2015-07-18, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
TS är extrem sorgligt, läst igenom hans trådar nu och det verkar som han lever ett isolerat, ensamt sorgset liv där hans tankar styr honom. Antagligen så porrsurfar TS mycket och bygger upp en egen värld hur kvinnor är, framförallt svenska kvinnor.

Jag tror inte TS är ett troll fullt ut, sorgligt.

Skojar du
Menar du att svenska tjejer inte är blatte knullande luder
?
Jag ser dem på stan varje dag med gangsterblattar
Citera
2015-07-18, 14:41
Medlem
Drinkycrows avatar
Vad menar du att vi inte älskar fitta? Jag älskar fitta!

Du baserar dina åskådningar på vad?
Citera
2015-07-18, 14:47
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Jag kan knappast hålla med om att fittan inte är "speciell" för oss män.
Jag älskar fittor. Allt från unga hårlösa slidor till håriga tantfittor, fittor med blygläppar och dem utan, "hamburger" fittor, små och stora fittor.

Det går alltid att hitta någon variation på området som man kan förkovra sig i.
Man börjar undra om TS verkligen är heterosexuell.

Du är precis lika sexuellt störd som de kvinnor som avgudar kukar.

Citat:
Ursprungligen postat av kattfnatt15
Skojar du
?

Rent skitsnack, det var tio år sedan detta var vanligt förekommande. Det var exotiskt förr för en svenska att inleda en relation med en blatte, men idag är detta något många svenskor tar avstånd ifrån. De flesta svenskor jag ser ute i städer, och det är mycket eftersom att jag lastar/lossar i olika städer veckovis (lastbilschaufför) som är i relation med någon är oftast en svenska med en svensk, i c.a ett av tio fall är det med en invandrare.
Citera
2015-07-18, 15:14
Medlem
Citat:
Skojar du
?

Det var senast på 90-talet och tidigt 2000-tal en del svenska kvinnor främst ifrån trasigare bakgrunder dejtade invandrarmän. Rent generellt sätt så är svenskar och skandinaver de minst villigaste att dejta bortom sin kultur.

Jag ser aldrig, Aldrig svenskor med invandrarkillar. Har sett en gång det senaste och de såg ut o vara runt 15 bara.
Citera
2015-07-18, 15:17
Bannlyst
Citat:
Det var senast på 90-talet och tidigt 2000-tal en del svenska kvinnor främst ifrån trasigare bakgrunder dejtade invandrarmän. Rent generellt sätt så är svenskar och skandinaver de minst villigaste att dejta bortom sin kultur.

Jag ser aldrig, Aldrig svenskor med invandrarkillar. Har sett en gång det senaste och de såg ut o vara runt 15 bara.

hahahahaha
du dödade nästan mig
höll fan på å sätta i halsen
Citera
2015-07-18, 15:21
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Vad är det för jävla psykfall du träffar som avgudar, pussar gonatt och inte vill annat än suga kuk?
Är väl inte helt oerfaren i sängen utan har vart runt en del och dom flesta som man legat med har vare sig avgudat eller pussat nån kuk godnatt...
Utan dom har mest gillar den när man har sex, och sen är den rätt ointressant för dom också.
Precis. Friska tjejer som avgudar och dyrkar kuken? Nej, tyvärr inte.
Citera
2015-07-18, 15:21
Bannlyst
Citat:
hahahahaha
du dödade nästan mig

Men det är sant. Det är verkligen en minoritet av svenska kvinnor som är med utomeuropeiska invandrare. Som jag skrev i en annan tråd så låtsas svenska kvinnor för att vara politiskt korrekta att de gillar invandringen, men privat säger de något helt annat. T.o.m. många invandrarkvinnor ratar utomnordiska män.

Angående tjejer som älskar kuk och sperma helt omåttligt så finns de men är en speciell kategori. Jag antar av dina inlägg att jag är betydligt äldre än du, och jag har i hela mitt liv faktiskt haft några kvinnor som älskar kuk och sperma i överflöd, men de känns inte riktigt representativa. Polygami och framförallt nymfomani är inte på något sätt normen.
Citera
2015-07-18, 15:22
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:

Håller med. Är misslyckade och avvisande svenska killar som sprider dessa rykten.
Senast redigerad av apelsinhimlen 2015-07-18 kl. 15:25.
Citera
2015-07-18, 15:28
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Vad är det för jävla psykfall du träffar som avgudar, pussar gonatt och inte vill annat än suga kuk?
Är väl inte helt oerfaren i sängen utan har vart runt en del och dom flesta som man legat med har vare sig avgudat eller pussat nån kuk godnatt...
Utan dom har mest gillar den när man har sex, och sen är den rätt ointressant för dom också.

psykfall?
Citera
2015-07-18, 15:35
Medlem
Citat:
hahahahaha
du dödade nästan mig

Lägg av nu!
Citera
2015-07-18, 23:55
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spirituality
Du är precis lika sexuellt störd som de kvinnor som avgudar kukar.

Nej jag är inte störd. Jag brukar en del porr, håller mig borta från kvinnor i övrigt.
Citera
2015-07-19, 00:56
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
psykfall?
Nej, TS är kukarnas konung!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto