• 1
  • 2
2015-07-18, 12:36
Bannlyst
Om man tänker på tjejers fitta så är den inte så speciell för oss män.
Vissa här älskar den säkert och att slicka. Men de är deras kropp och bröst och rumpa som är själv grejen, vackra ansikte å ljusa röst.

Inte ALLA, men MÅNGA Tjejer verkar älska kuken, särskilt om man är i ett kärleksförhållande.
Dom vill ge den en godnattpuss. Slänga sig på knä och suga den och slicka i sig sperman.
Gillar de verkligen detta eller är de förnedring och att få bli dominerade dom är ute efter?

Verkligen många verkar helt besatta av kuken
Sen finns de säkert tjejer som hatar kuk å sperma

Men de känns som att en majoritet verkligen vill "worship" kuken och ge den deras kvinnliga kärlek liksom
Citera
2015-07-18, 12:50
Bannlyst
Jag upplever tvärtom, att de flesta inte vill ha sperman i munnen.
Citera
2015-07-18, 12:52
Medlem
aislings avatar
Vilken värld lever du i egentligen, med tanke på dina trådstarter?

Nej, tjejer älskar inte kukar och sperma mer än något annat... (självklart finns undantag men knappast som regel)
Citera
2015-07-18, 12:58
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattfnatt15
Vissa här älskar den säkert och att slicka. Men de är deras kropp och bröst och rumpa som är själv grejen, vackra ansikte å ljusa röst.

Inte ALLA, men MÅNGA Tjejer verkar älska kuken, särskilt om man är i ett kärleksförhållande.
Dom vill ge den en godnattpuss. Slänga sig på knä och suga den och slicka i sig sperman.
Gillar de verkligen detta eller är de förnedring och att få bli dominerade dom är ute efter?

Men de känns som att en majoritet verkligen vill "worship" kuken och ge den deras kvinnliga kärlek liksom

Vad är det för jävla psykfall du träffar som avgudar, pussar gonatt och inte vill annat än suga kuk?
Är väl inte helt oerfaren i sängen utan har vart runt en del och dom flesta som man legat med har vare sig avgudat eller pussat nån kuk godnatt...
Utan dom har mest gillar den när man har sex, och sen är den rätt ointressant för dom också.
Citera
2015-07-18, 13:01
Medlem
gato12s avatar
Verkar som att TS format sin världsbild efter porrfilmer.
Citera
2015-07-18, 13:03
Medlem
Dom gillar uppmärksamheten. Säkert kort att rikta på juvelerna då. Mer uppskattat än att klämma på pormaskarna
Citera
2015-07-18, 13:15
Medlem
Visst, jag tycker om kukar men det är inget jag avgudar över allt annat och känner att jag måste pussa godnatt. Hade jag iofs kunnat göra som en kul grej, men det är en annan sak haha!
Citera
2015-07-18, 13:16
Medlem
Spiritualitys avatar
Slampor är de enda som vill ha sperma sprutat i käften, och oftast är det enbart för mannens skull. En riktig dam har tillräckligt mycket självrespekt för att aldrig bli förnedrad likt sprut i munnen. Det är ingenting som hör till vanligheterna, ansiktet och munnen är ett nej ifrån de flesta kvinnor.
Citera
2015-07-18, 13:16
Medlem
zebraonions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattfnatt15

Du har väl som vanligt inga belägg för det du skriver. Lust att länka till studier eller undersökningar? Det är liksom inget personligt problem du beskriver, utan ett samhällsfenomen. Backa då upp det med lite siffror, istället för skrönor.
Citera
2015-07-18, 13:17
Medlem
bithaxs avatar
Jag kan knappast hålla med om att fittan inte är "speciell" för oss män.
Jag älskar fittor. Allt från unga hårlösa slidor till håriga tantfittor, fittor med blygläppar och dem utan, "hamburger" fittor, små och stora fittor.

Det går alltid att hitta någon variation på området som man kan förkovra sig i.
Man börjar undra om TS verkligen är heterosexuell.
Citera
2015-07-18, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aisling
Vilken värld lever du i egentligen, med tanke på dina trådstarter?

Nej, tjejer älskar inte kukar och sperma mer än något annat... (självklart finns undantag men knappast som regel)

TS är extrem sorgligt, läst igenom hans trådar nu och det verkar som han lever ett isolerat, ensamt sorgset liv där hans tankar styr honom. Antagligen så porrsurfar TS mycket och bygger upp en egen värld hur kvinnor är, framförallt svenska kvinnor.

Jag tror inte TS är ett troll fullt ut, sorgligt.
Citera
2015-07-18, 14:05
Bannlyst
Men jag har kollat mkt amatörporr också
Oftast Interracial där de vita kvinnorna avgudar kuken och sperman
Brukar låtsas att de är svenska kvinnor
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto