Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-20, 22:15
  #1
Medlem
Hej

Skulle ni orka vänta på något i två veckor eller skulle ni dö på vägen?
Visst känns det som tiden går jätte långsamt när man tänker på den hela tiden och vill att den ska gå snabbare men när man inte alls tänker på den går det fort och när man inte tänker på den och har roligt samtidigt går det super fort men när man väntar på en grej som ska komma eller hända då vill man ju att det ska vara just den dagen nu eller imorgon och då uppstår grejen att man tänker på tiden hela tiden och att den ska gå fort det kommer ju naturligt liksom och jag vet inte vad jag ska göra för att fördröja den, jag brukar spela men det känns inte så kul längre vad ska jag fördröja dagarna med? Det är två veckor dit ska jag kolla film hela dagarna tvinga mig att spela så tiden går fortare eller vad gör ni så tiden går fort någon sysselsättning please kom med förslag snälla jag tråkar ihjäl mig haha

TWO WEEKS TASK PLAN
AND I DON'T KNOW HOW TO DO it
Citera
2015-07-20, 22:23
  #2
Medlem
Vad är det du längtar så efter? Testa att runka 100 gånger om dagen för att sedan öka hela tiden och se hur många gånger du klarar av per dag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback