Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-07-23, 02:55
  #1
Medlem
Hejsan kära flashbackanvändare!

Är en vanlig snubbe, som brukar några gånger i veckan.

Vad är eran favorit? Menar alltså Kush eller Haze, även vilken typ av dom olika som ni tycker är "bättre" än den andra!

Jag har känt olika "högheter" på olika sorter, då har det varit nästan lika mycket skoj i varje!
Citera
2015-07-23, 03:35
  #2
Medlem
Röker Silver Haze nu och ja det är ett helt annorlunda sativa-rus
Citera
2015-07-23, 03:44
  #3
Medlem
White Widow
Citera
2015-07-23, 04:14
  #4
Medlem
DirtyNorths avatar
Det absolut godaste jag har rökt är apple kush, är så fruktansvärt gott!
Det bästa jag har rökt var nog här i Sverige och det var pollen.
Citera
2015-07-23, 04:39
  #5
Medlem
Aldrig testat Silver Haze.. Låter spännande!
Citera
2015-07-23, 04:40
  #6
Medlem
White Widdow är alltid bra shit!

Orange Haze är en personlig favorit, varit så sjukt stukad av skiten några gånger alltså!
Citera
2015-07-23, 07:28
  #7
Medlem
Spegeltillbakas avatar
Amnesia haze eller purple haze :-)
Citera
2015-07-23, 07:42
  #8
Medlem
BigFatCones avatar
Alla sorter som gör mig gött stekt. Det är klart att det är kul att olika sorter kan vara så otroligt olika men så länge det är bra buds eller hasch i sig så spelar det för mig egentligen ingen roll. Jag är visserligen förtjust olika Haze-varianter eftersom dom fortfarande får mig att fnittra fånigt men när det kommer till kritan så räcker det med att det är cannabis för mig så länge jag inte är specifikt är ute efter något särskilt.
Citera
2015-07-23, 10:05
  #9
Medlem
Jamaican dream 😊
Citera
2015-07-23, 14:05
  #10
Medlem
kingdeads avatar
Super silver haze är inte helt fel pineapple kush är oxå en skön strain
Citera
2015-07-23, 15:22
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Alla sorter som gör mig gött stekt. Det är klart att det är kul att olika sorter kan vara så otroligt olika men så länge det är bra buds eller hasch i sig så spelar det för mig egentligen ingen roll. Jag är visserligen förtjust olika Haze-varianter eftersom dom fortfarande får mig att fnittra fånigt men när det kommer till kritan så räcker det med att det är cannabis för mig så länge jag inte är specifikt är ute efter något särskilt.

Kan inte annat än hålla med. Hybrider är det jag framförallt röker dock, men allt som får mig att nå förväntningarna är guld!
Citera
2015-07-23, 15:37
  #12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wt7
Kan inte annat än hålla med. Hybrider är det jag framförallt röker dock, men allt som får mig att nå förväntningarna är guld!
Det blir ju mycket hybrider för det är vad som finns till rimliga priser. Folk verkar har fått för sig att rena sativor med skyhögt THC-innehåll är the shit och sativor kostar därefter. Vilket ju är helt bisarrt för den som påstår att sativa objektivt är bättre än indica eller hybrider är ju inte och cyklar.

Men som sagt, jag vill bara bli stekt till ett acceptabelt pris. Weed, hasch, dab, wax - det är sak samma.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback