2015-07-29, 00:23
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreMunkar
Problemet är inte att jag är snål att betala för att kolla på film, utan att de flesta streamingtjänster inte erbjuder de utbud som Swefilmer har. Betalar mycket gärna, men då ska det finnas bra mycket mer än det de har att erbjuda just nu. För övrigt så betalar jag för Viaplay, men väljer oftast Swefilmer, då Viaplay inte har just de filmer jag vill se för stunden.

Betalar både för Spotify och Viaplay, men blir eventuellt Netflix nu också då jag starkt funderar på att införskaffa mig en Apple Tv. Så någon snyltare är jag inte.

Och filmerna dom inte har för stunden är? Kan det vara filmer som går på bio?.isåfall är det ju bara köpa en biobiljett eller vänta tilla filmen kommer ut. Jo du är en snyltare.
Citera
Medlem
hibernalhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Sorry mannen, men du måste lära dig de/dem.

Du kan inte möjligtvis utveckla lite för oss icke-invigda. Vad innebär vk.com?

vk.com är ett socialt nätverk med över 100 miljoner användare, och det är där det mesta copyrightskyddade materialet finns.
Citera
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyltmasen
Nu tänkte du lite fel va?
Utveckla.
Citera
2015-07-29, 00:31
Medlem
TreMunkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Och filmerna dom inte har för stunden är? Kan det vara filmer som går på bio?.isåfall är det ju bara köpa en biobiljett eller vänta tilla filmen kommer ut. Jo du är en snyltare.

Haha visst, jag är en snyltare. Nej, det är inte filmer som går på bio. Kan vara gamla klassiker eller bara någon allmän film som inte kom ut före 2010.
Citera
2015-07-29, 00:31
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hibernalhatt
vk.com är ett socialt nätverk med över 100 miljoner användare, och det är där det mesta copyrightskyddade materialet finns.
Tack för svar.

Tråkigt med att swefilmer går i graven. Förutom ett relativt bra utbud var sidan en plåga vad gäller reklam, banners och popups. Speciellt att manövrera från en surfplatta var så utmanande så pass till den grad att jag slutade använda swefilmer. Dock finns det en del liknande utländska motsvarigheter som jag hoppas inte möter samma öde.
Citera
2015-07-29, 00:34
Medlem
Som redan konstaterats skiter jag fullständigt i om ni/du/alla köpte filmer på 80 talet för 200 spänn och titta en gång på kassetbandet. Jag är en modern människa och året är 2015, Spotify finns all musik att lyssna på - varför finns inte samma för filmer? Tänk efter nu, alla hollywood filmer tjänar in och går plus bara av bio intäkter, ändå kan de inte släppa filmerna till netflix? Bra där, åter till piratbukten / Tja
Citera
2015-07-29, 00:34
Medlem
domänen har gått i graven... Men skriv www.swefilmer.com och du kommer till http://www.swehd.com/ som är likadan
Citera
2015-07-29, 00:35
Medlem
TreMunkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraudulent
Ofta Swefilmer fortfarande finns kvar? Haha patetiskt att folk inte lärt sig torrenta än.

Patetiskt att året är 2015 och folk "torrentar" fortfarande.
Citera
2015-07-29, 00:37
Medlem
Djurmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Suck på alla som gråter efter swefilmer. Ladda ner aceplayer, in på yts.to och se 1080p filmer utan att behöva tanka en sekund.
den verkar ju vara samma sak som popcorntime, alltså du kanske inte tankar och sparar filmen, men du begår ändå fildelningsbrott då du kör en torrentbaserad tjänst som tankar ner filmen i bitar till din dator och sedan hjälper till att sprida filerna vidare över världen.

Förövrigt har jag alltid undrat hur dessa människor törs driva sidor som t.ex. Swefilmer. Visst skulle jag kanske våga det om jag bodde i ett land långt bort med filmerna i Ryssland som i detta fallet. Men i Sverige på svensk marknad. Ja, lite vågat var det nog.
Citera
2015-07-29, 00:45
Medlem
glutfargass avatar
Fan också!!! Tur att jag har en box där de mesta finns. Har HBO så har de flesta serier som jag kan se på tvn när jag vill. Däremot går jag aldrig på bio och jag hyr aldrig film, kommer inte heller pröjsa för Netflix. Blir väl att börja ladda ner torrenter igen då.
Jävla snutjävlar, fan vad jag hatar dessa jävla svin!
Citera
2015-07-29, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreMunkar
Problemet är inte att jag är snål att betala för att kolla på film, utan att de flesta streamingtjänster inte erbjuder de utbud som Swefilmer har. Betalar mycket gärna, men då ska det finnas bra mycket mer än det de har att erbjuda just nu. För övrigt så betalar jag för Viaplay, men väljer oftast Swefilmer, då Viaplay inte har just de filmer jag vill se för stunden.

Betalar både för Spotify och Viaplay, men blir eventuellt Netflix nu också då jag starkt funderar på att införskaffa mig en Apple Tv. Så någon snyltare är jag inte.

Håller med till 100%. Det går många veckopengar i månaden till Canal Digital, Hbo och Netflix. Så betalningsförmågan finns (för de flesta). Det stora problemet som filmbolagen inte verkar greppa är att släppa nya filmer/serier direkt worldwide.

om jag vill se en ny film/serie från USA (utan att köra via amerikansk vpn) går det inte utan jag är hänvisad till swefilmer/dreamfilm/couchtuner/valfri steamingsite...
Citera
2015-07-29, 01:14
Medlem
freXers avatar
Tycker synd om alla som inte vet hur scenen fungerar och inte vill betala för sig
Men kvalitén var ju inte det bästa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in