2020-10-25, 20:59
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Vem r det som kontrollerar Matahari? P en Google recension kunde man misstnka en blatte men s kanske inte r fallet.

Matahari finns ju i Tjeckien ocks. Skulle tippa p att det gs drifrn men vet ej
Citera
2020-10-26, 10:09
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aritgeo
Matahari finns ju i Tjeckien ocks. Skulle tippa p att det gs drifrn men vet ej

Jo precis, jag vill inte snacka skit om Matahari. Men det r ju en sur eftersmak om det skulle vara s.

Nu p Google recensioner s str inget namn p garens svar...
Citera
2020-10-28, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Jo precis, jag vill inte snacka skit om Matahari. Men det r ju en sur eftersmak om det skulle vara s.

Nu p Google recensioner s str inget namn p garens svar...

Det r i alla fal inte tjejen som r p plats som svarar i telefon eller p mail/sms,
Blir ltt lite frvirring, om vad som bokats och vad som ingr.
Jag tycker den salongen var helt fantastisk fr ett par r sedan.

Tjejerna hade grym inlevelse, bra massage grym teasing i 2tim som avslutas med ett HJ som man inte trodde var mjligt, av en skitlcker naken tjej som i alla fall visade och utstrlade att hon lskade vad hon gjorde. Det var olika oljor, det var hrd mjuk berring av fjdrar, pls, varmt kallt osv.
I Tantran ingr ju olika berringar som hrstammar frn tex Jord, vind, vatten, sol kyla etc, p bla erogena zoner.

Nr jag var dr sist s saknades mycket, eller det fanns mer att nska om man sger s.
Tjejen var jttefin snygg, taight, men lite fr ung, lite fr oerfaren och inte intressera a vad hon gjorde.
Inkastad i en salong/lgenhet fr att runka av s mnga gubbar som det r p en vecka och ka hem med pengarna.

Det var bttre nr de hll till p Hisingen, Laura, Zuzanna, Dominika fantastiska tjejer som hade knsla inlevelse.
Citera
2020-10-28, 21:55
Sett att vissa erbjuder lap dance. r det bra? 🤔
Citera
2020-11-04, 15:06
Medlem
Gudarna bromma hade ett hemligt erbjudande fr ett tag sedan. Ngon som tog det erbjudandet? Vad erbjds?
Citera
2020-12-18, 19:48
Medlem
BokenTPs avatar
Ganska torrt utbud i dessa tider, r det ngra som r ute och hittar nge trevligt? ;
Citera
2020-12-22, 12:16
Citat:
Ursprungligen postat av BokenTP
Ganska torrt utbud i dessa tider, r det ngra som r ute och hittar nge trevligt? ;

Otroligt torrt. Kan omjligen g bra fr dessa salonger nu. Ej varit p besk sedan oktober/november typ.
Citera
2020-12-23, 00:37
Medlem
Yesterday I went for Tantra massage and it was great experience for the first time. The energy flowed all over my body and perfectly professional and she listened to what I was asking and keeping my energy up all the time. You can get b2b with 250 extra
Citera
2020-12-23, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swed458
Yesterday I went for Tantra massage and it was great experience for the first time. The energy flowed all over my body and perfectly professional and she listened to what I was asking and keeping my energy up all the time. You can get b2b with 250 extra
Sure...we believe you
Citera
2021-01-05, 22:35
Medlem
Nn som har erfarenhet av Tantra Spirit? Med Karolina?
Citera
2021-01-06, 04:43
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandaren6767
Nn som har erfarenhet av Tantra Spirit? Med Karolina?

Ja. Kan inget annat sga n att hon r vldigt duktig p det hon gr. Och som person, alldeles underbar och otroligt charmig.
Citera
2021-01-06, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aritgeo
Ja. Kan inget annat sga n att hon r vldigt duktig p det hon gr. Och som person, alldeles underbar och otroligt charmig.

Nice, tack! Undrar ocks, vilket paket krde du? 60 min, 90 min etc, och ngon extra tjnst? Jag funderar t.ex om jag ska kra b2b eller inte som extra, beroende p hur mycket b2b som inkluderas utan lliksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in