Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-08-19, 21:09
  #25
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Om det är någon som är patetiskt så är det väl för fan du? Du vet mycket väl vad TS menar men du ska ändå hålla på med dina tönterier som vanligt.

Om 100 personer väger 113 kg, äter 2200 kcal/dag och rör på sig varje dag, så kommer säkert minst 95 av dessa gå ner i vikt. Visst, det FINNS EN LITEN MÖJLIGTHET att någon/några få av dem står still i vikt, ty grov hormonell obalans eller andra allvarliga fel på kroppen. Då kommer du men dina hjälteinlägg som räddar världen från ovisshet.

Känns lite som zebraeffekten. Hör man hovar kan man anta att det är hästar, inte zebror.

Till TS:
Man BÖR med största sannolikhet lyckas gå ner i vikt. Man kan anta det, om det inte går kan man ta tag i det då.

Har du ens läst Ts i andra tråden och sett hur lite Ts rör sig?
Citera
2015-08-20, 13:14
  #26
Medlem
MittNamnLevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Kommer aldrig glömma dig ts. Patetiskt var ordet.
Jag står för övrigt kvar vid mitt ord från förra tården.


Du verkar ha något personligt emot mig. Tråkigt, vet inte exakt vad ditt problem är. Men vet att om man är så bitter som du verkar vara så är det straff nog att gå ett par dagar i dina skor.
Citera
2015-08-20, 13:17
  #27
Medlem
MittNamnLevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Har du ens läst Ts i andra tråden och sett hur lite Ts rör sig?

Jag startade denna tråden och forskade i det, mer för att jag var nyfiken och inte för att få " rätt". Det som skiljer dig och mig åt är att jag kan erkänna när jag har haft fel.

Jag litade faktiskt så pass på ditt omdöme att jag började tvivla på mitt eget. Men nu efter att ha forskat lite mer i ämnet , läst här i tråden och pratat med några personliga tränare så går våra åsikter återigen isär.

Vad menar du med hur jag rör mig btw?
Citera
2015-08-20, 13:19
  #28
Medlem
MittNamnLevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Om det är någon som är patetiskt så är det väl för fan du? Du vet mycket väl vad TS menar men du ska ändå hålla på med dina tönterier som vanligt.

Om 100 personer väger 113 kg, äter 2200 kcal/dag och rör på sig varje dag, så kommer säkert minst 95 av dessa gå ner i vikt. Visst, det FINNS EN LITEN MÖJLIGTHET att någon/några få av dem står still i vikt, ty grov hormonell obalans eller andra allvarliga fel på kroppen. Då kommer du men dina hjälteinlägg som räddar världen från ovisshet.

Känns lite som zebraeffekten. Hör man hovar kan man anta att det är hästar, inte zebror.

Till TS:
Man BÖR med största sannolikhet lyckas gå ner i vikt. Man kan anta det, om det inte går kan man ta tag i det då.


Tack Fenjal, du verkar vara en klok man. Jag har följt dina tidagre rapporter
Citera
2015-08-20, 13:23
  #29
Medlem
MittNamnLevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGårman
Håller med... men... det känns som personen tråden handlar om har något fel och borde kontrollera med en läkare. Jag väger 66 kg och proppar i mig 2800k för att hamna på balans (tränar iofs alla dagar).

Ja det finns ju klart alltid undantag som bekräftar reglen.
Fick inte heller ihop matematiken. Jag väger 77kg, 182 lång och 28 år gammal. Jag ligger på runt 2200 kcal om dagen och har gått ner 10 cm runt midjan sen februari (9kg totalt nu)
Citera
2015-08-20, 20:45
  #30
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittNamnLever
Jag startade denna tråden och forskade i det, mer för att jag var nyfiken och inte för att få " rätt". Det som skiljer dig och mig åt är att jag kan erkänna när jag har haft fel.

Jag litade faktiskt så pass på ditt omdöme att jag började tvivla på mitt eget. Men nu efter att ha forskat lite mer i ämnet , läst här i tråden och pratat med några personliga tränare så går våra åsikter återigen isär.

Vad menar du med hur jag rör mig btw?

Syftar på den andra tråden. Ts i den tråden.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback