2018-01-16, 23:04
Medlem
Försöker regga mig... får upp ett felmeddelande; CAPTCHA: Wrong solution.
Ursäkta min fråga men kommer inte vidare... tacksam för hjälp
Citera
2018-01-17, 00:18
Medlem
movsds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Byt browser eller gå till en optiker
Citera
2018-01-20, 07:47
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:

Blockerat java/har kanske ex. tracking protection i Firefox eller liknande..?
Annars får jag nog säga som föregående talare - optiker
Citera
2018-01-20, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dioz
Jag har miljontals kr att beta mig igenom och $25k per dag limit har redan sålt 500k € när bitcoin låg på 18-19k som legat på kraken sen dess o jag sniglar mig igenom. Har fortfarande alldeles för mycket pengar investerat i krypto om jag ska vara ärlig när jag ätit igenom dessa 500k € lär jag sälja lika mycket till.

Har du haft några problem med de svenska bankerna när du tagit hem större belopp från Kraken? Grattis till vinsten!
Citera
2018-01-20, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snedtrippen
Blockerat java/har kanske ex. tracking protection i Firefox eller liknande..?
Annars får jag nog säga som föregående talare - optiker

Är reggad och online nu. När jag går in witdrawals --> deposit. Står currently not available.
Är det min eller deras ände det är fel i så att säga? Accepterar dem inte nya traders atm eller behöver jag göra nån säkerhetsåtgärd för att bli godkänd?
Citera
2018-01-20, 20:14
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Är reggad och online nu. När jag går in witdrawals --> deposit. Står currently not available.
Är det min eller deras ände det är fel i så att säga? Accepterar dem inte nya traders atm eller behöver jag göra nån säkerhetsåtgärd för att bli godkänd?

Är ditt konto "validerat" eller vad de nu kallar det?
Citera
2018-01-20, 20:32
Medlem
Eatkebabwithbreads avatar
Helvetes jäkla skitsida. Har försökt regga mig med tre olika emails. Skriver in exakt samma lösenord och username, men får ändå upp "invalid username, password or activation key has expired". Har testat flera olika varianter nu också. Och nu får man upp: "You have made too many requests recently. Please try again later." oavsett om jag byter browser eller whatever så antagligen känner den av min IP. Jävla skit.
Citera
2018-01-20, 21:00
Medlem
"pw or actkey has expired", jag bytte malladr och fick det att funka, men det är ett tag sen.
Citera
2018-01-22, 00:08
Medlem
Kraken verkar inte tillåta nya medlemmar att handla nu. Vilken annan sida rekommenderar ni? Tacksam för svar
Citera
2018-01-23, 16:38
Avstängd
Illuzionzs avatar
Står ju fortfarande att man ska vara försiktig med market orders. Är det någon som vet om de fungerar bra eller missförstår jag det som står i senaste uppdateringen?
Citera
2018-01-23, 21:43
Medlem
Risken med market order är att du inte vet vilket pris du får betala. Det kan bli väldigt dyrt om du gör en tung order.
Citera
2018-01-24, 19:06
Avstängd
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TDKii
Risken med market order är att du inte vet vilket pris du får betala. Det kan bli väldigt dyrt om du gör en tung order.

Ja men så har det väl alltid varit? Jag har uppfattat senaste varningen som att det var något speciellt just nu. Men market orders betyder väl som jag förstått det att om jag vill ha mina btc just nu så kör jag på det. För mindre ordrar har det fungerat bra i alla fall.

Följdfråga: är det fortfarande 0.00100 eller något sådant för en transaktion av sina btc? Sist var det i alla fall hög avgift och har för mig det var just den summan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in