Citat:
Ursprungligen postat av
Anders43J
Jo jag har märkt hur en del av deras psykologiska taktiker fungerar bland annat folk som agerar väldigt aggressivt men ändå inte går till fysisk konfrontation.
Detta används ofta av gang stalkers när dom inte har något annat att komma med vilket betyder att allt annat dom har försökt har misslyckats vilket bara är positivt för targeted individuals.
Vilket betyder att du som targeted individual måste göra något som är rätt för att väcka sådan reaktion hos gang stalkers 🤔
Var med om en liten incident igår med en väldigt aggressiv försäljare som det absolut inte gick att prata med. Först fråga jag vad hans saker kostade men sedan när jag funderade på att köpa en sak av honom så började han höja priset(de där sakerna har bara ett högt värde om dom är i väldigt bra skick) , men förstod senare att han bara provocerade för att försöka få fram en aggressiv reaktion ur mig men jag gick lungt därifrån och det är så man måste göra för reagerar man som dom vill så kan dessa gang stalkers ställa till med något 🤔
Tror du att försäljare blev kontaktad innan ni talade? Ibland kan sådana händelser inte vara del av GS vilket vi också måste vara medvetna om. Deras psykologiska operationer ämnar att utföra GS-stimuli här och där tills GS-måltavlor blir hjärntvättade/programmerade till tron att allt och alla är inblandade. Det är en illusion och bedrägeri vilket GS grundar sig i. Därför måste du ha uppsikt om alla detaljer. Hur som helst måste du reagera lugnt och hantera situationen väl oavsett om det är en GS-förövare.
En taktik som min vän avslöjade om deras psykologiska manipulation är omvänd psykologi. En annan är GS-förövare tar reda på vad GS-måltavlan vill och medvetet inte ger det till GS-måltavlan troligen istället använder det för att kontrollera eller liknande, eller provocera. Alla de psykologiska metoder är uppenbara och inget avancerat men att alla i sociala krets är uppmanade till att applicera det mot oss i syfte att kontrollera oss och därmed tvinga deras vilja på oss är skrämmande. Liksom: GS-handlers motiverar personer genom att förse de med psykologiska metoder och privatinformation. Ofta används GS-stimuli som symboler och nummer som de vet att vi har förankrat och förser det till andra som då använder den informationen mot oss. Det är en underrättelse- och påverkansoperation utan dess like - och alla vill ha kontroll och makt av oss speciellt narcissister och kluster B-personligheter vilket förklarar mina tre senaste kontrollerande flickvänner. Anledning till varför partners med NPD/BPD/APD väljs ut är för att de har låg eller ingen empati mot sina partners och därmed lyder de GS-handlers i utbyte mot belöning eller beröm. Överlag är kluster B-personligheter de perfekta GS-förövare p.g.a. deras empatistörda natur och fokus på materialism som pengar vilket lätt kan motiveras och möjlighet att vara sadister i det undangömda och ingen kommer tro GS-måltavlor som är under extrem mind control vilket samhället ser som schizofrena redan - perfekta miljön för att utföra psykologisk krigföring (trakasseri etc.) och komma undan.
Kort sagt: Vad vi fokuserar på fokuserar de på att ändra efter deras agenda. Ett exempel: Jag nämner en vän på universitet sedan kommer denna framför mig under dagen, eller dennes Facebook-profilfoto uppdateras samma dag på kvällen vilket sällan eller aldrig händer. Vårat fokus och uppmärksamhet vill de åt i syfte att manipulera vår verklighet och verklighetsuppfattning (perceptionshantering). Ett exempel är att mitt ex använder GS-handlers verktyg på sociala medier för att manipulera mig - tro mig: vissa GS-förövare vet vilken makt GS-gruppen besitter och det är ett sätt att motivera partners att delta och bli del av "GS-gruppen" (Frimurare?). En annan taktik GS-handlers ber GS-förövare göra är att fiska information om oss och se hur vi agerar i en viss situation. Det är viktigt för dem att se vad vi gör vilken ska visa vår karaktär och vårt beteende speciellt vid GS-stimuli.
GS-operationen grundar sig i att använda GS-måltavlans egna rädsla och paranoia mot sig själv och därför är det indirekta GS-stimuli som liknar GS-synkronicitet där GS-stimuli från flera personer i sociala nätverk har mening bakom det men inget uppenbar kausalitet. Kausaliteten är aktivt förnekat bland GS-förövare och beskylls på mentala sjukdomar och därmed kan GS-programmeringen fortsätta.
