Citat:
Ursprungligen postat av
baraenlitenpadda
Men det behöver ändå inte vara så konstigt. Om jag t.ex. ska springa intervaller så blir ju ofta sträckan inte mer än 3-5 km. Då händer ofta att jag tar bilen till ett annat spår som är bättre anpassat för ändamålet än spåret jag har runt husknuten... Kanske är det närliggande spåret för backigt eller vice versa.
Citat:
Ursprungligen postat av
xoxxooxo
Varifrån har du fått info om att hon endast skulle springa 3 km?
Oavsett om så är fallet så vet vi ju inte vad hon hade tänkt göra direkt efter att hon sprungit, kanske skulle hämta/lämna något hos en kompis som bor en bit bort, eller handla något på vägen hem.
För alla anledningar ni nämner som är nog accepterade som ändamål för att ta en bil till ett motionsspår; okej, det är något folk gör. Och som ovanför gör klart, det finns ärenden som kan komma att göras efter en löprunda; handla något, lämna, träffa kompisar, eller träffa något gammalt ex eller flört?
Kanske har hon tagit bilen dit för att löpa och inget annat, kanske utav någon annan anledning. Det är inte för oss att bestämma just nu, det är en intressant del i fallet, som jag ser det iaf.
Vi blir nog till varse snart.