lille brorsan har blivet i lura E för ett par dagar sen o antar att han fått en psykos för han pratar me folk so inte fins o så tror han hela tiden att ja pratar me honom, han använder tv dosan som telefon o massa skumma grejer så ja börjar bli jävligt nojjig nu azzå finns d nån medicin som han kan få lr nått så han blir normal???
slå han i skallen med en brödkavel.. det gjorde jag på min morsa när hon fick en psykoz.. haha din brorsa fet torskade o han skyller ifrån sig att han blev ilurad xtc? sen så fular han sig för att ni ska tycka synd om honom..
eller nått..
Är ingen inbiten rökare men jag har fått korta psykoser på B å det är fan inget kul..
har däremot fått en ganska hyfsad psykos på A en gång som varade en över en vecka, ja jag vet det är inte länge om man jämför med vissa, men jag kan lova att det räcker för att knäcka (iallafall mej) en tillräkligt..
Har nu helt lagt ner det mesta, kör på promille förtillfället det är fan så mycket mer tillförlitligt..
psykos, och inte hasch psykos? den beskrivning du ger antyder ju mer på att du fått spel på att blandat flera droger hårt under en lång tid. speciellt psykadeliska droger. hävdar fortfarande att hasch psykoser är en myt uppfunnen utav blandmissbrukare. har rökt lika mycket/länge som du och tagit annat jox utan att riktigt känna mig hemma på dem och känner absolut ingen eller ens hört talas om någon (förutom dessa blandmissbrukare som tar tjack, lsd, alkohol, benzo och brajj på samma gång) som haft en psykos. och då känner jag en hel del pundare som är 50+ och som hållt på ett tag.
att skylla på cannabis tycker jag verkar långsökt du kompis. i ditt fall kan det ju lika väl varit tjacket som varit en utlösande faktor...
det är sant det du säger... (att man ska hålla sig till en drog) men vissa personer tål inte psyk-droger över huvudtaget, det bara e så.. ja tex pallar inte brass.. blir överdrivet beng mår psykiskt skit, kan knappt snacka, allmänt dum i huvet..
Kanske bör tillägga att jag har mycket starkt psyke
det är ju bra, rök på medans du kan..
jag som trodde att när man var inne i en psykos att man inte visste det själv.. men jag kanske har förväxlat det med shizofreni..
det är ju bra, rök på medans du kan..
jag som trodde att när man var inne i en psykos att man inte visste det själv.. men jag kanske har förväxlat det med shizofreni..
Nu blev man ju lite rädd av sig.. och jag som säger att cannabis är lika farligt som alkohol till folk.
Får man psykos om man enbart röker typ 5-6-7g hasch per månad? (å inget annat)
Är alla psykoser sådär långa? Kan man inte uppföra sig normalt ens om det är en mycket lätt psykos?
Kanske bör tillägga att jag har mycket starkt psyke.
du pallar det säkert brasset, som sagt det e ju från pers til pers... men får man väl en psykos är det ett helvete det ska du veta! jag kunde uppföra mej hyfsat normalt.. MEN det är inte det som e grejen utan det är hur du mår å det e = nerv-vrak..
jag som trodde att när man var inne i en psykos att man inte visste det själv..
så är det ju ofta... jag vet ju inte om jag har en liten psykos nu eller inte.. SOM SAGT man vet om man har haft en psykos endast när den gått över.. det är de som e det läbbiga