Osäker på ifall detta är rätt del av forumet, men kör.
Apple brukar har rätt schyssta erbjudanden på deras datorer inför skolstart i USA. Har de något liknande i Sverige? De har ju 10% på deras hemsida, men de kanske har fler erbjudanden för olika sektioner och liknande på universitetet.
Tycker ni jag ska köpa en MBPr nu eller ska jag vänta på erbjudanden som kommer i samband med att jag börjar universitetet?
Mvh
Senast redigerad av Swaleman 2015-07-28 kl. 22:56.
Osäker på ifall detta är rätt del a forumet, men kör.
Apple brukar har rätt schyssta erbjudanden på deras datorer inför skolstart i USA. Har de något liknande i Sverige? De har ju 10% på deras hemsida, men de kanske har fler erbjudanden för olika sektioner och liknande på universitetet.
Tycker ni jag ska köpa en MBPr nu eller ska jag vänta på erbjudanden som kommer i samband med att jag börjar universitetet?
Mvh
Apple har sällan några extrakampanjer. De har väl 10% rakt av för studenter jämt?
Du får som student 10% rabatt när som helst hela året. Krav på student-leg eller liknande. Gäller i alla Apple Premium Reseller butiker eller online hos Apple.
Jag tänkte också köpa ny dator med studentrabatt på 10% i höst. En Macbook Pro Retina 13" med 128GB SSD, 2,7ghz i5 och 8GB ram kostar då 13 045 kr. Ord. pris är 14 495kr.
Gör som jag; köp den på Elgiganten för 12 490kr! Alltså 2000kr billigare än hos Apple själva.