2023-09-09, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
I ungern utgör sådana nätverk cirka tio procent av befolkningen och där har jag haft insyn i deras kommunikations och övervakningssytem då de alla har den i telefonen och de har den ständigt framme.

Med detta sagt så kan jag berätta vad de där exakt kan se.

Target profil - ärende
Positionering hackade enheter ansiktsigenkänning genom offentliga övervakningskameror
Live flöde från hackade enheter
Keylogger
Tvåvägs chat
Tillstånd för direktkontakt
Medlemmar i diekt närområde
Funktion för högtalesmeddelanden(De läser upp meddelanden från varandra nära någon)

Några target profilärenden jag sett
Nationalfiende
Varit i kontakt med psykiatrin
Pedofil
Ekonomiska skulder till medlem
Tjuv
Bedragare
Mordiska tendenser
Rasistisk världsåskådning
Kritiker mot statens koronaåtgärder
Vaccinvägrare
Psykopat
Autism
Narcicistiska tendenser

Vart har du för bevis om Ungern?
Mitt X är från Ungern så jag kan rätt mycket om det landet. Tänk på det innan du ljuger ihop en massa sörja.
Citera
2023-09-09, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Vart har du för bevis om Ungern?
Mitt X är från Ungern så jag kan rätt mycket om det landet. Tänk på det innan du ljuger ihop en massa sörja.

Ungern:

Információs Hivatal är de som har hand om informatörsnätverken. Översatt Informationsbyrån IB

Tartótiszt(hållarofficerare, szerzötiszt (rekryteringsofficerare) är utplacerade vid Alkotmányvédelmi Hivatal, Konstitutionsskydds-byrån. Det är i närvaro av dessa sammarbetsavtalen skrivs under.

Medlemmarna inom nätverken omnämner sig själva som hálózati személy(nätverksperson) och negreppet har använts sedan 1956 då hemlige polisen ÁVÓ avvecklades.

Innan systemskiftet 1989 vad hela detta mera känt som byrå III/III
Citera
2023-09-09, 21:02
Medlem
Citat:
Ungern:

Információs Hivatal är de som har hand om informatörsnätverken. Översatt Informationsbyrån IB

Tartótiszt(hållarofficerare, szerzötiszt (rekryteringsofficerare) är utplacerade vid Alkotmányvédelmi Hivatal, Konstitutionsskydds-byrån. Det är i närvaro av dessa sammarbetsavtalen skrivs under.

Medlemmarna inom nätverken omnämner sig själva som hálózati személy(nätverksperson) och negreppet har använts sedan 1956 då hemlige polisen ÁVÓ avvecklades.

Innan systemskiftet 1989 vad hela detta mera känt som byrå III/III

Jag sa väl att mitt X var från Ungern?
Det vill se säga hennes far, farfar, farfars far osv.
Du får allt lägga fram dina bevis här tramspelle.
Citera
2023-09-10, 11:02
Medlem
Citat:
I ungern utgör sådana nätverk cirka tio procent av befolkningen och där har jag haft insyn i deras kommunikations och övervakningssytem då de alla har den i telefonen och de har den ständigt framme.

Med detta sagt så kan jag berätta vad de där exakt kan se.

Target profil - ärende
Positionering hackade enheter ansiktsigenkänning genom offentliga övervakningskameror
Live flöde från hackade enheter
Keylogger
Tvåvägs chat
Tillstånd för direktkontakt
Medlemmar i diekt närområde
Funktion för högtalesmeddelanden(De läser upp meddelanden från varandra nära någon)

Några target profilärenden jag sett
Nationalfiende
Varit i kontakt med psykiatrin
Pedofil
Ekonomiska skulder till medlem
Tjuv
Bedragare
Mordiska tendenser
Rasistisk världsåskådning
Kritiker mot statens koronaåtgärder
Vaccinvägrare
Psykopat
Autism
Narcicistiska tendenser

Intressant har dom nå speciell mobil applikation installerad när dom kan se allt detta? Finns det möjlighet att se om de har installerat nå spion appar på enheter som dom hackat?

Enda jag har sett av gang stalkare är nå slags chat kommunikation när man närmar sig bostaden 🤔

Har dom samma typ av kommunikations medel när du är i Sverige ?
Citera
2023-09-10, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Intressant har dom nå speciell mobil applikation installerad när dom kan se allt detta? Finns det möjlighet att se om de har installerat nå spion appar på enheter som dom hackat?

Enda jag har sett av gang stalkare är nå slags chat kommunikation när man närmar sig bostaden 🤔

Har inte sett hur kommunikationen ser ut i sverige men något har de.

Tendenserna verkar rätt identiska.med både targetorofil och positionering.
Vidare verkar de kunna läsa alla inlägg i sociala medier, privata SMS och facebookmeddelanden.

I ungern är systemet positionsbaserat för de egna medlemmarna på något eller några hundra meter så dessa blir bara synliga i systemet när de befinner sig inom denna radie. Dock kan de kontaktmarkera någon för att kringå denna begränsning.
Citera
2023-09-10, 21:19
Medlem
Citat:

De ser ut att använda sig av en replit länk som de delar med varandra. Därinne kan de ju uppdatera och chatta samtidigt som de har information om dig offentligt.
Citera
2023-09-10, 21:23
Medlem
Citat:

https://replit.com/

Skaffa ett konto och titta omkring där så ser du vad som är möjligt att göra. De använder förmodligen python.
Citera
2023-09-11, 10:37
Medlem
Citat:
Har inte sett hur kommunikationen ser ut i sverige men något har de.

Tendenserna verkar rätt identiska.med både targetorofil och positionering.
Vidare verkar de kunna läsa alla inlägg i sociala medier, privata SMS och facebookmeddelanden.

I ungern är systemet positionsbaserat för de egna medlemmarna på något eller några hundra meter så dessa blir bara synliga i systemet när de befinner sig inom denna radie. Dock kan de kontaktmarkera någon för att kringå denna begränsning.

Ok 🤔 Facebook och inlägg i sociala medier är inte så svårt att hacka men hur är det om man använder whatsapp eller annan applikation som har så kallat end to end kryptering? Kan dom se detta ochså?

Min upplevelse är att dom förut lyssnade av mina telefon samtal det var även ett tillfälle när man hörde någon skratta i bakgrunden det var dock den jag ringde till som hörde det inte jag själv🤔
Citera
2023-09-11, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det där är Anonymous och deras officiella Youtube-kanal!

Men snälla. Du skrev ju själv i inlägget att Anonymous är infiltrerade av diverse underrättelsetjänster.
De släpper en video (eh, ok?) med "ny info" som är femton år gammal. Vad i så fall skulle vara syftet med det? Om de nu egentligen är underrättelsetjänster.

Nu går jag afk, det kanske du med borde göra.
Citera
2023-09-11, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
Men snälla. Du skrev ju själv i inlägget att Anonymous är infiltrerade av diverse underrättelsetjänster.
De släpper en video (eh, ok?) med "ny info" som är femton år gammal. Vad i så fall skulle vara syftet med det? Om de nu egentligen är underrättelsetjänster.

Nu går jag afk, det kanske du med borde göra.

Syftet är att distrahera från vad som pågår just nu genom att ge gammal information som kanske är chockerande så tar det din uppmärksamhet från saker som du kan påverka 🤔

Samma taktiker använder även gang stalkare distrahera dig så att du inte är koncentrerad på saker som du kan påverka 🙄
Citera
2023-09-11, 15:35
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ja jag har gjort filmer och ljudinspelningar när gang stalkare gjort sina aktiviteter men en del blev jag dock tvungen att radera efter att jag blivit hotad av polisen 🤔

Det var gang stalkare som bodde i lägenheten mittemot och dom meddelade åt andra gang stalkare när jag var hemma och då började 4-5 bilar köra runt min lägenhet och tuta och irritera mig hela natten 😡

Jag filmade in dessa grannar 1 vecka senare så ringde någon från polisen och sa att jag omedelbart måste radera alla filmer av dessa grannar annars kommer rättsliga åtgärder 🤔

Så det är så det funkar om du får för bra bevis så blir du kontaktad av polisen som hotar dig med rättsliga åtgärder 🤔

Och när jag flyttade till annan lägenhet so tog det typ bara 1 månad så var dessa skumma grannar borta från lägenheten 🤔

Deras enda syfte verkar att ha varit att övervaka och gang stalka mig men jag fick för bra bevis när jag filmade in dessa typer därav anledning till att jag blev kontaktad av polisen 🤔

Har du gjort tester vad exakt dom förgiftar dig med?

Har en misstanke om att grannen ovanför gör detta åt mig ochså men man skulle behöva göra tester med en läkare som inte är korrupt och deltar i detta 🤔

Hej Anders43J, har du någon bild du kan klippa ur dessa filmer ( bara pausa videon och skärm klippa och maskera med rit verktyget om du inte vill direkt visa ansiktet på dem) ?
Jag har flera personer på bild som jagat mig på arbetsplatser lägenheter mm sedan snart 3 decennier och håller på med anmälningar sedan drygt ett år.

Jag har även sent, efter nästan 2 decennier, fått veta motivet och jag förstår vissas ageranden då det kan tolkats som om jag var inblandad genom vissas vittnesutsaga men har hos polisens arkiv bevis på att det inte stämmer och har publicerat dessa i grupper på uppemot 10 000 medlemmar där jag nämndes som misstänkt.

Är det samma grupp/klientel som du har efter dig så har de resurser och visat legitimation efter behov för att komma in överallt.

Se gärna min tidigare text här om att jag lämnat in anmälan.
Citera
2023-09-11, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Hej Anders43J, har du någon bild du kan klippa ur dessa filmer ( bara pausa videon och skärm klippa och maskera med rit verktyget om du inte vill direkt visa ansiktet på dem) ?
Jag har flera personer på bild som jagat mig på arbetsplatser lägenheter mm sedan snart 3 decennier och håller på med anmälningar sedan drygt ett år.

Jag har även sent, efter nästan 2 decennier, fått veta motivet och jag förstår vissas ageranden då det kan tolkats som om jag var inblandad genom vissas vittnesutsaga men har hos polisens arkiv bevis på att det inte stämmer och har publicerat dessa i grupper på uppemot 10 000 medlemmar där jag nämndes som misstänkt.

Är det samma grupp/klientel som du har efter dig så har de resurser och visat legitimation efter behov för att komma in överallt.

Se gärna min tidigare text här om att jag lämnat in anmälan.

Nej jag har inga filmer kvar av just de där grannarna som koordinerade gang stalking där jag bodde eftersom jag raderade alla dessa videos i ren panik när polisen sa att dom tänker ta till rättsliga åtgärder om jag inte raderar allt med omedelbar verkan kunde ha stått på mig och sparat dessa videoklipp på en hemlig usb eller hårddisk 🤔

Jag tänkte att dom säkert är nån typ av super organisation som kan göra husrannsakan tillsammans med polisen om jag inte gör som polisen har uppmanat mig att göra vilket jag inte tror idag 🤔

Men man tänker inte logiskt när man är under hot så fungerar hjärnan tyvärr 🤔

Men det är definitivt nån typ av underrättelsetjänst involverad i detta när dom börjar hota en på det där sättet jag kan inte tänka mig något annat 🤔

Enda jag har kvar är när några av dessa gang stalkare kör bil utanför min lägenhet och tutar vilket inte är mycket till bevis mot dessa som organiserade detta 🙄
Senast redigerad av Anders43J 2023-09-11 kl. 19:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in