Citat:
Ursprungligen postat av
Roy666
Ja hon kunde väl håll käft med sin masspsykotiska propaganda dravvel tills hon i alla fall vet om historien är sann eller om det är en annan masspsykotisk feminist som bara vill ha uppmärksamhet och hittar på, eller hur.
Men det ligger inte i masspsykotiska feministers anlag, tänka först tala sedan.
Fast vem vet det kanske var en planerad aktion för att skapa uppmärksamhet kring hennes feministiska profil och det var därför hon snabbt gick ut o hata män, spela roll om historien är sann eller ej hon får sin uppmärksamhet…märkligare saker har inträffat i vår värld.
Och vem vet, att glo är i dag att sexuellt trakassera och kanske gm glodde så hon kände sig våldtagen, vem vet.
Förra året var det klagande på att hon inte kommenterade tafsandet som skedde i publiken på hennes konsert men nu duger inte detta heller.
Det jag undrar tittar alla andra män bort och låtsas inget händer? Vågar inte säga något? Men jag tycker det är jätte bra och modigt att hon ens tar upp något mot våldtäkter. Och skulle önska fler kunde göra det istället för att säga Att de är snälla. Men då är jag väl bara mass psykotisk...
Du tror inte ens historian är sann? Ha ha ha tillåt mig skratta..