Citat:
Ursprungligen postat av
Anders43J
Ja jag har gjort filmer och ljudinspelningar när gang stalkare gjort sina aktiviteter men en del blev jag dock tvungen att radera efter att jag blivit hotad av polisen 🤔
Det var gang stalkare som bodde i lägenheten mittemot och dom meddelade åt andra gang stalkare när jag var hemma och då började 4-5 bilar köra runt min lägenhet och tuta och irritera mig hela natten 😡
Jag filmade in dessa grannar 1 vecka senare så ringde någon från polisen och sa att jag omedelbart måste radera alla filmer av dessa grannar annars kommer rättsliga åtgärder 🤔
Så det är så det funkar om du får för bra bevis så blir du kontaktad av polisen som hotar dig med rättsliga åtgärder 🤔
Och när jag flyttade till annan lägenhet so tog det typ bara 1 månad så var dessa skumma grannar borta från lägenheten 🤔
Deras enda syfte verkar att ha varit att övervaka och gang stalka mig men jag fick för bra bevis när jag filmade in dessa typer därav anledning till att jag blev kontaktad av polisen 🤔
Har du gjort tester vad exakt dom förgiftar dig med?
Har en misstanke om att grannen ovanför gör detta åt mig ochså men man skulle behöva göra tester med en läkare som inte är korrupt och deltar i detta 🤔
Hej Anders43J, har du någon bild du kan klippa ur dessa filmer ( bara pausa videon och skärm klippa och maskera med rit verktyget om du inte vill direkt visa ansiktet på dem) ?
Jag har flera personer på bild som jagat mig på arbetsplatser lägenheter mm sedan snart 3 decennier och håller på med anmälningar sedan drygt ett år.
Jag har även sent, efter nästan 2 decennier, fått veta motivet och jag förstår vissas ageranden då det kan tolkats som om jag var inblandad genom vissas vittnesutsaga men har hos polisens arkiv bevis på att det inte stämmer och har publicerat dessa i grupper på uppemot 10 000 medlemmar där jag nämndes som misstänkt.
Är det samma grupp/klientel som du har efter dig så har de resurser och visat legitimation efter behov för att komma in överallt.
Se gärna min tidigare text här om att jag lämnat in anmälan.