2016-12-05, 22:53
Medlem
Ngon som vet varfr jag inte kan flytta mina bitcoins ifrn kraken?
Nr jag frsker s blir tillslut withdrawals statusen "canceled" trots att jag inte avbryter?
Blir tokig
Citera
2016-12-06, 15:46
Medlem
Kleops avatar
Gjorde en insttning men r osker p om allt gick rtt till.

S hr ser betalningen ut. Kommer den g igenom?
Citera
2016-12-13, 04:10
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unakit
Ngon som vet varfr jag inte kan flytta mina bitcoins ifrn kraken?
Nr jag frsker s blir tillslut withdrawals statusen "canceled" trots att jag inte avbryter?
Blir tokig

Har du kollat din mail? Du kan behva godknna verfringen, skerhetstgrd.
Ska du fra ver allt du har? Kr du avgiften p coinsen eller eur?
Kan bero p mycket...

Men du kanske lste det, var ju ett par dagar sen du skrev nu.
Citera
2016-12-26, 17:04
Medlem
En liten snabb nybrjarfrga, Kraken har ju en 0.0005 fee nr man skickar bitcoins. Ska dessa lggas till manuellt s summan som gr ivg stmmer verens med den som efterfrgas?
Citera
2016-12-28, 00:47
Medlem
hxhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angerfist
En liten snabb nybrjarfrga, Kraken har ju en 0.0005 fee nr man skickar bitcoins. Ska dessa lggas till manuellt s summan som gr ivg stmmer verens med den som efterfrgas?

Den lggs p per automatik
Citera
2016-12-28, 22:13
Medlem
Kraken anses som en av de absolut skraste stllena att kpa Bitcoin p. Kraken efterfrgar sjlva laglig reglering angende skerheten. De frvarar majoriteten av pengarna i s kallat cold storage, vilket innebr att de r offline. Detta r standard nufrtiden.

Hursomhelst, som tidigare nmnts i trden brukar Bitstamp ge mest valuta fr pengarna. SEPA r en billig verfringsmetod i EU och Bitstamp har stor omsttning i USD/BTC.

De svenska aktrerna har mindra volymer och d blir vxelkursen dyrare. Det som r positivt med de svenska (t.ex. Safello) r att man slipper en valuta konvertering (SEK-EUR). Det sparar man ca. 1-2% p. Bitstamp brukar vara billigare ven med hnsyn till detta.

Bitfinex r ocks ett alternativ. Vldigt seris bitcoinhandlare med stora volymer. De blev hackade fr ett tag sedan. De ska betala tillbaka allting med pengar och andelar i fretaget och det verkar g bra n s lnge. Med bitfinex har du mjlighet att lna ut pengarna som du har p ditt konto mot en rnta. Du lnar d ut pengar till traders som vill lna dem fr att handla med hvstng. gr att f 5-10 % ungefr.
Citera
2017-01-13, 12:38
Medlem
sadustenellers avatar
Hej, mod fr grna ta bort detta inlgg om det anses som opassande.

Jag handlade nyligen p Kraken fr 5000:-, allting gick bra och jag fick pengarna efter en dag ungefr.
Jag satte in 30000:- dagen efter, men det har fortfarande inte kommit? Tror det har gtt 2-3 dagar nu, r det ngon som upplever strningar eller problem med hemsidan fr tillfllet?

Tack

Edit: Glmde kolla deposits, status r On hold s jag tog kontakt med supporten och fr vnta, urskar
Senast redigerad av sadusteneller 2017-01-13 kl. 12:52. Anledning: Kom p vad jag gjorde fr fel
Citera
2017-01-23, 17:02
Medlem
En kort frga, tar grna emot era spekulationer kring fljande;

Lyckades med bravur lsa GLOBAL SETTINGS LOCK utan ha angivit en s.k. "master key" vilket leder till att man lser sitt konto. Gjorde dagen innan en SEPA-verfring, kommer det bli ngot problem fr depositen att anlnda nu nr kontot mer eller mindre r lst ett par dagar?

Mvh/

--
Citera
2017-02-09, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Gjorde en insttning men r osker p om allt gick rtt till.

S hr ser betalningen ut. Kommer den g igenom?

Hej, kan du se ditt meddelande nr bestllningen r gjord?. Jag gr in p mitt swedbank konto och klickar p verfringen jag gjorde, men kan inte se det meddelande jag skrev.

mvh fr fan panik snart

shr ser det ut bara

https://gyazo.com/c46446fbdac9e80a2aa832533ecc28d2
Citera
2017-02-10, 18:47
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engenberg
Hej, kan du se ditt meddelande nr bestllningen r gjord?. Jag gr in p mitt swedbank konto och klickar p verfringen jag gjorde, men kan inte se det meddelande jag skrev.

mvh fr fan panik snart

shr ser det ut bara

https://gyazo.com/c46446fbdac9e80a2aa832533ecc28d2
Jag ser det men min bank kanske r annorlunda frn din. Har Nordea.
Citera
2017-03-01, 20:30
Medlem
snedtrippens avatar
Kraken har nu lanserat sin nya "trade interface": https://trade.kraken.com/kraken/btceur

Otroligt efterlngtat enligt mig, deras nu gamla interface var ju minst sagt sisdr. Nu behver man inte lngre sitta med flera flikar/fnster/skrmar uppe.

Vad sger ni andra hr, bu eller b?
Citera
2017-03-25, 12:16
Medlem
Kan logga in p kraken, men verallt (trade, funding osv) str bara "This data is not currently available. Please try again later." Ngon annan med det problemet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in