2015-12-11, 08:59
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Känns som att intresset är svalt nu, Titelstriden är avgjord och det saknas en bottenstrid av betydelse då vi återigen bara har en division. Jag ska försöka avsluta bra. Vid vinst kommer jag upp i 33p vilket bör vara rekordet hittills och något som kommer bli svårt att slå framöver. Men visst, det handlar egentligen bara om att spela av matchen. Uppställningen som troligtvis blir i matchen mot Eurogol1:

Buffon: Rodriguez, Bonucci, Acerbi, Tonelli; De Roon, Edenilson, Hetemaj; Thereau, Dybala och Meggiorini.

Är ni andra tillbaka i februari för vårsäsongen?

Absolut. Spelarna jag har nu är utmattade, men coachen sammanbiten. Nya värvningar, nya satsningar väntar.
Citera
2015-12-12, 15:08
Medlem
anteri17s avatar
Sportiello

Basta Barzagli Paletta Vrsaljko

De Jong Badelj Kone

Ilicic Vazquez Perotti

Rejält brandskattat, framförallt på mittfältet. Jag såg nyss att inte heller Perotti startar för sitt Genoa. Jag får hoppas på det bästa.
Citera
2015-12-12, 19:52
Medlem
Amors avatar
Sampdoria-Torino uppskjuten, kommer spelas i januari vad jag förstått. Vad händer med oss som sitter med Torino och Sampdoria-spelare denna omgång?
Citera
2015-12-12, 22:29
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Sportiello

Basta Barzagli Paletta Vrsaljko

De Jong Badelj Kone

Ilicic Vazquez Perotti

Rejält brandskattat, framförallt på mittfältet. Jag såg nyss att inte heller Perotti startar för sitt Genoa. Jag får hoppas på det bästa.

Och så Perotti utvisad i 80:e minuten, tungt.

I höstseriens sista match bestämmer sig spelarna i mitt lag tydligen för att glänsa. Två mål av Icardi, ett av Gilardino.
Citera
2015-12-12, 23:58
Medlem
Ferry31s avatar
Har en vädjan till alla i tråden. Låt mig gärna få ta Dybala till våren också, okej?

Förresten, Amor och Ezzelino. Är ni intresserade av januariturnén?
Citera
2015-12-13, 08:52
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Har en vädjan till alla i tråden. Låt mig gärna få ta Dybala till våren också, okej?

Svar ja. På båda frågorna. Om jag får Morata. Chansar på att han kommer att få mer speltid.
Citera
2015-12-13, 12:15
Medlem
Amors avatar
Citat:

Jag är med
Citera
2015-12-13, 22:41
Medlem
Ezzelinos avatar
Absurd explosion av mina tre forwards Icardi, Maccarone och Gilardino, fem mål och närmare 40 poäng. Det var så dags nu.
Citera
2015-12-14, 16:46
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Sampdoria-Torino uppskjuten, kommer spelas i januari vad jag förstått. Vad händer med oss som sitter med Torino och Sampdoria-spelare denna omgång?

Tidigare har även Fantamatchen skjutits upp tills hängmatchen blivit färdigspelad. I det här fallet skulle jag dock tro att matchen annulleras eftersom Sassuolo-Torino spelas långt efter vår liga är färdig. i så fall får alla utespelare 6,0 i betyg och varje målvakt 5,0. Men jag är inte helt hundra, vissa regler kring detta är svåra att begripa sig på. Du skulle ha sett vad matcher som sköts upp under allt krångel kring Parma i våras

Angående vår match så tror jag att jag kommer vinna med små men ändå tydliga marginaler. Vi har varsin målskytt men Meggiorini kommer bli tungan på vågen. 7,0 i betyg + assist + anfallsmodificatori kommer ge en voto finale på 9,0. Mittfältet lika, våra försvar lär rycka en poäng vardera och sen har jag hemmaplan som blir lite avgörande. Uppskattar slutsiffrorna till 73,0 - 68,5 (2-1).

Bjuder in dig, Ezzelino och anteri17 till januaricupen. Jag baserar inbjudningarna på aktiviteten i den här tråden så jag favoriserar absolut ingen. Ni andra fyra (Snillet_1, Smerch, elem och Knugen37), hoppas ni är tillbaka när vi kickar igång vårsäsongen i februari
Citera
2015-12-15, 18:55
Medlem
Amors avatar
Citat:
Tidigare har även Fantamatchen skjutits upp tills hängmatchen blivit färdigspelad. I det här fallet skulle jag dock tro att matchen annulleras eftersom Sassuolo-Torino spelas långt efter vår liga är färdig. i så fall får alla utespelare 6,0 i betyg och varje målvakt 5,0. Men jag är inte helt hundra, vissa regler kring detta är svåra att begripa sig på. Du skulle ha sett vad matcher som sköts upp under allt krångel kring Parma i våras

La partita non è ancora finita Trots att det delats ut poäng till de som inte spelat.

Borde bli 2-1 till dig. Bannar mig själv för att jag valde Perisic framför Jovetic, litade för mycket på Gazzettans probabili formazioni.
Senast redigerad av Amor 2015-12-15 kl. 19:03.
Citera
2015-12-15, 23:00
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
La partita non è ancora finita Trots att det delats ut poäng till de som inte spelat.

Borde bli 2-1 till dig. Bannar mig själv för att jag valde Perisic framför Jovetic, litade för mycket på Gazzettans probabili formazioni.

Skitdrygt. Antingen beror det på att sidan fuckar eller så reggas inte resultatet för den uppskjutna matchen. Dock har de ju fått betyg, så jag fattar inte. Ligan borde slutföras nu och inte skjutas upp mer. Kan räkna ut resultaten manuellt imorgon om det inte kommit upp än.

Jo, det hade kunnat ge dig oavgjort. Det är sånt jag har haft flyt med den här säsongen, vilket gett mig uddamålssegrar.
Citera
2015-12-24, 17:28
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Skitdrygt. Antingen beror det på att sidan fuckar eller så reggas inte resultatet för den uppskjutna matchen. Dock har de ju fått betyg, så jag fattar inte. Ligan borde slutföras nu och inte skjutas upp mer. Kan räkna ut resultaten manuellt imorgon om det inte kommit upp än.

Jo, det hade kunnat ge dig oavgjort. Det är sånt jag har haft flyt med den här säsongen, vilket gett mig uddamålssegrar.

Gratulerar till en övertygande seger i Flashbacks Fantacalcioliga. Bäst vad gäller laguttagning och lagdisposition, utan tvekan. Dessutom den som ordnar tävlingsleken på forumet. Bra jobbat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in