Citat:
Ursprungligen postat av
kamouflagekorv
Vilka doser p LSD samt benso har du tagit samtidigt?
frsta gngen eller om det var andra gngen jag tog LSD s tror jag det var en lapp men innan jag tog den fick jag 5 xanor stavar (frsta gngen jag kkade benso d) o fick vrldens minneslucka p 3 eller om det var 4 dagar men fick en liten lucka av minne eller hur man ska sga d jag var pverkad av LSD:et o det var bra mycket svaj o fraktaler osv. sen har jag ocks tagit en del andra rc hallucinogena med imovane o xanor osv i mig o d har det varit en kanske mitt i mellan dos mellan nybrjar dos o stark dos med ca ungefr 2-4 imovane 7,5 mg eller 2-4 mg xanor o jag har inte mrkt ngon skillnad frn utan benso o med benso frutom som jag skrev innan att benso tar vl bort oron s jag slappnar av mera under trippen.
svrt o frklara fr jag har fr det mesta blivit bjuden p hallucinogena s vet aldrig EXAKT hur mycket jag har ftt bara att dom sagt "ca 40 mg" eller "ca 15 mg" osv.
senast var i helgen d intog jag 2 lapp 1P-LSD o 2 st imovane 7,5 mg, kanske 3-4 timmar innan intag av 1P-LSD:et o d fick jag en ordentlig jkla tripp!
hoppas du fick ett svar och att du frstog det!
mvh