• 4
  • 5
2015-08-23, 21:41
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittPlusPlus
men först kommer uppåt ruset och när den har lagt sig blir man lite trött, en indica blir man direkt trött av

Nej. Det finns indicor du inte blir trött av också. Finns sativor som kan klubba dig med.
Citera
2015-08-23, 23:55
Medlem
Sover mycket sämre på cannabis. Har haft grava insomningsproblem så länge jag kan minnas, en härlig genetisk arvsgåva från mina föräldrar antar jag. Hursomhelst, cannabis för mig sätter bara igång hjärnan på högvarv, insomning är helt omöjlig eftersom jag ägnar tiden i sängen åt att bygga tankeslott i det oändliga istället för att somna in. Sover helt värdelöst även om jag efter flera timmar Skulle lyckas somna. Strain/sort verkar inte heller spela någon roll. Har aldrig förstått det där med att sova på cannabis.
Citera
2015-09-12, 22:31
Medlem
sover mycket bättre på cannabis men man ska inte göra det till en vana då det blir jobbigt utan sen.
Citera
2015-09-13, 11:23
Medlem
IncinerableWastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Nej. Det finns indicor du inte blir trött av också. Finns sativor som kan klubba dig med.
Källa på det? Eller åtminstone ett namn på en strain.
Citera
2015-12-10, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GummiGris
man får inte skrika troll, det är emot reglerna.

det gör en visst trött, är du dum i huvudet? har du aldrig rökt budder? jävla nolla.

Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Får nog hålla med Gummigris. THC gör en trött. Den som rökt BHO förstår.

Lite sent svar kanske.

Där jag bor så kan jag köpa cannabis lagligt i affär. Jag vet precis vad jag får.

Röker du en sativa joint/dab/vape eller vad som helst så kommer du bli pigg tills du överdoserar av THC (vilket ni antagligen gjorde när ni tog Dabs).

Prova att röka en äkta Durban poison någon gång så kommer ni förstå

Cheers
Citera
2015-12-10, 18:42
Medlem
Subject9s avatar
CB fungerar bra på kort sikt, men ifall man gör det till en vana så stör det sömncykeln och REM-sömnen blir påverkad negativt.
Citera
2016-03-03, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nooben12
Lite sent svar kanske.

Där jag bor så kan jag köpa cannabis lagligt i affär. Jag vet precis vad jag får.

Röker du en sativa joint/dab/vape eller vad som helst så kommer du bli pigg tills du överdoserar av THC (vilket ni antagligen gjorde när ni tog Dabs).

Prova att röka en äkta Durban poison någon gång så kommer ni förstå

Cheers
blaha blaha. jag vet inte riktigt vad du pratar om. jag pratar om rent THC, budder. ingen speciell strain utan så nära rent THC man kan komma.

man blir trött av det.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in