Citat:
Det finns nog endast hörsägen om kroppen.När poliser kom med uttalanden om att kroppen var i ett fruktansvärd skick massakerad eller sannolikt styckad, då drog jag slutsatsen att det var hämning mot Lisas far medverkan i SOG som hade varit placerad i MÖ. Om det var ett styckmord borde det ha utförts i bil för att inte lämna spår efter sig, som polisen aldrig har hittat heller.
När förundersökningen kom påstods det att det var en hel kropp som hittats och var inget styckmord, det har medfört att jag blivit ironiserat otaliga gånger för min tidigare teori.
Jag har endast varit ute för att rentvå NB som jag på tidigt stadium inte kunde se honom som skyldig för mordet och med att åklagaren använt avgörande vittnesuppgifter med fel dag anser jag det uppnått.
Jag ser ändå att det är något skumt med fallet, när man ser på fotot där kroppen skall ligga under klädhögen har jag mycket svårt att se en hel kropp skall kunna få plats där.
Polisen hade inte undersökt lokalen med spårhund som verkar mycket märkligt, enligt uppgifter i FUP finns ingen undersökning med hund i boden.
Ladan var ingen brottsplats utan allt är fejkat där anser jag.
Det måste finnas en brottsplats där mordet skett, fanns den i en bil kan brottsplatsen sannolikt aldrig hittas.
Torsdagen den 6 juni fanns det 3 Mercedes militärbilar vid Martorp plus privata bilar, som måste haft någon uppgift med besöket.
Det är ingen tvekan det finns mörka krafter bakom det här fallet, och många lik i garderoben.
NB han blev utsedd att få skulden för mordet och många var engagerade att så skulle ske.