2015-08-17, 11:30
Medlem
Hej alla, jag verkar inte få tid denna säsong. Tyvärr eftersom det är jävligt kul.
Citera
2015-08-17, 12:51
Medlem
Ferry31s avatar
Då har alltså samtliga spelare från förra säsongen gett sitt besked och vi är nu 7 st anmälda spelare. Jag står fast vid vad som är skrivet och låter den sista tiden rinna ut. Händer inget drastiskt nu så kommer ligan förmodligen upp mot slutet av veckan och ni kommer få PM om pw.

En plats står tom. Skicka gärna PM till någon som kan tänkas vara intresserad eller lägg upp någon blänkare i andra relaterade trådar osv.
Citera
2015-08-22, 14:48
Medlem
snillet_1s avatar
Vafan, nån gubbe måste väl vilja ha den sista platsen.
Citera
2015-08-22, 21:58
Medlem
Ferry31s avatar
Orkar inte skicka PM runt till alla så jag lägger upp det här istället. Skriv bara vem du är här i tråden om du har gått med. Går någon obehörig in så kan jag slänga ut denne. Har du inte anmält dig så skynda dig in. Det finns fortfarande en ledig plats.

Namnet på ligan: Flashback - Serie A
PW till ligan: uzicko_kolo

När ni går med så kan ni börja med att byta ut er mailadress till ert lagnamn. Är ni noga med er anonymitet så använd inte er personliga mailadress.
Citera
2015-08-24, 21:26
Medlem
Ferry31s avatar
Notera att deadline för mercaton är 10:e september. Jag vill ha in alla några dagar innan dess.

Fram till dess har ni möjligheten att planera budget och förbereda era bud.
Citera
2015-08-24, 23:11
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Notera att deadline för mercaton är 10:e september. Jag vill ha in alla några dagar innan dess.

Fram till dess har ni möjligheten att planera budget och förbereda era bud.

Då får man ytterligare en omgång att spana och reka. Några kap lär kunna göras.
Citera
2015-08-29, 21:36
Medlem
Ferry31s avatar
Kom igen nu era slöflockar och gå med i ligan. Den har varit uppe i en vecka nu och det krävs några knapptryck bara. Fixa lagen kan ni göra senare, men gå i alla fall med så jag ser vilka som är inne

Buden ska vara lagda och klara 9 september 23:59 så jag vill åtminstone ha in alla ett dygn innan, sedan reducerar jag antalet deltagare för ligan.
Citera
2015-08-29, 21:51
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Kom igen nu era slöflockar och gå med i ligan. Den har varit uppe i en vecka nu och det krävs några knapptryck bara. Fixa lagen kan ni göra senare, men gå i alla fall med så jag ser vilka som är inne

Buden ska vara lagda och klara 9 september 23:59 så jag vill åtminstone ha in alla ett dygn innan, sedan reducerar jag antalet deltagare för ligan.

Okej, jag fixar det i morron eller på måndag. Det är mycket med det jordiska. Vi ska fan också ha åtta deltagare, får påminna om Fantacalcio i andra trådar. Man kanske ska börja förolämpa de tråkiga, tröga och lata, som inte vill vara med, grovt?
Citera
2015-08-29, 23:37
Medlem
anteri17s avatar
Nu är jag reggad. Jag är fixar nog med buden en del redan inatt.
Citera
2015-08-30, 01:08
Medlem
anteri17s avatar
Gått igenom allt, och budat färdigt för nuet. Det kan ske vissa ändringar beroende på prestationer imorgon, samt eventuella skador och försäljningar.

Som vanligt känns budgivningen väldigt bra.
Citera
2015-08-31, 19:16
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Gått igenom allt, och budat färdigt för nuet. Det kan ske vissa ändringar beroende på prestationer imorgon, samt eventuella skador och försäljningar.

Som vanligt känns budgivningen väldigt bra.

Okej, nu är jag som femte man inskriven med laget Risorgimento. Vet hur budgeten ska disponeras, men avvaktar transferfönstrets stängning och EM-kvalmatcherna.
Citera
2015-09-01, 22:04
Medlem
Smerchs avatar
Fan vad sugen jag blev på att vara med här efter att ha läst Ezzelinos inlägg i Calcio-tråden. Får se om det fortfarande finns en plats över när jag får tid över att fixa ihop ett lag... Måste också kolla igenom hur spelet fungerar, fantacalcio-oskuld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in