Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-08, 13:57
  #661
Medlem
Smoketowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Haha
Nu fick ni just lite gratisreklam på Breaking news på femman.

Citat:
Ursprungligen postat av J.Cervantes
Länk?

Det roliga inslaget går att se här.
Citera
2018-04-16, 13:29
  #662
Medlem
Hej allihopa! Jag undrar om någon kanske har en aktiv smoketower rabatt kod? Ska nämligen göra ett jävligt stort köp så fort pengarna kommer!

Tack som fan
Citera
2018-04-17, 21:50
  #663
Medlem
Tack för snabbt svar. Men tyvärr kliar för mycket i fingrarna för att vänta tills våran härliga dag plus ser jag gärna till att ni har fått pengarna av mig redan då så ni får er en riktigt go dag
Citera
2018-04-19, 09:22
  #664
Medlem
Smoketowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Visacle
Tack för snabbt svar. Men tyvärr kliar för mycket i fingrarna för att vänta tills våran härliga dag plus ser jag gärna till att ni har fått pengarna av mig redan då så ni får er en riktigt go dag

Tack för ditt förtroende! Vad blev det denna gång?
Citera
2018-06-01, 19:34
  #665
Medlem
Babaumfs avatar
Har Smoketower semester eller nått? Har skickat tre mail angående en pryl som gått sönder, men inget svar. Tänkte på att dom skriver 'Maila oss för snabbt svar'
Citera
2018-06-01, 22:28
  #666
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babaumf
Har Smoketower semester eller nått? Har skickat tre mail angående en pryl som gått sönder, men inget svar. Tänkte på att dom skriver 'Maila oss för snabbt svar'
Underbemannade i semestertider förmodligen.
Citera
2018-06-03, 17:00
  #667
Medlem
CBKings avatar
Köpte lite grejjer från Smoketower. Har inte varit hemma så öppnade paketet idag det var snyggt packat och dessutom skickade dom med lite extra swag i form av klistermärken

Deras egna papper är nice men får bara 8/10 för att det inte finns i oblekt och 50% av filterpappret stannar kvar som skräp på paketet.
Citera
2018-06-05, 16:15
  #668
Medlem
Babaumfs avatar
Ingen semester va de, som någon skrev, mycket inför sommaren.
Fick kontakt med Smoketower och skickade en bild på det som var trasigt.
Vips så var en ny del på väg.
Jäkligt smidigt och trevligt bemötande från deras sida, även om jag kanske lät lite bitter i sista mailet...
Citera
2018-06-18, 21:15
  #669
Medlem
Smoketowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babaumf
Har Smoketower semester eller nått? Har skickat tre mail angående en pryl som gått sönder, men inget svar. Tänkte på att dom skriver 'Maila oss för snabbt svar'

Hej Babaumf,

Beklagar att du inte fått svar så snabbt som du önskat. Vanligtvis svarar vi inom 24 timmar på vardagar, men på grund av ovanligt hög belastning eller pollenallergi kan det ibland ta längre tid än så. Vårt mål är hursomhelst att svara inom 24 timmar på arbetsdagar.

Citat:
Ursprungligen postat av Babaumf
Ingen semester va de, som någon skrev, mycket inför sommaren.
Fick kontakt med Smoketower och skickade en bild på det som var trasigt.
Vips så var en ny del på väg.
Jäkligt smidigt och trevligt bemötande från deras sida, även om jag kanske lät lite bitter i sista mailet...

Det var ju tur att det löste sig!

Citat:
Ursprungligen postat av CBKing
Köpte lite grejjer från Smoketower. Har inte varit hemma så öppnade paketet idag det var snyggt packat och dessutom skickade dom med lite extra swag i form av klistermärken

Deras egna papper är nice men får bara 8/10 för att det inte finns i oblekt och 50% av filterpappret stannar kvar som skräp på paketet.

Hej CBKing,

Tack för din feedback. Vi kommer att ta med oss det till nästa gång vi tar fram fler rullpapper!

Hälsningar,
Janne på Smoketower
Citera
2018-06-18, 21:29
  #670
Medlem
TheWhoMans avatar
Köp bongar och grinders där men ska du ha frön så tycker jag du ska googla lite snabbt då smoketowers frön är dyr som satan!
Citera
2018-06-20, 14:59
  #671
Medlem
Krickerts avatar
Varning för denna grinder.
https://smoketower.com/roktillbehor/...-4part-se.html

Köpte en sådan för typ något år sedan,skiten höll fan inte en vecka ens innan veven satt i handen.

Jag hann nog inte grinda 20 gram ens innan den pajade.
Citera
2018-06-20, 15:56
  #672
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Varning för denna grinder.
https://smoketower.com/roktillbehor/...-4part-se.html

Köpte en sådan för typ något år sedan,skiten höll fan inte en vecka ens innan veven satt i handen.

Jag hann nog inte grinda 20 gram ens innan den pajade.
Skulle aldrig nånsin köpt en sån
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback