Citat:
Ursprungligen postat av
Signalspaning
Jag har sagt det förr. Inget nätverk kan utan tillstånd operera i Sverige utan att vara kända av underrättelsens personbaserade inhämtning.
Nu talar vi om jävligt mycket folk med tiotusentals arbetsplatsombud och de andra personbaserade underrättelsekällorna som kan beskrivas som en pyramid. I basen av pyramiden finns de oftast förekommande och minst komplicerade källorna. Det handlar t.ex. om resenärer, journalister, lokalbefolkning och flyktingar.
I toppen av pyramiden finns de exklusiva källorna; avhoppare, spontanagenter, infiltratörer och informatörer
Lägg sedan till källornas underhållshandläggare, underrättelseofficerare, civilförsvaret MSB och FRA massavlyssningar.
NSA är ju totallt ovidkommande här. Sverige ingår ju i 43 eyes sammarbetet. Det är FRA som har alla avlyssningsuppgifter i Sverige.
Säpo är också ovidkommande. De är ju typ den enda myndigheten som i lag förbjudits utföra åsiktsregistrering och de får varken använda sig av FRA's avlyssningar eller större delen av den personbaserade inhämtningen än mindre använda något därifrån som bevis i fomstol.
Myndigheter av intresse är därför KSI som är hundraprocentigt personbaserad inhämtning och dess föregångare var just IB, ja där ingick ju SAP's och LO's 20.000 arbetsplatsombud och åsiktsregistrering.
Andra myndigheter som kan vara av intresse är MSB, UD men även MUST.
UD är jokern i det hela då det används som en underrättelsetjänst, används i all verksamhet utomlands och sköter kontakterna med sammarbetsländer. De nämns som underrättelse men ändå inte. Hemlighetsmakeriet verkar vara i nivå med KSI.
Tack för nedbrytningen. Det är hjälpsamt.
Att de ingår i 43-Eye-samarbetet bekräftar precis det jag misstänker:
- att det är globalt
- att vi inte vet vilka sponsrar det i toppen
- att de kan ha irrationella agendor mot oss
- att idioter som Dr Duncan erkänt att han genomför psykologiska experiment på måltavlor via CIA
- att det här är menat att vara en öppen hemlighet & skapad så
- att myndigheter är tillsagda att ignorera klagomål från "personer av intresse
- att de söker specifika personer att ge sig på - vilka skapar den profil som eftersöks
Jag vet att det här började för mig som tonåring - ändå fick jag högst slutbetyg av männen i mitt program. De har aktivt manipulerat min sociala liv på gymnasiet säkert via minst en vän. Sedan 2005.
Att jag är serb kan ju göra mig mer trolig för att bli en måltavla speciellt efter att en serb mördade minister Anna Lindh några år innan 2005. Mördaren påstod i förhör att han "hörde röster" som sade åt honom att genomföra dådet vilket han år efteråt tog tillbaka för att säga att han hittade på det för att förklaras sinnessjuk i hopp om mildare straff.
Det finns så många faktorer i mitt liv som kan göra mig till en måltavla objektivt sett. Det är nästan garanterat att jag är utsatt för någon av dessa myndigheter för en eller flera anledningar.
Dock fattar jag inte varför min familj samarbetar med dem & håller deras identitet hemlig till min nackdel. De verkar skydda dem genom att inte avslöja att de deltar i psykologiska operationen men de har antytt att de är med på det (jag har såklart frågat & krävt svar).
De vill ha kontroll över mig & därmed spelar de med - att få underrättelse om mina online & offline aktiviteter. Det måste grunda sig i att de försöker manipulera mig via denna grupp som har resurserna & säker utlovat dem positiva resultat eller skrämt dem i att jag måste övervakas med osanningar & lögner som de nu sett igenom efter flera år. I grunden har det om KONTROLL tror jag; att ta över ens uppmärksamhet med att psyka & styra en med dessa psykologiska metoder vilket jag vet att min sociala krets får veta ingående hur att manipulera mig.
Det verkar som att det handlar om Mind Control tror jag vilket sociala krets gått med på att organisera att styra ens liv i bakgrunden & direkt. Kanske som experiment & forskning också.... Som sagt har flera sagt att deras primära mål är att samla information om mig. Sekundära verkar vara att manipulera mig med privatinformation de får av gruppen.