2016-07-02, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Förra året var det klagande på att hon inte kommenterade tafsandet som skedde i publiken på hennes konsert men nu duger inte detta heller.
Det jag undrar tittar alla andra män bort och låtsas inget händer? Vågar inte säga något? Men jag tycker det är jätte bra och modigt att hon ens tar upp något mot våldtäkter. Och skulle önska fler kunde göra det istället för att säga Att de är snälla. Men då är jag väl bara mass psykotisk...
Du tror inte ens historian är sann? Ha ha ha tillåt mig skratta..
Tillåt mig skratta åter igen ….Feministisk tolkning av text, vars skrev jag att historien INTE är sann.
Försök snälla läsa, jag skrev OM! Historien är sann, vet du med säkerhet att detta är sant nu?.
När jag skrev fanns inga bevis andra än en kvinna som påstod att hon blev våldtagen mitt under en konsert ……vilket jag kan tycka är märkligt att ingen uppmärksammat eller att signalement har kommit ut (men det kanske har det när jag skriver, i så fall ursäkta min misstänksamhet)
Citera
2016-07-02, 01:20
Medlem
Gubben_Ralfs avatar
Zara, du lilla arma flicka. Jag avskyr dig verkligen av hela mitt hjärta, samtidigt som jag vill krama dig av omsorg. Jag hoppas verkligen för denna unga kvinnas skull att hon aldrig vaknar upp ur sin psykos och upptäcker allt hon öst ut medialt. Då är hon förgörd av sig själv
Citera
2016-07-02, 01:25
Medlem
WordWarriors avatar
Att provocera ger ekonomisk framgång. 2000 unga tjejer gillade Zaras manshatande inlägg på Twitter. Hjärntvätten av unga tjejer är total!

Skyll er själva när ni blir våldtagna av araber, jag tänker inte hjälpa er! Dra åt helvete!
Senast redigerad av WordWarrior 2016-07-02 kl. 01:29.
Citera
2016-07-02, 03:12
Medlem
Fjodorovs avatar
Om hon nu inte gör sina egna låtar och inte har någon annan del i det kreativa annat än att hon sjunger texten som man gett henne, varför inte sjunga bättre låtar i sådana fall? Lite klassiker, lite gamla godingar? Kanske utnyttja hennes talang där istället? Varför inte ge henne jobbet att sjunga Håkan Hellströms-låtar, han ska ju vara en duktig låtskrivare (tjuv), varför inte låta henne sjunga dem. Två flugor i en smäll, då vi låser in fansen på deras konsert och slänger nyckeln all världens väg. En tjänst för mänskligheten.

En 18 årig tös kan man inte ta på allvar. Kvinnor överlag kan man inte ta på allvar när det kommer till åsikter, tyvärr.

Framförallt kan man inte ta en 18 årig tös som förmodligen har både manager och PR-konsult bakom sig.
Citera
2016-07-02, 08:45
Medlem
f839444s avatar
Är hon lesbisk?
Citera
2016-07-02, 10:33
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f839444
Är hon lesbisk?

När det gäller 'producerade' artister som Larsson är det där en business fråga. Larsson är lesbisk om det genererar mer uppmärksamhet och intäkter. Så om Larsson inte har kommit ut som lesbisk ännu är det inte alls osannolikt att hon gör det i framtiden. Huruvida hon faktiskt är det eller inte spelar mindre roll.
Citera
2016-07-02, 10:50
Medlem
Ola Schuberts avatar
Hittade följande, vet inte om klippet redan lagts upp:

https://www.youtube.com/watch?v=tlVb--iaJZg
Citera
2016-07-02, 11:06
Medlem
f839444s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
När det gäller 'producerade' artister som Larsson är det där en business fråga. Larsson är lesbisk om det genererar mer uppmärksamhet och intäkter. Så om Larsson inte har kommit ut som lesbisk ännu är det inte alls osannolikt att hon gör det i framtiden. Huruvida hon faktiskt är det eller inte spelar mindre roll.
Lite det jag var ute efter. Om produkten lanserats som flata eller inte. Höjt i dunkel än så länge alltså?
Citera
2016-07-02, 11:37
Medlem
Mich13s avatar
Tänker Zara generalisera alla flyktingbarn efter de sexuella ofredandena som skedde på festivalen "Putte i Parken" i Värmland likt hon gjorde med alla män igår efter den påstådda våldtäkten på Bråvalla?

Nej, tänkte väl det. Hycklare.
Citera
2016-07-02, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Ett annat alternativ är att vi som tänker själva helt enkelt struntar i att lyssna på en PK-bimbos tirader, inbillningarna hos ett barn som inte ens gått ut skolan än. Att ens komma på tanken att självspäka sig framför denna dagsländas knasiga teorier är för mig helt obegripligt. Sådana som hon ska ignoreras, rakt av.

hahhaha, sant
Citera
2016-07-02, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Förra året var det klagande på att hon inte kommenterade tafsandet som skedde i publiken på hennes konsert men nu duger inte detta heller.
Det jag undrar tittar alla andra män bort och låtsas inget händer? Vågar inte säga något? Men jag tycker det är jätte bra och modigt att hon ens tar upp något mot våldtäkter. Och skulle önska fler kunde göra det istället för att säga Att de är snälla. Men då är jag väl bara mass psykotisk...
Du tror inte ens historian är sann? Ha ha ha tillåt mig skratta..

Varför skulle vi titta bort? Du tar henne i försvar när du i själva verket skulle ta oss svenska killar (och tjejer för den delen) i försvar som vågar tala öppet om de verkliga problemen bakom våldtäkterna & trakasserierna, dvs. att det är uteslutande utländska män med muslimsk bakgrund som gör detta.
Det Zara gör är bara att skjuta den obekväma sanningen och åt sidan och istället skuldbelägga alla svenska män & killar vilket är helt åt h-vete fel!
Eller kan du inte erkänna detta?
Citera
2016-07-03, 20:46
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f839444
Är hon lesbisk?

Njäsch, jag tror hon är som vi nordiska kvinnor är som oftast - bisexuell. Man tar hem en kuk eller en fitta beroende på vilket humör man är på.
Framför allt är hon populist och opportunist med näsa för vilka åsikter som kvällspressen gillar.

Därav hennes popularitet hos poprecensenterna i nöjesbilagorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in