GS-förövare vet mer troligt att deras mål är att provocera oss och använda negativa reaktioner mot oss oavsett vilket anledning de fått av GS-förövare. Sedan delar också GS-handlers privatinformation om oss till vår sociala krets för att låta oss veta att vi är under uppsikt och således också är det del av GS-stimuli som psykologisk krigföring att öka rädsla och paranoia vilket för GS-operationen verka mycket mäktigare än de faktiskt är.
Oavsett vad GS-gruppen hävdar att de gör och varför spelar det ingen roll - det är olagligt, oetiskt och kriminellt. GS-gruppen brytera mot många grova lagar som är till för att skydda medborgare mot förföljelse och trakasserier samt övervakning etc.
Vidare att vår sociala krets kallat GS-handlers för "psykopater" kan vara del av den narrativ att öka vår rädsla, oro och paranoia i att vi är maktlösa mot de system och att de kan effektivt rekrytera familj och vänner i den uppenbara trakasserikampanj.
Det hela kan ses som ett hypergame-spel där psykologisk krigföring syftar att bryta vår vilja och vårt ego. Att vi försätts i mörker om operationen och gaslightas till förvrängd verklighetsuppfattning samt att GS-stimuli är skapat att öka vår rädsla, oro och paranoia i syfte att GS-måltavlor tar dåliga och negative beslut/reaktioner mot GS-förövare. Det hela är mer kontrollerat än vi tror och hur vi hanterar det är av intresse samt vad vi tror sker mot oss. Vidare är GS skapat att inte direkt påverka och styra vår fria vilja vilket är centralt i ett hypergame-spel däremot verkar GS-förövares vilja vara styrd av GS-handlers instruktioner som motiverar genom att anspela på belöning av olika slag som pengar, beröm, medlemskap eller något gudomligt.
Huvudmännen bakom GS har spekulerats att vara exempelvis Frimurare och Jesuiter (Katoliker/Vatikanen) som finns överallt i amerikanska och västerländska samhällen som har ett genuint intresse för mind control, social engineering och liknande. Frimurare i sig fungerar på basis "Make Good Men Better" där karaktärsutveckling är i fokus som vissa i TI-sällskapet hävdar är målet med GS-operationen. I min mening är det extremt farligt att leka med personers psyke genom psykologisk krigföring-metoder vilket har bevisligen lett till många självmord, självskada, skada på andra och mord (ex. Myron May). Sedan hur det utförs praktiskt sett är det mer troligt from PSYOP-division i USA-armén och andra liknande entitet samt InfraGard i Kanada. Kanada och Sverige är unika som länder och är mer som spelplan för mind control-forskning för att bägge länder är transparenta och naiva som sätter fokus på trygghet och psykologi. Därmed är civila enklare att manipulera för samhällspolisiära uppgifter också. Samhällspolisiära uppgifter betyder inte att GS-måltavlor är kriminella men det finns många anledningar som kan användas för att motivera såsom psykisk hälsa och "undersökning" eller t.o.m. något religiöst.
Frimuare har en stark användning av svart/vitt och schack-mönster vilken påvisar deras angelägenhet att spel hypergame-spelet i syfte av beteende- och trosystemförändring genom omfattande psykologiska operationer baserat i rädsla, oro och paranoia samt i synkronicitet och i en viss aspekt någon form av högre makt som Gud vilket sådana hemliga sällskap "tror" på. I sådana sällskap sätt karaktärsutveckling i fokus och ansats är att vi ska förfinas via motgångar och misär (eld) vilket är självklart något som ingen självmant vill utsättas för och därmed måste det göras mot vår vilja och i det undangömda (olagligt och skadligt såklart - vi anmäler direkt till myndigheterna om vi visste deras identitet).
Det vi gör i forum är att avslöja deras taktiker. Vi kan hoppas att GS-förövare läser det här och samlar bevis om deras kommunikation med GS-handlers. Alla är bedragna i denna operation - lita INTE på GS-handlers oavsett vilken auktoritet de påstår sig vara eller ha. Förnekare i forumet är del av GS-operationen oavsett om dessa är GS-förövare eller "nyttiga idioter" som gör jobbet frivilligt åt GS-gruppen.