Citat:
Ursprungligen postat av
Amor
Sampdoria-Torino uppskjuten, kommer spelas i januari vad jag förstått. Vad händer med oss som sitter med Torino och Sampdoria-spelare denna omgång?
Tidigare har även Fantamatchen skjutits upp tills hängmatchen blivit färdigspelad. I det här fallet skulle jag dock tro att matchen annulleras eftersom Sassuolo-Torino spelas långt efter vår liga är färdig. i så fall får alla utespelare 6,0 i betyg och varje målvakt 5,0. Men jag är inte helt hundra, vissa regler kring detta är svåra att begripa sig på. Du skulle ha sett vad matcher som sköts upp under allt krångel kring Parma i våras
Angående vår match så tror jag att jag kommer vinna med små men ändå tydliga marginaler. Vi har varsin målskytt men Meggiorini kommer bli tungan på vågen. 7,0 i betyg + assist + anfallsmodificatori kommer ge en voto finale på 9,0. Mittfältet lika, våra försvar lär rycka en poäng vardera och sen har jag hemmaplan som blir lite avgörande. Uppskattar slutsiffrorna till 73,0 - 68,5 (2-1).
Bjuder in dig, Ezzelino och anteri17 till januaricupen. Jag baserar inbjudningarna på aktiviteten i den här tråden så jag favoriserar absolut ingen. Ni andra fyra (Snillet_1, Smerch, elem och Knugen37), hoppas ni är tillbaka när vi kickar igång vårsäsongen i februari