Jag undrar lite om inte jag har hamnat i en lätt psykos efter att sneat på Superskunk m.m. De hela började med att jag satt hemma hos en polare och tog 5 st ephedra supercaps, sen efter de så kom nå lugnande tabletter fram, Atarax, tog 4 st såna sen iväg o drack lite sprit, mådde ganska bra o så...Sen lite senare på natten så fick jag tag på lite superskunk och drog i mig en feting, de började med en dunkande känlsa i ryggen o huvet sen kom hjärtklappningen, hade en puls på minst 500 o då menar jag 500, vet att de bara va inbillning men så fort slog hjärtat trodde jag o kände, jag blev ju naturligtvis tok nojjig och rände omkring utomhus som en galning, gick hem till en kompis, gick på en raksträcka som är ca 300 m men den kändes minst som 2 kilometer, under den tiden så va jag väldigt borta, vändes ut och in och blev till en badboll, låter ganska sjukt men de hände iaf, sen kom jag tillbaka iaf o kom till slut hem till min kompis som lät mig sova på hans soffa, men de var ju inte de lättaste iom att jag var speedad som fan, började må mer o mer illa o sen in på toa o spydde, de va kolsvart inne på toan och jag kan absolut inte ha sett ett dugg men ändå såg jag att min spya va röd dvs blodblandad spya (inbillning) spydde som en gris men vet inte hur länge iom att jag inte hade nån tids uppfattning alls, la mig i soffan o tänkte att detta är slutet, väldigt jobbigt me döds panikångest, men jag lyckades lugna ner mig med att tänka på att jag eventuellt bara hamnar i koma, haha...när jag blundade såg jag även en familj som kollade på tv, sen hände så mycke annat konstig som jag inte kan förklara med ord här, de är knappt så jag kan förklara detta, men åt helvete mådde jag iaf...Men de jag ville komma till var att efter de här hände ca 1,5 månad sen så har jag inte varit riktigt mig själv, har konstant oro i kroppen o kollar ofta pulsen så den är ok, och kan även känna lätta av dom jobbiga känslorna från ruset komma tillbaka ibland och få förändrad syn för ett litet tag, inte lika ofta nu men oron är fortfarande kvar även om nu den också som tur är börjar bli bättre...Jag undrar lite är detta en lätt form av psykos?