Citat:
Ursprungligen postat av
kamouflagekorv
Vilka doser på LSD samt benso har du tagit samtidigt?
första gången eller om det var andra gången jag tog LSD så tror jag det var en lapp men innan jag tog den fick jag 5 xanor stavar (första gången jag käkade benso då) o fick världens minneslucka på 3 eller om det var 4 dagar men fick en liten lucka av minne eller hur man ska säga då jag var påverkad av LSD:et o det var bra mycket svaj o fraktaler osv. sen har jag också tagit en del andra rc hallucinogena med imovane o xanor osv i mig o då har det varit en kanske mitt i mellan dos mellan nybörjar dos o stark dos med ca ungefär 2-4 imovane 7,5 mg eller 2-4 mg xanor o jag har inte märkt någon skillnad från utan benso o med benso förutom som jag skrev innan att benso tar väl bort oron så jag slappnar av mera under trippen.
svårt o förklara för jag har för det mesta blivit bjuden på hallucinogena så vet aldrig EXAKT hur mycket jag har fått bara att dom sagt "ca 40 mg" eller "ca 15 mg" osv.
senast var i helgen då intog jag 2 ½ lapp 1P-LSD o 2 st imovane 7,5 mg, kanske 3-4 timmar innan intag av 1P-LSD:et o då fick jag en ordentlig jäkla tripp!
hoppas du fick ett svar och att du förstog det!
mvh