Jag fick en liknande upplevelse som chemical hype beskriver.
Under en utav de första gångerna jag rökte hasch fick jag vell en som jag kan kalla det "mild" psykos.
Jag hörde röster som inte fanns och uppfattade människorna i samma rum som mycket hotfulla.
Jag lärde mig att tyda deras ansiktsuttryck för att förutspå alla deras onda planer dom skulle utföra på mig.
Jag var även helt säker på att dom scannade min hjärna på all information för att sedan föra över alla starka sidor i en stor databas.
Jag upplevde också extrema overklighetskänslor.
Det enda som suttit kvar såhär efter är overklighetskänslorna.
Ibland nu för tiden känner jag mig tillochmed nojjig för att rita en bild då jag inte vet om bilden visar detsamma för mig som för den som tittar på.
Jag får även otroliga fantasier och möjligheter om min situation.
Såsom att jag aldrig kom ur det tillståndet i psykosen och just nu i själva värket befinner mig inspärrad på psyket. Alltså att hela min nuvarande situation skulle vara någonting påhittat som enbart existerar i min hjärna.
Dessa känslor är mycket obehagliga och kan uppkomma, som tur är, mycket korta stunder varge dag.
Jag vill även tilllägga att jag 2 dagar tidigare detta inträffade just hade blivit utskriven från psyket, så detta var vell inte det bästa intiativet i mitt liv.
Men sedan denna gång har aldrig något i den här nivån uppkommit igen.