• 2
  • 3
2015-08-07, 19:37
Medlem
Det är bara att visa upp ett giltigt Mecenat-kort och giltig ID för att få rabatt. Visade upp mitt med Mecenat-appen som går att hämta på två röda sekunder.
Citera
2015-08-08, 03:02
Medlem
Som sagt är det mecenat som gäller, man har man gått på gymnasiet har man redan detta. Annars är det väl bara fråga en student att de lånar ut sitt konto.

För övrigt får man 10% rabatt på sin Mac + beats solo2 hörlurar. Man måste alltså inte välja mellan rabatten ELLER hörlurarna. Däremot får man välja att betala 900kr extra så får du ett par trådlösa av dess slag.
Citera
2015-08-08, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brota
UPPDATERING: Nu får man samma hörlurar även i Sverige om man köper på education store

Historiskt brukar dock apple lansera dessa rabatter någon månad eller två innan de lanserar en uppdaterad dator. Om man inte är student eller inte vill ha hörlurar kan det vara värt att vänta till oktober/november och se om apple släpper något nytt.

Apple uppdaterade sina datorer i början av sommaren och vilket jag antar att de inte kommer att släppa nya datorer så fort. De väntar åtminstone 1 år.
Citera
2015-08-08, 18:18
Medlem
Vad kostar en Macbook Air 13', 128 GB, med studentrabatten? Försökte klicka mig fram till något vettigt svar på denna fråga på Apples hemsida, men hittade inte det slutliga priset inklusive moms, samt med själva studentrabatten?
Citera
2015-08-10, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlaceToBe
Vad kostar en Macbook Air 13', 128 GB, med studentrabatten? Försökte klicka mig fram till något vettigt svar på denna fråga på Apples hemsida, men hittade inte det slutliga priset inklusive moms, samt med själva studentrabatten?

9'9 eller 10 000.
Citera
2015-08-10, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brota
UPPDATERING: Nu får man samma hörlurar även i Sverige om man köper på education store

Historiskt brukar dock apple lansera dessa rabatter någon månad eller två innan de lanserar en uppdaterad dator. Om man inte är student eller inte vill ha hörlurar kan det vara värt att vänta till oktober/november och se om apple släpper något nytt.

Köpte min MacBook Pro dagen innan erbjudandet kom, men supporten skickade ut ett par till mig
Citera
2015-08-10, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swaleman
Köpte min MacBook Pro dagen innan erbjudandet kom, men supporten skickade ut ett par till mig

Gjorde samma sak nyss! Gick in på Apple Store på Emporia i Malmö och frågade den trevliga servicetjejen hur det funkade med erbjudandet osv. Köpte min dator för en veckan sedan, så var bara några dagar för sen för att ta del av erbjudandet. Men de löste det väldigt fint och de skrev om kvittot. Dock erbjöds jag först att häva köpet och sedan köpa en ny MBP. Fast med leendet på läpparna frågade jag lite vänligt om jag kunde slippa den bördan.

Så ett tips till er alla som köpte era produkter nyligen så hör av er till någon support, eller om ni har turen som jag att gå in i närmaste Store
Citera
2015-09-02, 11:46
Medlem
Som tidigare skriver måste du ha kortet.
Började Universitetet förra året och köpte med 10% rabatt. Blev en macbook pro och kommer aldrig gå tillbaka till PC igen!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in