2026-09-16, 15:24
Medlem
Pistageglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pistageglass
Hur är utbudet i Göteborg? Vilket ställe rekommenderar ni?

Jag svarar mig själv!
Jag besökte Team Namaste, och det var precis vad man förväntar sig av en nuru/lingam massage.
Jag valde en timme (men det var lite kort tid) och fick en engagerad och härlig massage av en riktigt snygg tjeckisk tjej. Hon var social, och pratade bra engelska.
Väl värt ett besök!
Citera
2026-09-16, 17:36
Medlem
Citat:
Jag svarar mig själv!
Jag besökte Team Namaste, och det var precis vad man förväntar sig av en nuru/lingam massage.
Jag valde en timme (men det var lite kort tid) och fick en engagerad och härlig massage av en riktigt snygg tjeckisk tjej. Hon var social, och pratade bra engelska.
Väl värt ett besök!

Hur går massagen till? Hon använder sin kropp och bröst och allt utom mun och ”ingen” HJ? Men hur är det egentligen? Kommer man?
Citera
2026-09-18, 16:23
Medlem
Pistageglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallebanan9213
Hur går massagen till? Hon använder sin kropp och bröst och allt utom mun och ”ingen” HJ? Men hur är det egentligen? Kommer man?

Japp, det är massage med bröst och händer men ingen mun eller fitta. Fick inte ens röra henne där, vilket jag fått på andra ställen men det har iofs inte varit i Sverige.
Men fick leka med hennes tuttar.
”Ingen hj” är väl rätt uttryckt… det avslutades med lingam massage aka hj.
Citera
2026-09-18, 16:58
Medlem
Citat:
Japp, det är massage med bröst och händer men ingen mun eller fitta. Fick inte ens röra henne där, vilket jag fått på andra ställen men det har iofs inte varit i Sverige.
Men fick leka med hennes tuttar.
”Ingen hj” är väl rätt uttryckt… det avslutades med lingam massage aka hj.

Nån som vet nån tantra/lingam i Sverige som går hela vägen får gärna PM:a.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in