakt samma sätt, bara tvärtom...

Citat:
Ursprungligen postat av zaiman
Dock är max 5% av alla fittor "kliniskt" utformade. Många ser helt vidriga ut

Bög.
Citera
2015-08-21, 08:21
Bannlyst
Citat:

Enlighten me!

Jag hävdade aldrig att man kan (eller inte kan) se om en fitta är tajt. Men väl medveten om dess förträfflighet ökar det kåtheten och uppskattningen. Med klinisk avser jag "renlighet". Ren från överflödigheter som uthängande delar, som dessutom kan se riktigt fult ut. En kliniskt utformad fitta är en kirurgisk perfektion helt enkelt. Precision är ett annat ord.
Citera
2015-08-21, 08:30
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Det säger en hel del om de inte tänder på ett organ som normalt tillfredsställer dem, hur osköna de faktiskt är att beskåda estetiskt. En vilt främmande tjej med snygg fitta som skickar bilder får mig kåt med rätt vinklar. Är hon helt efterbliven med fotandet funkar det inte. En kvinna däremot blir äcklad/förolämpad av en främmande mans kukbilder, med rätta! Undantag för sprängkåta tjejer som blir kåta på ALLT relaterat till sex. De är redan kåta och väntar bara på en katalysator, association. Så är det inte för män. Fittan/röven har ett egenvärde i sig. Män kan vara helt neutrala och väckas till liv av bilder.
Jag kan inte direkt säga att jag tänder på fittan i sig utan håller med dom som säger att det handlar om vad man vill göra med sagda fitta. Fittor i sig är rätt osnygga saker. Inte riktigt lika fula som kukar men estetiskt tilltalande kan jag inte påstå att jag finner dom. Och det finns som sagt gott om kvinnor som gillar kukar för kukar skull.
Citera
2015-08-21, 09:18
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Jag hävdade aldrig att man kan (eller inte kan) se om en fitta är tajt. Men väl medveten om dess förträfflighet ökar det kåtheten och uppskattningen. Med klinisk avser jag "renlighet". Ren från överflödigheter som uthängande delar, som dessutom kan se riktigt fult ut. En kliniskt utformad fitta är en kirurgisk perfektion helt enkelt. Precision är ett annat ord.

Du snackar alltså om opererade fittor?

Du har aldrig ordagrant påstått att man kan se om en fitta är tight. Däremot gjorde du gällande att en "kliniskt vacker" fitta är tight. Vad menar du med det?

Och hur är det egentligen med den där päronformade fittan? Hur ser den ut?
Citera
2015-08-21, 09:19
Medlem
Citat:

Du har aldrig ordagrant påstått att man kan se om en fitta är tight. Däremot gjorde du gällande att en "kliniskt vacker" fitta är tight. Vad menar du med det?

Han snackar om fittor som ser ut som barnsköten...
Citera
2015-08-21, 09:23
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

"Damn that's tight" betyder ju inte "attans vad det där klämmer åt" utan snarare "shit vad schysst det där är", det kanske är så han tänker?
Citera
2015-08-21, 09:37
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Han snackar om fittor som ser ut som barnsköten...

Jag fattar ändå inte hur en päronfitta ser ut.

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
"Damn that's tight" betyder ju inte "attans vad det där klämmer åt" utan snarare "shit vad schysst det där är", det kanske är så han tänker?

Ja! Bra tänkt! Funkar ju bra när man snackar rövar. En tight röv behöver inte nödvändigtvis betyda att själva hålet är trångt. Det kan ju vara fastheten i och formen på köttet som åsyftas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in