2015-10-07, 15:21
Medlem
De här meningslösa upprepade omhäktningarna, kan ses som en grov kränkning av de mänskliga rättigheterna.
2015-10-07, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rml
Fagro har bevisat detta gång efter gång! Ta dig en titt på post #449 för en sammanfattning!
Passiv iakttagare av er dialog så undrar jag över vissa saker.
Du utger dig för att vara Privatspanare. Det är ett vida begrepp och när man läser dina utsagor så drar man inte så lite på smilbanden.
Kan vi nu enas om att Fagro med sina slutsatser inte har bevisat ett dyft? Är det din uppfattning att Fagro leder saker i bevis så är min trovärdighet noll för dig.
2015-10-07, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fagro
De här meningslösa upprepade omhäktningarna, kan ses som en grov kränkning av de mänskliga rättigheterna.
Men bästa Fagro. Vi är alla lika ovetande om bevisbördan. Dina uttalanden här i tråden är enbart dina egna gissningar som inte är trovärdiga. Varför väntar du inte till att det finns tillgång till FUP? Ponera att mgm åtalas och även döms för brottet mot Lisa. Hur hanterar du det?
2015-10-07, 16:23
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goonsteady
Men bästa Fagro. Vi är alla lika ovetande om bevisbördan. Dina uttalanden här i tråden är enbart dina egna gissningar som inte är trovärdiga. Varför väntar du inte till att det finns tillgång till FUP? Ponera att mgm åtalas och även döms för brottet mot Lisa. Hur hanterar du det?

Han kommer att förneka det precis som Mats Alm gjorde, då han blev dömd för hur han hanterade sin blivande frus döda kropp. Värdelöst mao
2015-10-07, 16:30
Medlem
madtops avatar
Citat:
Eftersom MGM är oskyldig så finns det givetvis inga bevis att han har begått något brott. Han har letat efter sin katt. Tycker du att det är ett bevis?

Men ditt lilla jon, vad du eller jag tycker spelar ingen som helst roll.

Jag har förstått att du tycker dig ha rätt att pröva bevisen men det är inte så det fungerar. Det är tingsrätten som värderar bevisen inte du.
2015-10-07, 18:46
Medlem
Citat:
Passiv iakttagare av er dialog så undrar jag över vissa saker.
Du utger dig för att vara Privatspanare. Det är ett vida begrepp och när man läser dina utsagor så drar man inte så lite på smilbanden.
Kan vi nu enas om att Fagro med sina slutsatser inte har bevisat ett dyft? Är det din uppfattning att Fagro leder saker i bevis så är min trovärdighet noll för dig.

Jag tycker att Fagros många hundra inlägg i den här tråden talar för sig själva! Tycker du att det är rimligt att NB anklagas för mord bara för att han har letat efter sin katt??
2015-10-07, 18:53
Medlem
Citat:

Jag tror att Fagro ligger och sover nu så att han orkar vara uppe i natt och komma med ytterligare argument som talat till NB:s fördel och auktoritetens nackdel. Jag tar mig därför friheten att svara i hans ställe:

FUP kommer sannolikt aldrig att bli offentlig eftersom det med största sannolikhet inte kommer att bli något åtal på grund av det inte finns vare sig indicier eller bevis mot MGM. Därför vore det meningslöst att invänta FUP, som aldrig kommer att offentliggöras.
2015-10-07, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Men ditt lilla jon, vad du eller jag tycker spelar ingen som helst roll.

Jag har förstått att du tycker dig ha rätt att pröva bevisen men det är inte så det fungerar. Det är tingsrätten som värderar bevisen inte du.

Hur ska tingsrätten kunna värdera bevisen när det inte finns några bevis, menar du? Att NB letat efter sin katt är väl inget bevis? Eller tycker du det?
2015-10-07, 19:12
Bannlyst
Citat:
Jag tycker att Fagros många hundra inlägg i den här tråden talar för sig själva! Tycker du att det är rimligt att NB anklagas för mord bara för att han har letat efter sin katt??
Ja Fagros inlägg talar för sig själv till hundra procent. De är fullständigt fria fantasier. Om du anser att Fagro leder något i bevis så har jag medlidande för din skull.
2015-10-07, 19:15
Bannlyst
Citat:
Hur ska tingsrätten kunna värdera bevisen när det inte finns några bevis, menar du? Att NB letat efter sin katt är väl inget bevis? Eller tycker du det?
På grund av rådande yppandeförbud så är vi alla ovetande om bevisbördan och de faktiska omständigheterna som råder. Vad är det som du och Fagro inte begriper?
2015-10-07, 19:18
Medlem
Citat:
På grund av rådande yppandeförbud så är vi alla ovetande om bevisbördan och de faktiska omständigheterna som råder. Vad är det som du och Fagro inte begriper?

Kan du vederlägga någon enda punkt i detta inlägg av Fargo? Var så god och försök!

2015-10-07, 19:29
Bannlyst
Citat:
Kan du vederlägga någon enda punkt i detta inlägg av Fargo? Var så god och försök!

Du är inte sann bara! Fagro spekulerar enbart, helt utan substans och fakta. Hen påstår att det hen skriver är fakta. Fattar du inte att Fagro enbart gissar och spekulerar? Fagro har noll insyn i den här utredningen. Att du som utger dig för att vara Privatspanare renderar enbart dig att ta på dig foliehatten och att kamma dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in