Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-19, 00:15
  #1
Medlem
Wiscounts avatar
Inledningsvis vill jag säga att jag inte glorifierar våldet men anser att det snart inte finns någon annan lösning. Enligt Migrationsverket är bristen på bostäder och resurser enorm. ( (FB) Migrationsverket nödrop: klarar ej mer).

Fortsätter invällandet av de i många fall extremt rasistiska arabiska och arab-afrikanska invandrarna till landet kommer vår nation och vårat folkslag säkerligen båda utplånas i våldets tecken. För att förhindra denna utveckling samt för att stävja invandringsvågen vore det väl då lämpligt att radera de förläggningar (eventuellt även exproprierade sommarstugor och dylikt) som huserar dessa människor? Helst men inte nödvändigtvis utan att skada människor.

Jag låter er själva fantisera om vad som kunna göras, men något måste nog dessvärre ske. Finns det absolut inga bostäder längre kan de inte möjligtvis försvara ett intag på så ofantligt många människor varje år. Särskilt inte med svensk vinter som bidragande faktor.

Den brända jordens taktik: https://sv.wikipedia.org/wiki/Br%C3%...jordens_taktik


Är detta försvarbart med tanke på den extraordinära kris vi står inför?

Skulle detta missgynna den Sverigevänliga opinionen eller är de flesta numer öppna inför dessa krafttag för att rädda detta land/folk?

Obs: Inser att detta kan räknas som uppvigling av något slag, därav förhåller jag mig relativt ospecifik.

Ämnet behandlar I&I i hög grad, därav varför jag postar i detta forum.
Citera
2015-08-19, 00:28
  #2
Medlem
Nu ligger SD bra till, och då ska du förstöra det? Man skulle nästan kunna tro att du var en sabotör.

Självklart skulle detta missgynna den sak du påstår dig förespråka. Men också för hela samhället i stort. Var civliserad och övertyga människor genom att förklara dina ståndpunkter istället.

Tror du att folk byter åsikt till fördel för den som är mest våldsam framför den som diskuterar så förstår jag inte vad du gör här.
__________________
Senast redigerad av A-Z.a-z.0-9 2015-08-19 kl. 00:34.
Citera
2015-08-19, 00:33
  #3
Medlem
Wiscounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Z.a-z.0-9
Nu ligger SD bra till, och då ska du förstöra det? Man skulle nästan kunna tro att du var en sabotör.

Självklart skulle detta missgynna den sak du påstår dig förespråka. Men också för hela samhället i stort. Var civliserad och övertyga människor istället.

Jag hoppas givetvis att SD kan ordna upp situationen fredligt. Frågan är om det då inte redan är för sent?
Citera
2015-08-19, 00:35
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiscount
Jag hoppas givetvis att SD kan ordna upp situationen fredligt. Frågan är om det då inte redan är för sent?
För sent för vad?

Edit:
Jag läste dina inlägg nu. Vilket jävla skitsnack att du inte vill ha våld. Det är ju nästan det enda du skriver om. Vapen, att vårat land måste falla, om att straffa förrädare och bränna ner saker. Du verkar bra creepy.

Gå och joina ISIS istället.
__________________
Senast redigerad av A-Z.a-z.0-9 2015-08-19 kl. 00:41.
Citera
2015-08-19, 00:40
  #5
Medlem
Alla som befinner sig i mellanrummet mellan "öppna gränser är toppen!" till SD (och säkert många inom SD också) skulle enhetligt vända sig emot detta, då det är en helt orimlig och omoralisk strategi.

Några få fascister skulle gilla det, men alla andra skulle bli påminda om att sånt här skulle bli vardag om människor som tycker att det här är en bra idé kom till makten. Först gör man sig av med invandrarna, sen bögarna, sen konstnärerna, osv, tänk Pol Pot liksom (jag försöker undvika Godwins lag)

Därmed skulle folk göra allt för att det inte skulle hända, tänk Decemberöverenskommelsen X 1 000 cirka. Så låt bli bara.
Citera
2015-08-19, 00:41
  #6
Medlem
prizs avatar
Brända jordens taktik fungerar på t ex asylboenden. De får inte bara brandskadade/vattenskadade etc.
Citera
2015-08-19, 00:43
  #7
Medlem
Wiscounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Z.a-z.0-9
För sent för vad?

