2015-09-11, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Han är ruskigt lik Johan Glans. Släkt?
Han ser ut som en inavlad skåning och då är alla släkt så svar ja.
Citera
2015-09-11, 14:52
Medlem
DennisOlofs avatar
Vilken bra nyhet. Dom fick fast någon, DNA bevisning har dom, och han erkände. Otroligt skönt och tur att mordet löstes.

Står i tidningen att GM och BO inte har någon koppling sig emellan, alltså en helt anonym person som bara mördar någon annan. Mycket ovanligt och ganska sjukt egentligen. Han måste har någon form av störning eller så.
Citera
2015-09-11, 14:53
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mau5
Jag tror inte att Ida är oskyldig i det hela. Hon har säkert mobbat honom. Sedan har han väl varit ute i det där spåret och gått eller något och sett henne.

Ida är inte oskyldig, det är jag nästan säker på.

Det vore fint om du på något vis kunde belägga dina anklagelser.
Citera
2015-09-11, 14:53
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
Bodde idioten nära mordplatsen...?

Så nära: http://i58.tinypic.com/2rc28ol.jpg
Citera
2015-09-11, 14:54
Medlem
Schlemms avatar
OnT: Bra att gärningsmannen är fast. Behöver inte folk i närområdet längre oroa sig.

OffT: OM det stämmer att han blev mobbad mycket i skolan osv. Så borde varenda jävla lärare i den skolan bli tvingade till att läsa detta och ta med det i beaktande varje gång när de sitter och pratar om mobbing.
Citera
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Jag tror inte att Ida är oskyldig i det hela. Hon har säkert mobbat honom. Sedan har han väl varit ute i det där spåret och gått eller något och sett henne.

Ida är inte oskyldig, det är jag nästan säker på.

Han kan omöjligt veta att Ida skulle springa Öglan.
Och nej, med tanke på hur dåligt i form han var så har han knappast sprungit ikapp henne.
Citera
Medlem
Nu förstår jag varför han blev som han är.

Har sett syrran och mammam gå förbi mitt fönster med sina hundar
och så har jag träffat mamman ute med hundarna.
Och det jag har sett av dom så kan han inte haft dett lätt.
Det var någon som skrev tidigare i tråden att han kunde bli sur för inget.
Mamman och syrran verkar ha samma problem när det gäller deras hundar.
Så det verkar va fel på hela familjen.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DennisOlof
Vilken bra nyhet. Dom fick fast någon, DNA bevisning har dom, och han erkände. Otroligt skönt och tur att mordet löstes.

Står i tidningen att GM och BO inte har någon koppling sig emellan, alltså en helt anonym person som bara mördar någon annan. Mycket ovanligt och ganska sjukt egentligen. Han måste har någon form av störning eller så.

Det är inte så särskilt ovanligt. Det är vanligare att det finns en relation mellan BO och GM, eller att de åtminstone är bekanta med varandra, men att det inte finns det är så väldigt ovanligt.

I det här fallet var det ganska snart uppenbart att det mesta tydde på att BO och GM inte kände varandra sedan tidigare.
Citera
2015-09-11, 14:55
Medlem
mau5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det vore fint om du på något vis kunde belägga dina anklagelser.
Min flickvän gick i samma klass som honom för några år sedan. Han var väldigt utstött och mobbad. Hon gick även i den skolan. Min flickvän hade sett flera gånger att Ida inte var så snäll som hon verkar.
Citera
2015-09-11, 14:56
Medlem
Har han och Ida gått i samma skola tidigare? Inte sett någon info om det här.
Citera
2015-09-11, 14:57
Medlem
Citat:
Min flickvän gick i samma klass som honom för några år sedan. Han var väldigt utstött och mobbad. Hon gick även i den skolan. Min flickvän hade sett flera gånger att Ida inte var så snäll som hon verkar.
GM och BO gick inte ens samma klass.. 2 års skillnad mellan dom. Tror inte ens de gick på samma skola. Vart mobbade hon GM isåfall? Hur som helst så är det inte rättfärdigt att mörda någon för det. Men jag är tveksam till att hon ens gjorde de
Citera
2015-09-11, 14:57
Medlem
Ska tydligen ha gått på psykiatri tidigare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här