2018-01-16, 23:04
Medlem
Frsker regga mig... fr upp ett felmeddelande; CAPTCHA: Wrong solution.
Urskta min frga men kommer inte vidare... tacksam fr hjlp
Citera
2018-01-17, 00:18
Medlem
movsds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Byt browser eller g till en optiker
Citera
2018-01-20, 07:47
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:

Blockerat java/har kanske ex. tracking protection i Firefox eller liknande..?
Annars fr jag nog sga som fregende talare - optiker
Citera
2018-01-20, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dioz
Jag har miljontals kr att beta mig igenom och $25k per dag limit har redan slt 500k nr bitcoin lg p 18-19k som legat p kraken sen dess o jag sniglar mig igenom. Har fortfarande alldeles fr mycket pengar investerat i krypto om jag ska vara rlig nr jag tit igenom dessa 500k lr jag slja lika mycket till.

Har du haft ngra problem med de svenska bankerna nr du tagit hem strre belopp frn Kraken? Grattis till vinsten!
Citera
2018-01-20, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snedtrippen
Blockerat java/har kanske ex. tracking protection i Firefox eller liknande..?
Annars fr jag nog sga som fregende talare - optiker

r reggad och online nu. Nr jag gr in witdrawals --> deposit. Str currently not available.
r det min eller deras nde det r fel i s att sga? Accepterar dem inte nya traders atm eller behver jag gra nn skerhetstgrd fr att bli godknd?
Citera
2018-01-20, 20:14
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
r reggad och online nu. Nr jag gr in witdrawals --> deposit. Str currently not available.
r det min eller deras nde det r fel i s att sga? Accepterar dem inte nya traders atm eller behver jag gra nn skerhetstgrd fr att bli godknd?

r ditt konto "validerat" eller vad de nu kallar det?
Citera
2018-01-20, 20:32
Medlem
Eatkebabwithbreads avatar
Helvetes jkla skitsida. Har frskt regga mig med tre olika emails. Skriver in exakt samma lsenord och username, men fr nd upp "invalid username, password or activation key has expired". Har testat flera olika varianter nu ocks. Och nu fr man upp: "You have made too many requests recently. Please try again later." oavsett om jag byter browser eller whatever s antagligen knner den av min IP. Jvla skit.
Citera
2018-01-20, 21:00
Medlem
"pw or actkey has expired", jag bytte malladr och fick det att funka, men det r ett tag sen.
Citera
2018-01-22, 00:08
Medlem
Kraken verkar inte tillta nya medlemmar att handla nu. Vilken annan sida rekommenderar ni? Tacksam fr svar
Citera
2018-01-23, 16:38
Avstngd
Illuzionzs avatar
Str ju fortfarande att man ska vara frsiktig med market orders. r det ngon som vet om de fungerar bra eller missfrstr jag det som str i senaste uppdateringen?
Citera
2018-01-23, 21:43
Medlem
Risken med market order r att du inte vet vilket pris du fr betala. Det kan bli vldigt dyrt om du gr en tung order.
Citera
2018-01-24, 19:06
Avstngd
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TDKii
Risken med market order r att du inte vet vilket pris du fr betala. Det kan bli vldigt dyrt om du gr en tung order.

Ja men s har det vl alltid varit? Jag har uppfattat senaste varningen som att det var ngot speciellt just nu. Men market orders betyder vl som jag frsttt det att om jag vill ha mina btc just nu s kr jag p det. Fr mindre ordrar har det fungerat bra i alla fall.

Fljdfrga: r det fortfarande 0.00100 eller ngot sdant fr en transaktion av sina btc? Sist var det i alla fall hg avgift och har fr mig det var just den summan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in