Citat:
Ursprungligen postat av
Goonsteady
Fagro.
När domen presenterades så var du helt övertygad om att rätt person dömts. Nu svänger du helt om. Beträffande kroppens skick så var det enbart trådsanningar här. Det är tydligt att du inte är kompetent att värdera uppgifter då det oftast blir galet när du uttalar dig i krimtrådarna. Vad är det du vill uppnå med dina ambivalenta inlägg?
Vad menar du med att insatsen för att hitta Lisa inte var ordinär?
Ryktena om kroppens skick kom från dem som var inne i lokalen, nu efteråt kan man inse att det var planerat.
När förundersökningen kom såg jag på bevisen och som många andra trodde jag att det var säkra bevis mot den misstänkte gärningsmannen och lade åt sidan fallet.
Men efter ett tag blev jag nyfiken och började läsa hela FUP och insåg mycket snabbt det fanns mycket lik i garderoben. Den här snöresgiljotinen anser jag slår alla rekord i galenskap.
Men det var mycket lätt att inse det fanns ingen tid för något mord av NB, sedan gäller det att hitta den svaga länken som gör att alltsammans kraschar.
Jag anser jag har hittat den med att åklagaren har tagit fel på dagen av hans bevis, som skulle vara vattentäta, men nu läcker de som ett såll genom att det är fel dag.