Citat:
Ursprungligen postat av
seriouslyfuckedup
Jo precis, jag vill inte snacka skit om Matahari. Men det är ju en sur eftersmak om det skulle vara så.
Nu på Google recensioner så står inget namn på ägarens svar...
Det är i alla fal inte tjejen som är på plats som svarar i telefon eller på mail/sms,
Blir lätt lite förvirring, om vad som bokats och vad som ingår.
Jag tycker den salongen var helt fantastisk för ett par år sedan.
Tjejerna hade grym inlevelse, bra massage grym teasing i 2tim som avslutas med ett HJ som man inte trodde var möjligt, av en skitläcker naken tjej som i alla fall visade och utstrålade att hon älskade vad hon gjorde. Det var olika oljor, det var hård mjuk beröring av fjädrar, päls, varmt kallt osv.
I Tantran ingår ju olika beröringar som härstammar från tex Jord, vind, vatten, sol kyla etc, på bla erogena zoner.
När jag var där sist så saknades mycket, eller det fanns mer att önska om man säger så.
Tjejen var jättefin snygg, taight, men lite för ung, lite för oerfaren och inte intressera a vad hon gjorde.
Inkastad i en salong/lägenhet för att runka av så många gubbar som det år på en vecka och åka hem med pengarna.
Det var bättre när de höll till på Hisingen, Laura, Zuzanna, Dominika fantastiska tjejer som hade känsla inlevelse.