2021-07-14, 22:34
Sorgligt att att sexual-moralisterna fr hjlp av Expressen. Skms Expressen. Snart brjar vl samma tidning trakassera dom som gift sig fr pengarnas skull
Citera
2021-08-02, 21:22
Ngon som beskt Angela p Matahari? Satan vad vacker hon r
Citera
2021-08-03, 07:47
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Sorgligt att att sexual-moralisterna fr hjlp av Expressen. Skms Expressen. Snart brjar vl samma tidning trakassera dom som gift sig fr pengarnas skull
Toppskiktet p tidningen har kanske gift sig p det viset, s just det hnder nog inte. :-)
Citera
2021-08-03, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Det r ekonomi som driver Expressen och andra tidningar. Deras annonspriser kan bli hgre nr de kan visa mnga besk clicks p deras artiklar. Artiklar om sex fr mer clicks n genomsnittet.
Citera
2021-08-16, 19:09
Medlem
Ngon som testat ngon av de svenska aktrerna? Exempelvis tanTantra, VGA NJUTA och Kaivalya. Skulle vara intressant att hra hur det gr till hos dem som ser lite serisare ut
Citera
2021-08-18, 10:32
Bannlyst
r det ngon som har erfarenhet frn Lysande Tantra i Hgersten (Sthlm)?
Tjejerna p deras hemsida ser underbara ut.
Citera
2021-08-21, 03:46
Citat:
Ursprungligen postat av pb99
r det ngon som har erfarenhet frn Lysande Tantra i Hgersten (Sthlm)?
Tjejerna p deras hemsida ser underbara ut.

Ingen erfarenhet av den salongen i sig, men ngra av tjejerna har jag beskt. D jobbade de t andra salonger. Tyckte inte de var srskilt bra dessvrre.
Citera
2021-08-28, 15:14
Medlem
Ngon som vet om det finns ngra stllen i Halland?
Citera
2021-09-07, 20:10
Medlem
Nu har jag bokat tv timmar p Maharta, vad kan jag frvnta mig som en frstagngare?

Kommer det finnas personal p plats?

r det strikt no touch eller r det ngot man knner sig till?

Helt nakna? Dusch tillsammans innan?

Ngot annat att tnka p?
Citera
2021-09-09, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otranadtill1000
Nu har jag bokat tv timmar p Maharta, vad kan jag frvnta mig som en frstagngare?

Kommer det finnas personal p plats?

Nej ingen personal p plats, det blir en Corona-sker massage p distans.
Citera
2021-09-09, 18:12
Avstngd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Nej ingen personal p plats, det blir en Corona-sker massage p distans.
Om du menar matcharenan s kan du vnta dej fljande: du betalar fr allt2,500
Gemensam dusch , stende med ett skynke ver dej och hon gr runt dej och smeker dej lite ltt, du lgger dej p madrassen och hon tar fram en liten strutsplym och smeker dej ver hela kroppen samt ger dej en fjderltt massage, hon ger dej body to body p ett trevligt stt,men du fr bara rra pattarna inte fittan, hon kr till du blir s kt att du vill ha en avrunkning som hon r ganska bra p fr de som gillar den skiten slut
Citera
2021-09-09, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Om du menar matcharenan s kan du vnta dej fljande: du betalar fr allt2,500
Gemensam dusch , stende med ett skynke ver dej och hon gr runt dej och smeker dej lite ltt, du lgger dej p madrassen och hon tar fram en liten strutsplym och smeker dej ver hela kroppen samt ger dej en fjderltt massage, hon ger dej body to body p ett trevligt stt,men du fr bara rra pattarna inte fittan, hon kr till du blir s kt att du vill ha en avrunkning som hon r ganska bra p fr de som gillar den skiten slut
Ngon som kan bekrfta eller dementera detta?
Jag har funderat lnge om jag ska ge tantra lingam massage en chans men fr 2500 r det inte prisvrt.
Strutsplym klarar jag mig utan, skulle bli jvligt besviken om hon skulle kra sdan trams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in