Jag syftar givetvis på den drastiskt ökande utländska befolkningen kontra den minskande etniskt svenska befolkningen. Vid 2018 kanske de etniska spänningarna och konflikterna i så hög grad utarmar Sveriges ekonomi och det trygga samhälle som en gång existerade att indragna bidrag och invandringstopp skulle kunna leda till regelrätt inbördeskrig.

Däremot har ni förmodligen rätt att det skulle skada SD i sak. Kanske är att lägga på hyllan ändå, i alla fall tills efter val.
Citera
2015-08-19, 04:21
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiscount
Inledningsvis vill jag säga att jag inte glorifierar våldet men anser att det snart inte finns någon annan lösning. Enligt Migrationsverket är bristen på bostäder och resurser enorm. ( (FB) Migrationsverket nödrop: klarar ej mer).

(fetat av mig)

Du missade den andra delen när du började tänka "våld", nämligen resurser.

Det bästa hederligt arbetande svenskar kan göra idag som en passiv/antivålds aktion är att migrera till våra grannländer som har betydligt mindre invandring och börja jobba och betala skatt där.

Härvid får man följande positiva effekter:

* Betydligt större chans att man faktiskt får värdig vård och pension (svenska samhällsapparaten är på väg att kollapsa)
* Man slipper "belasta" det svenska samhället: 7-klöver politiker påstår ju at invandringen är en "tillgång", vilket jag tolkar som i relation till ursprungsbefolkningen. (Antingen är väl en grupp en tillgång eller en belastning?) Låt därför invandrarna bli kvar i Sverige och fortsätta vara en "tillgång" för 7-klövern, så kan väl vi svenskar flytta till andra länder som ser oss som en tillgång? Då blir ju alla glada.

Om vi får en kraftig utvandring av svenska skattebetalare (som faktiskt är en äkta "tillgång" även i den verkliga världen utan elefanter i rummet), så kommer det bli en långt effektivare aktion än att bränna sommarstugor eller vad TS nu tänkt sig.
Citera
2015-08-19, 08:07
  #9
Avstängd
53280s avatar
Vad skall man bränna för något? Asylsökande skräp människor är inte härddirekt utan mer som Egyptens gräshoppor, att det kommer i enorma svärmar och ödelägger allt där de dra fram. Att ta emot flyktingar är ebberöds bank och ingenting annat.
Citera
2015-08-19, 08:58
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Z.a-z.0-9
För sent för vad?

Edit:
Jag läste dina inlägg nu. Vilket jävla skitsnack att du inte vill ha våld. Det är ju nästan det enda du skriver om. Vapen, att vårat land måste falla, om att straffa förrädare och bränna ner saker. Du verkar bra creepy.

Gå och joina ISIS istället.
TS är beredd att stå upp och slåss för dig och dina barn, så hån förtjänar han knappast. Vi tar emot 5 Rosengård om året i antalet invandrare just nu, så hans oro är befogad.

Citat:
Ursprungligen postat av SkepticsLTD
Du missade den andra delen när du började tänka "våld", nämligen resurser.

Det bästa hederligt arbetande svenskar kan göra idag som en passiv/antivålds aktion är att migrera till våra grannländer som har betydligt mindre invandring och börja jobba och betala skatt där.

Härvid får man följande positiva effekter:

* Betydligt större chans att man faktiskt får värdig vård och pension (svenska samhällsapparaten är på väg att kollapsa)
* Man slipper "belasta" det svenska samhället: 7-klöver politiker påstår ju at invandringen är en "tillgång", vilket jag tolkar som i relation till ursprungsbefolkningen. (Antingen är väl en grupp en tillgång eller en belastning?) Låt därför invandrarna bli kvar i Sverige och fortsätta vara en "tillgång" för 7-klövern, så kan väl vi svenskar flytta till andra länder som ser oss som en tillgång? Då blir ju alla glada.
Det är orimligt att tro att alla svenskar ska kunna lämna Sverige och få jobb och omedelbart bidra i det nya landet. Hur många svenskar är du beredd att lämna till halalslaktborden och negerhorderna i Sverige? 30%? 20%? Kanske 5% är en bra siffra? Alla vita västländer går samma väg som Sverige, bara långsammare. Du vill hoppa från tuva till tuva tills hela västvärlden är utplånad. TS vill sätta ner foten och starta motståndet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback