2020-08-18, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aritgeo
r sugen p att testa tantra spirit. Ngon som varit dr? Det r ju ngot dyrare dr. Men kanske vrt?

Mycket bttre n Matahari iaf. ;-)
Hade en riktigt bra session.
Citera
2020-08-19, 00:12
Citat:
Ursprungligen postat av SuneHjort666
Mycket bttre n Matahari iaf. ;-)
Hade en riktigt bra session.

"Mycket bttre" t.om? 😃 D fr jag ge mig ut dit. r s mnga massrer p mata som jag vill hinna beska, de jag varit hos har alla varit extremt trevliga. Men fr nog bli spirit denna gng
Citera
2020-08-19, 00:38
Medlem
Citat:
"Mycket bttre" t.om? 😃 D fr jag ge mig ut dit. r s mnga massrer p mata som jag vill hinna beska, de jag varit hos har alla varit extremt trevliga. Men fr nog bli spirit denna gng

Ja testa, hon jag var till har jag dock inte sett till sen jag var dit.
Citera
2020-08-21, 13:03
Medlem
Jag se att fet finns ngra stycken att vlja i Stockholm... men vad r det som gller i Gteborg?
Citera
2020-08-30, 18:16
Medlem
D har man klarat av att beska tv olika salonger samma dag.
Blev tv riktiga toppenbesk fast p olika vis, mycket prat men mycket hud mot hud ocks, som sagt, tv riktiga toppenbesk.
Citera
2020-08-30, 18:38
Medlem
Citat:
Blev tv riktiga toppenbesk fast p olika vis, mycket prat men mycket hud mot hud ocks, som sagt, tv riktiga toppenbesk.

Kom du insmord och klar till besk nummer tv?
Citera
2020-08-31, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Kom du insmord och klar till besk nummer tv?

Lite, duschade dock efter frsta besket, ja ven andra. ;-)
Citera
2020-08-31, 19:06
Medlem
HebrewHammers avatar
Citat:
Lite, duschade dock efter frsta besket, ja ven andra. ;-)
Vilka testade du d? Ge grna en kortare recension s jag kan dagdrmma tills nsta besk
Citera
2020-08-31, 23:31
Citat:

Haha, starkt att hinna beta av tv salonger p en dag. Ngon som r fast i tantrans vrld ser jag 😃

Knner mig inte lika "taggad" p att beska detta lngre. Dels pga kostnaden, men ven fr att det r typ samma utbud hos alla 🙁 Tjejerna gr besket vrt frvisso, men knslan man fick frsta gngerna finns liksom inte kvar lngre..
Citera
2020-09-01, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HebrewHammer
Vilka testade du d? Ge grna en kortare recension s jag kan dagdrmma tills nsta besk

Krde en 3 timmars p Tantra Spa, hon var grym, sn hrlig nrvaro.

Sen blev det en en premir p Goddess Tantra, hon var ocks riktig bra, lugn och sensuellt hrlig.

Frsta besket r nog en topp 3a och det andra hamnar p topp 5 iallafall, blev en riktigt hrlig dag inne i storstan.
Planerar redan nsta besk.
Citera
2020-09-01, 16:39
Medlem
Citat:
Haha, starkt att hinna beta av tv salonger p en dag. Ngon som r fast i tantrans vrld ser jag 😃

Knner mig inte lika "taggad" p att beska detta lngre. Dels pga kostnaden, men ven fr att det r typ samma utbud hos alla 🙁 Tjejerna gr besket vrt frvisso, men knslan man fick frsta gngerna finns liksom inte kvar lngre..

Frstr hur du tnker, jag letar guldkornen och vissa salonger r bttre n andra, s enkelt r det.
Vissa klickar man med och vissa knner man ganska direkt att dom inte r riktigt dr i sinnet liksom och nr det hnder d kan jag lika grna g och duscha och ka hem, bortkastat d.
(Lite sn knsla har jag haft p tex Matahari).
Citera
2020-09-01, 19:26
Citat:
Frstr hur du tnker, jag letar guldkornen och vissa salonger r bttre n andra, s enkelt r det.
Vissa klickar man med och vissa knner man ganska direkt att dom inte r riktigt dr i sinnet liksom och nr det hnder d kan jag lika grna g och duscha och ka hem, bortkastat d.
(Lite sn knsla har jag haft p tex Matahari).

Ja, s r det ju. Har mest beskt Matahari jag. Beskte ITM en gng, var dock inte sdr jttebra den gngen. Blir nog spirit fr mig nsta gng. Vntar p tjejen jag tnkt beska dock

Jakten p den perfekta tantramassagen fortstter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in