2021-07-14, 22:34
Sorgligt att att sexual-moralisterna får hjälp av Expressen. Skäms Expressen. Snart börjar väl samma tidning trakassera dom som gift sig för pengarnas skull
Citera
2021-08-02, 21:22
Någon som besökt Angela på Matahari? Satan vad vacker hon är
Citera
2021-08-03, 07:47
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Sorgligt att att sexual-moralisterna får hjälp av Expressen. Skäms Expressen. Snart börjar väl samma tidning trakassera dom som gift sig för pengarnas skull
Toppskiktet på tidningen har kanske gift sig på det viset, så just det händer nog inte. :-)
Citera
2021-08-03, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Det är ekonomi som driver Expressen och andra tidningar. Deras annonspriser kan bli högre när de kan visa många besök ’clicks’ på deras artiklar. Artiklar om sex får mer clicks än genomsnittet.
Citera
2021-08-16, 19:09
Medlem
Någon som testat någon av de svenska aktörerna? Exempelvis tanTantra, VÅGA NJUTA och Kaivalya. Skulle vara intressant att höra hur det går till hos dem som ser lite seriösare ut
Citera
2021-08-18, 10:32
Bannlyst
Är det någon som har erfarenhet från Lysande Tantra i Hägersten (Sthlm)?
Tjejerna på deras hemsida ser underbara ut.
Citera
2021-08-21, 03:46
Citat:
Ursprungligen postat av pb99
Är det någon som har erfarenhet från Lysande Tantra i Hägersten (Sthlm)?
Tjejerna på deras hemsida ser underbara ut.

Ingen erfarenhet av den salongen i sig, men några av tjejerna har jag besökt. Då jobbade de åt andra salonger. Tyckte inte de var särskilt bra dessvärre.
Citera
2021-08-28, 15:14
Medlem
Någon som vet om det finns några ställen i Halland?
Citera
2021-09-07, 20:10
Medlem
Nu har jag bokat två timmar på Maharta, vad kan jag förvänta mig som en förstagångare?

Kommer det finnas personal på plats?

Är det strikt no touch eller är det något man känner sig till?

Helt nakna? Dusch tillsammans innan?

Något annat att tänka på?
Citera
2021-09-09, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otranadtill1000
Nu har jag bokat två timmar på Maharta, vad kan jag förvänta mig som en förstagångare?

Kommer det finnas personal på plats?

Nej ingen personal på plats, det blir en Corona-säker massage på distans.
Citera
2021-09-09, 18:12
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Nej ingen personal på plats, det blir en Corona-säker massage på distans.
Om du menar matcharenan så kan du vänta dej följande: du betalar för allt2,500
Gemensam dusch , stående med ett skynke över dej och hon går runt dej och smeker dej lite lätt, du lägger dej på madrassen och hon tar fram en liten strutsplym och smeker dej över hela kroppen samt ger dej en fjäderlätt massage, hon ger dej body to body på ett trevligt sätt,men du får bara röra pattarna inte fittan, hon kör till du blir så kåt att du vill ha en avrunkning som hon är ganska bra på för de som gillar den skiten slut
Citera
2021-09-09, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Om du menar matcharenan så kan du vänta dej följande: du betalar för allt2,500
Gemensam dusch , stående med ett skynke över dej och hon går runt dej och smeker dej lite lätt, du lägger dej på madrassen och hon tar fram en liten strutsplym och smeker dej över hela kroppen samt ger dej en fjäderlätt massage, hon ger dej body to body på ett trevligt sätt,men du får bara röra pattarna inte fittan, hon kör till du blir så kåt att du vill ha en avrunkning som hon är ganska bra på för de som gillar den skiten slut
Någon som kan bekräfta eller dementera detta?
Jag har funderat länge om jag ska ge tantra lingam massage en chans men för 2500 är det inte prisvärt.
Strutsplym klarar jag mig utan, skulle bli jävligt besviken om hon skulle köra sådan trams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in