• 1
  • 2
2015-07-30, 08:59
Medlem
zammas avatar
r det ngon mening? Lt sga att man tagigt kanske 1-2mg xanor eller liknande och sedan ta lsd. Eller r det slser? Tnker mig att det skulle ge en trevligare tripp.
Frstr att intensiteten frmodligen sjunker. S lt sga att man kompenserar eventuella mot effekter med tv lappar istllet fr en.
Hr helst frn personer med erfarenhet av detta sjlv.
Citera
2015-07-30, 09:42
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Har inte testat detta sjlv men kommer gra det inom snar framtid fr att dmpa onset-obehag. Efter den lilla research jag gjort kring frgan s kom jag fram till att benso dmpar trippen en del, men lngt ifrn helt (om man inte tar en stor dos och somna). Jag hade tnkt ta 5mg diazepam innan trippen och sedan fylla p med ytterligare 5-10mg om jag knner behov av det senare.

Finns som sagt en hel del trdar om detta hr p Flashback men ven p utlndska sidor om du googlar lite.
Citera
2015-07-30, 18:43
Medlem
popcorn.mannens avatar
jag tycker inte benso dmpar ngonting utav trippen, utan tar bara bort obehags knslor o saker som man kan tycka e drygt under trippen. allts den dryga knslan frsvinner. tycker inte det blir mindre hallisar eller s. s r det fr mig iallafall.
Citera
2015-07-30, 19:29
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn.mannen
jag tycker inte benso dmpar ngonting utav trippen, utan tar bara bort obehags knslor o saker som man kan tycka e drygt under trippen. allts den dryga knslan frsvinner. tycker inte det blir mindre hallisar eller s. s r det fr mig iallafall.

Vilka doser p LSD samt benso har du tagit samtidigt?
Citera
2015-07-30, 23:55
Medlem
popcorn.mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Vilka doser p LSD samt benso har du tagit samtidigt?
frsta gngen eller om det var andra gngen jag tog LSD s tror jag det var en lapp men innan jag tog den fick jag 5 xanor stavar (frsta gngen jag kkade benso d) o fick vrldens minneslucka p 3 eller om det var 4 dagar men fick en liten lucka av minne eller hur man ska sga d jag var pverkad av LSD:et o det var bra mycket svaj o fraktaler osv. sen har jag ocks tagit en del andra rc hallucinogena med imovane o xanor osv i mig o d har det varit en kanske mitt i mellan dos mellan nybrjar dos o stark dos med ca ungefr 2-4 imovane 7,5 mg eller 2-4 mg xanor o jag har inte mrkt ngon skillnad frn utan benso o med benso frutom som jag skrev innan att benso tar vl bort oron s jag slappnar av mera under trippen.

svrt o frklara fr jag har fr det mesta blivit bjuden p hallucinogena s vet aldrig EXAKT hur mycket jag har ftt bara att dom sagt "ca 40 mg" eller "ca 15 mg" osv.

senast var i helgen d intog jag 2 lapp 1P-LSD o 2 st imovane 7,5 mg, kanske 3-4 timmar innan intag av 1P-LSD:et o d fick jag en ordentlig jkla tripp!

hoppas du fick ett svar och att du frstog det!
mvh
Citera
2015-07-31, 08:49
Medlem
Spiritualitys avatar
Jag testade en gng att inta 1mg Xanor under peak av 250ug LSD - efter 15-20 minuter hade jag nstan landat. Det r skert individuellt. Varfr skall man verhuvudtaget experimentera med psykedeliska substanser om man inte klarar av att hantera allt som det br med? Varfr skulle man vilja avhysa obehagsknslorna? Allt hr till, vlkomna det eller lt bli.
Citera
2015-07-31, 15:06
Medlem
Phyzicsftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spirituality
Jag testade en gng att inta 1mg Xanor under peak av 250ug LSD - efter 15-20 minuter hade jag nstan landat. Det r skert individuellt. Varfr skall man verhuvudtaget experimentera med psykedeliska substanser om man inte klarar av att hantera allt som det br med? Varfr skulle man vilja avhysa obehagsknslorna? Allt hr till, vlkomna det eller lt bli.

Word!
Obehagsknslorna hr liksom till trippen. Det blir ju nstan alltid lite jobbigt i brjan men detta gr ju s att vlmendet man fr i peaken blir "djupare". Har personligen tagit 1mg Xanor nr jag hade intagit 300ug LSD och trippen var s gott som borta efter efter 20 min och jag somnade efter kanske 40 min, totalt meningslst att blanda benzo med hallucinogener, det tar bort det magiska tycker jag.
Citera
2015-07-31, 15:40
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spirituality

Jag tycker det inte r s trevligt att spy och m allmnt piss de frsta 1-2h av en tripp. Gr det att f bort med hjlp av lite benso eller liknande s gr jag det mer n grna.
Citera
2015-07-31, 16:42
Medlem
Hysteria90s avatar
Ja TS det kommer att funka och du kommer att f en en mer kontrollerad tripp med fokus p det visuella endast och inte lika mycket tankar. Det rcker gott med en xanor.

Om du dremot tar xanor medan du trippar s kommer trippen avbrytas.

Detta funkar bara med LSD och inte svamp - har sjlv provat mnga gnger. Fr att knna av p svampen fr man inte ha ngon benso i kroppen.

Citat:
Jag tycker det inte r s trevligt att spy och m allmnt piss de frsta 1-2h av en tripp. Gr det att f bort med hjlp av lite benso eller liknande s gr jag det mer n grna.
Spyr du nr du trippar? :O Tjusig avatar frresten
Citera
2015-07-31, 16:49
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Ja TS det kommer att funka och du kommer att f en en mer kontrollerad tripp med fokus p det visuella endast och inte lika mycket tankar. Det rcker gott med en xanor.

Om du dremot tar xanor medan du trippar s kommer trippen avbrytas.

Detta funkar bara med LSD och inte svamp - har sjlv provat mnga gnger. Fr att knna av p svampen fr man inte ha ngon benso i kroppen.

Spyr du nr du trippar? :O Tjusig avatar frresten

Ja, tyvrr s r det mer regel n undantag. Bara under onseten dock. Tack .
Citera
2015-07-31, 16:57
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ja, tyvrr s r det mer regel n undantag. Bara under onseten dock. Tack .
Lter skumt har faktiskt har aldrig hrt om ngon som spyr av acid men mnniskor r ju olika.
Citera
2015-07-31, 17:17
Medlem
dunderdasens avatar
Jag har precis som de andra tagit lite benso under en intensiv LSD tripp och en kvart senare har man landat helt, s nej blanda inte om du inte mste. r vldigt sknt att ha lite benso till hands nr man trippar tycker jag, bara vetskapen om det tror jag frhindrar snetrippar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in