2015-08-22, 15:27
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Avråder dig starkt, kolla med läkaren Stilnoct eller Imovane vid behov.
Avstå från Nitrazepam om du blir erbjuden.

Cannabis är fetlösligt och kommer förämmra dig socialt, minne och koordination upp till 4 dagar efter 1 rök tillfälle även om du inte märker det själv.

Alla reagerar olika.
Bara för att det sätter sig i fettet innebär det inte att alla drabbas av det du rabbla upp.
Det som sen sätter sig i fettet är helt inaktivt dvs man ska inte känna sig konstig i dagar efteråt men en del gör det ändå men det tror jag inte har med att cannabis e fettlösligt att göra.
Sen är cannabis bättre och hälsosammare än alla Z-analoger där ute.
Bara det faktum att Z-analogerna är fyskiskt beroendeframkallande är en bra anledning att välja cannabis istället.
Citera
2015-08-23, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nooben12
Har du någonsin rökt en ren sativa?
Lycka till att sova efter det.
ditt namn talar för sig själv. det har inget med "sativa och indica" att göra ifall man kan sova eller inte. är det THC i så blir du trött oavsett vad dina stonerpolare säger.

Citera
2015-08-23, 11:55
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GummiGris
ditt namn talar för sig själv. det har inget med "sativa och indica" att göra ifall man kan sova eller inte. är det THC i så blir du trött oavsett vad dina stonerpolare säger.

Hahahaha du är så okunnig att det blir roligt. Uppenbarligen har du aldrig rökt sativa.
Citera
2015-08-23, 12:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Hahahaha du är så okunnig att det blir roligt. Uppenbarligen har du aldrig rökt sativa.
haha du vet säkert vilka strains du får av din kran tjo brush har FET sativa northen haze inne, 5 för 5 mannen.

du är en idiot
Citera
2015-08-23, 12:35
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
haha du vet säkert vilka strains du får av din kran tjo brush har FET sativa northen haze inne, 5 för 5 mannen.

du är en idiot
Ja, det vet jag. Jag har vänner som odlar och vet där vilken strain. Jag har varit i Kalifornien ett flertal gånger och rökt gräs från olika dispensarys. Har även varit i Nepal och Amsterdam endast för att få prova nya sorters cannabis.
Så till skillnad från dig så vet jag skillnaden mellan sativa och indica. Fortsätt du röka ditt semi standard skit från nåt ghetto istället. Frågor på det? Så kan jag förnedra dig lite till.
Citera
2015-08-23, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Ja, det vet jag. Jag har vänner som odlar och vet där vilken strain. Jag har varit i Kalifornien ett flertal gånger och rökt gräs från olika dispensarys. Har även varit i Nepal och Amsterdam endast för att få prova nya sorters cannabis.
Så till skillnad från dig så vet jag skillnaden mellan sativa och indica. Fortsätt du röka ditt semi standard skit från nåt ghetto istället. Frågor på det? Så kan jag förnedra dig lite till.
vilken riddare du är du vet att detta är flashback, här ljuger alla. inklusive du.
Citera
2015-08-23, 12:56
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
vilken riddare du är du vet att detta är flashback, här ljuger alla. inklusive du.
Okej
Citera
2015-08-23, 13:17
Medlem
DampNisses avatar
Citat:

THC är inte ämnet som gör dig trött i cannabis.
Nu har du just bevisat att du är ett troll.

Tillsammans med "det här är flashback här ljuger alla".
Citera
2015-08-23, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
THC är inte ämnet som gör dig trött i cannabis.
Nu har du just bevisat att du är ett troll.

Tillsammans med "det här är flashback här ljuger alla".
man får inte skrika troll, det är emot reglerna.

det gör en visst trött, är du dum i huvudet? har du aldrig rökt budder? jävla nolla.
Citera
2015-08-23, 16:54
Medlem
Mommejrs avatar
Får nog hålla med Gummigris. THC gör en trött. Den som rökt BHO förstår.
Citera
2015-08-23, 17:00
Medlem
Citat:

du är en idiot
Det är många som röker som har rätt bra koll, vet man vilka frön polaren köper in från Holland så är det inte så svårt att ha koll på. Sluta anta att alla handlar av en random neger på stan.

Du kommer förmodligen somna första gången, det ger tolerans men jag tycker det fungerar som sömnmedel trots att det inte direkt har några andra effekter längre. Jag blir inte hög, men jag blir lite trött och matt, trots 8 års rökande.

Jag fick stilnoct på sjukhus, inte i sådana doser dock men den somnade jag inte heller av. Stesolid fungerar för mig om jag äter den typ 3 timmar innan jag går och lägger mig, i laglig väg alltså.
Citera
2015-08-23, 21:16
Medlem
fittPlusPluss avatar
Citat:
man får inte skrika troll, det är emot reglerna.

det gör en visst trött, är du dum i huvudet? har du aldrig rökt budder? jävla nolla.

men först kommer uppåt ruset och när den har lagt sig blir man lite trött, en indica blir man direkt trött av
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in