Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-06, 13:43
  #781
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ...Dekadens...
Jag hör dig.

Jag har alltid gillat ST och småhandlar fortfarande där men jag beställer inte dyrare saker därifrån. Jag har tidigare beställt en vejp där som var defekt och fungerade inte alls. Men dom tyckte inte att det var något fel på den.

Jag skulle få en video på när dom provkör min vejp men den videon fick jag aldrig. Jag sa såklart till om det och skulle då få en ny video men den kom aldrig heller och då gav jag upp. Haschtomte service...

Så vejpen fick jag lägga tillbaka i lådan, i stort sett orörd och glömma bort den. Bortkastade jävla pengar!

Vad tråkigt att höra att det var så illa!
Det var en riktigt dålig upplevelse som du beskriver, typ som att de bara skiter i?
Tycker du uttryckte det spot on, haschtomte service
Hur länge sedan var detta? Var vejpen dyr?

Precis som du säger har jag också alltid gillat ST och småhandlar där, men när man t.o.m. blir ifrågasatt för trasiga produkter som ligger på mellan 50-100 kronor så blir det lite "Men snälla, varför hålla på såhär mot kunder", det retar mig lite, och innan sidan ändrades upplevde jag aldrig detta,
tycker kundservicen ändrades när sidan ändrades?
Citera
2023-10-15, 10:41
  #782
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygerOmkring
Vad tråkigt att höra att det var så illa!
Det var en riktigt dålig upplevelse som du beskriver, typ som att de bara skiter i?
Tycker du uttryckte det spot on, haschtomte service
Hur länge sedan var detta? Var vejpen dyr?

Precis som du säger har jag också alltid gillat ST och småhandlar där, men när man t.o.m. blir ifrågasatt för trasiga produkter som ligger på mellan 50-100 kronor så blir det lite "Men snälla, varför hålla på såhär mot kunder", det retar mig lite, och innan sidan ändrades upplevde jag aldrig detta,
tycker kundservicen ändrades när sidan ändrades?

Detta var för kanske 2-3 år sen och vejpen var inte jättedyr, jag tror den gick för 1200:-
Citera
2023-10-15, 22:44
  #783
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygerOmkring
Vad tråkigt att höra att det var så illa!
Det var en riktigt dålig upplevelse som du beskriver, typ som att de bara skiter i?
Tycker du uttryckte det spot on, haschtomte service
Hur länge sedan var detta? Var vejpen dyr?

Precis som du säger har jag också alltid gillat ST och småhandlar där, men när man t.o.m. blir ifrågasatt för trasiga produkter som ligger på mellan 50-100 kronor så blir det lite "Men snälla, varför hålla på såhär mot kunder", det retar mig lite, och innan sidan ändrades upplevde jag aldrig detta,
tycker kundservicen ändrades när sidan ändrades?

Haschtomte-service hade väl mer varit att de flummigt överdrivet bad om ursäkt och skickade ut typ två ersättningsprodukter och en massa annat bara för att vara snälla/fredliga...

Annars håller jag med om allt ni skriver. Tror de tjänat lite FÖR mycket pengar de senaste åren och de nu tror att de kan strunta i sånt här.
Citera
2023-11-05, 07:15
  #784
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Haschtomte-service hade väl mer varit att de flummigt överdrivet bad om ursäkt och skickade ut typ två ersättningsprodukter och en massa annat bara för att vara snälla/fredliga...

Annars håller jag med om allt ni skriver. Tror de tjänat lite FÖR mycket pengar de senaste åren och de nu tror att de kan strunta i sånt här.

Det kändes så jäkla äkta att kalla någon oansvarig för haschtomte och det var relevant i sammanhanget så jag körde på det.

Det kan ju råka vara så att vi som någon gång har blivit missnöjda med en beställning från ST nu har hittat varandra här i tråden. Det kanske inte är så illa egentligen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback