symptomen var:
hörde röster, typ 4 olika, både män och kvinnor, dom var rätt snälla mot mig, kallade mig snygg och bäst i världen och såna saker

.. hehe.. nu i efterhand förstår jag ju att det var min egen hjärna som pratade med mig, sen trodde jag att folk hörde eller såg vad jag tänkte hela tiden, jag hade psykotiska vanföreställningar som att folk telepaterade med mig och när det var som värst såg jag folk hoppa in och ut ur bilar nedanför min gata som var folk som jag kände, det var egentligen ingen där, etc. Det hela höll på i några månader och då hade jag en rätt mild variant, en snubbe som jag träffade på psyket beättade om en snubbe som haft en lsdpsykos i två år, han hade bara sett en massa djävular och det enda dom sa hela tiden var "vi ska döda dig, vi ska lemlästa dig", i två år, han sa att han alldrig träffat en så skadad människa..
om jag ska beskriva känslan nu när jag landat är det ungefär som att ha
hög feber eller influensa, skitjobbigt under tiden men man minns inte hur jobbigt det var efteråt..
vissa människor gillar att vara psykotiska, det är för att ett område i frontala pannloben stimuleras till överaktivitet och även serotoninet och dopaminet är väldigt överaktivt vilket resulterar i psykotiska symptom men även en förhöjd livslust 8O